Citat:
Ursprungligen postat av
Bad.Ass.Bitch
Innerstad. Någonstans...
Jag bodde i bostadrätt, hyffsat centralt. Och som jag skrev så känner jag igen det. Iblnad festades det på onsdagarna också. Ett djävla liv få man helt enkelt räkna med där.
Bodde i stockholm i flera år innan jag flyttade hit, till en mindre stad där jag bor nu, och visst saknar jag infrastrukturen och närheten till allt.
Men om det är något som jag inte saknar så är det människorna.