2009-03-15, 16:01
Medlem
Zomrazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjalmarhjalmar
Nå, hur går det med hämndauktionen Lillen??

Haha, hämndauktion? Skall han auktionera ut sin hämnd eller vadå?
Citera
2009-03-15, 16:18
Medlem
Drapåtrissors avatar
Verkar tyvärr bli ett antiklimax då han inte varit aktiv sedan 25/2. Men en rolig tråd var det ändå.
Citera
2009-03-15, 17:02
Medlem
Anteuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Verkar tyvärr bli ett antiklimax då han inte varit aktiv sedan 25/2. Men en rolig tråd var det ändå.

Senaste aktivitet: 2009-03-01 00:18 står på hans profil
Citera
2009-03-15, 18:20
Medlem
Drapåtrissors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anteus
Senaste aktivitet: 2009-03-01 00:18 står på hans profil
Missade det. Kollade bara hans senaste inlägg. Nå Lillen vi väntar fortfarande på att rättvisa skipas.
Citera
2009-03-15, 22:12
Medlem
hjalmarhjalmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zomrazil
Haha, hämndauktion? Skall han auktionera ut sin hämnd eller vadå?

Oj, fingrarna var snabbare än huvudet.... Men han får väl auktionera ut uppdraget snart då det inte verkar bli av
Citera
2009-04-21, 12:33
Moderator
skunkensunes avatar
Uppdatering?

Har grannen fått förstörda kläder? Slutat stjäla tvättmedel?
Citera
2009-04-21, 13:03
Medlem
Update nu då!
Citera
2009-04-21, 13:29
Medlem
Snurrens avatar
Vi har också råkat ut för tvättmedelstjuvar. Han/hon stal vår lilla praktiska minihink som vi häller över tvättmedel i från stora refillpåsar (Oceans tvättmedel-jättebra). Sköljmedlet försvann också Vi får börja låsa tvättstugan med bokningskolven (suck). Man förstår sig inte på folk...
Citera
2009-04-21, 15:15
Medlem
Taluss avatar
Nej, fy bubblan! Här följer man en utmärkt idé från trådstart till 18 sidor frammåt. Vad får man? Som att se en dålig rulle. Jag kräver att få ett bra slut till detta, annars får du fett med tid på ditt skuldkonto i var fall om vi räknar ihop alla som följt ditt vendetta.
Citera
2009-04-21, 21:44
Medlem
Bg2s avatar
Lillen!!!!

Fan nu får du uppa tråden vå vi kan få ett avslut detta är ju sjukt frustrerande.
Har nån PM'at han eller något?
Citera
2009-04-21, 22:58
Medlem
bongiovis avatar
Kom igen nu!! Hur länge ska man behöva vänta?
Jag som har byggt upp bilder i huvudet om ett riktigt bra slut..
Citera
2009-04-23, 22:56
Medlem
Haha... riktigt kul tråd jag tror lillen är en lite för snäll person. Detta är ju ett senario man själv skulle vilja råka ut för.. hade inte tvekat på att sätta i lite starkare grejjor som tidigare nämda kaustiksoda, i tvättmedlet... och sen som avslutning blandat ut sköljmedlet med saltsyra.. finns från nitor special, starkt frätande, och explosivt vid kontakt med vatten , lagom mängd så det inte märks... , ... sen låtit tjuven skämmas när han får förklara för hyresvärden varför han sprängt tvättmaskinen =).

Jag hade själv ett problem med en kille i samma garage som mig som ställde sin bil en bit bakom min bil mot en vägg, och tyckte att det var en bra gratisparkering. (jag tog mig knappt ut eller in till min parkering när han stod där) , jag skev lappar och satt på bilen, men han sket fulllständigt i de... så en morgon så släppte jag ut all luft ur däcken på hans bil. sen var det problemet löst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in