2009-02-11, 22:27
Medlem
Eelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillen.
Ja det har verkligen dragit ut på tiden, ledsen för det. Men det går i vågor, ska jag verkligen förstöra hennes kläder? eller ska jag sätta upp en lapp så alla i huset vet att det bor en tjuv i huset?

Men nu när hon snott än mer och bilen gick sönder, så är det klart jag ska agera. Men som sagt, bor på annan ort i veckan och ska på konferens över helgen så är hemma först nästa helg.

Men jag lovar, då ska jag inhandla, ska gå till Coop och fixa.

Så håll ut, men jag vet inte hur roligt själva resultatet kommer bli av det hela. Jag, och vi, kanske får nöja oss med att gå som vinnare ur striden och gotta oss åt det?

Som jag skrev i ett föregående inlägg om du inte såg. För guds skulle, köp Remol. Avfärgnings/blekpulver till kläder. Finns på ICA, eller vart som helst där du köpter tvättmedel.

Ser ut såhär http://school.chem.umu.se/Experiment/pics/kopparslant_redox02.jpg

Du blandar i 1 till 2 flaskor blekpulver i tvättmedlet. Och sen njuuter av hur förstörda och sönderblekta hennes kläder kommer vara sedan. Onödigt att förstöra tvättmaskinen kaustiksoda och klorin m.m, kommer ju skada dig med. Blekpulver kommer funka galant.
Citera
2009-02-11, 22:35
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zomrazil
Och när i helvete ska du sluta med dina jävla personangrepp?

Skit ska skit ha! Och dessutom är inte personangrepp att kalla nån för fjortis.
Citera
2009-02-11, 23:19
Medlem
LoTiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillen.
Ja det har verkligen dragit ut på tiden, ledsen för det. Men det går i vågor, ska jag verkligen förstöra hennes kläder? eller ska jag sätta upp en lapp så alla i huset vet att det bor en tjuv i huset?

Men nu när hon snott än mer och bilen gick sönder, så är det klart jag ska agera. Men som sagt, bor på annan ort i veckan och ska på konferens över helgen så är hemma först nästa helg.

Men jag lovar, då ska jag inhandla, ska gå till Coop och fixa.

Så håll ut, men jag vet inte hur roligt själva resultatet kommer bli av det hela. Jag, och vi, kanske får nöja oss med att gå som vinnare ur striden och gotta oss åt det?

Du har ju världens chans att för en gångs skull lära den här personen en läxa utan att hon kan göra något som helst tillbaka mot dig! Möjligheten kommer en på en livstid och folk sitter här och är avundsjuka på dig!

Sätta upp en lapp? Hon kommer skratta och riva ner dem. I nuläget ser hon det som hennes smarta lilla lösning att inte betala för tvättmedel. En lapp skulle bara fungera ifall hon kände sig som en hemsk tjuv. Vilket jag kan garantera att hon inte gör.

Förlåt men är lite frustrerad i min iver. =)
Citera
2009-02-12, 16:25
Medlem
J.Pauluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h
Ja den lär ju inte bli bättre för att du provocerar fram en stöld och sen byter ut tvättmedlet mot nåt annat som förstör kläderna. Det trodde jag att en fjortis som du fattade.

Jag har aldrig sagt att jag vill att den ska bli bättre ! hur kan du få det till brottsprovokation om jag skriver rör ej på paketet ?
Citera
2009-02-12, 16:26
Medlem
J.Pauluss avatar
Citat:

https://www.flashback.org/showthread.php?t=462244
Citera
2009-02-12, 16:37
Medlem
spliffsters avatar
Jag vill definitivt veta hur det går här.. så jag skriver en liten rad så jag kan hålla mig uppdaterad sen.

Kör hårt!
Citera
2009-02-12, 17:41
Medlem
Zomrazils avatar
Citat:

Idiotjävel.
Citera
2009-02-12, 18:43
Medlem
simpaj102s avatar
Jag tycker att du ska använda metanylblått sjukt starkt färgmedel.
(dock så måste du vara lite försiktig för att det ser kanske lite misstänkt ut med klar blått tvättmedel.)
Citera
2009-02-12, 20:07
Medlem
Fan va tråkigt, gått snart 2 månader vad är det som tar så lång tid? Så jävla trist när folk gör trådar om hur man ska hämnas så händer det inget. Om du nu inte vill förstöra hennes kläder så lägg en lapp i tvättmedels förpackningen och förklara att du vet vem det är som tar ditt tvättmedel men hur kul är det när du har chansen att ta sönder hennes kläder som en viktig hämnd.
Citera
2009-02-12, 22:23
Medlem
swebarbs avatar
Han fegade ur väl..
Citera
2009-02-12, 22:29
Medlem
dymcos avatar
Jag skulle föreslå Kaliumpermanganat vilket är ett lila pulver, räcker med en tesked för att alla kläder skall komma ut lila. det är vattenlösligt och kommer inte att förstöra tvättmaskinen. Däremot alla kläder som tvättas med det.
Citera
2009-02-13, 00:26
Medlem
Zomrazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dymco
Jag skulle föreslå Kaliumpermanganat vilket är ett lila pulver, räcker med en tesked för att alla kläder skall komma ut lila. det är vattenlösligt och kommer inte att förstöra tvättmaskinen. Däremot alla kläder som tvättas med det.

Men det kommer väl se aningens mysko ut om det helt plötsligt finns lila prickar i tvättmedlet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in