2009-02-11, 13:20
Medlem
J.Pauluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pr3st
Tänk om den lilla söta tjejen i porten bredvid är nere å tvättar och har glömt sitt eget tvättmedel. Eftersom hon är lite kåt på dig så blir hon glad när hon ser ditt paket tvättmedel eftersom hon då ser det som en chans att låna lite och sedan smyga upp till dig med en flaska vin och en avsugning som tack.. Tror du att du får den där avsugningen när du förstör hennes stringtrosor och blusar?

Jävla löjligt att provocera folk att stjäla från dig!

Sant jag får strunta i ursprungsplanen (att skriva mitt namn på paketet)
Citera
2009-02-11, 13:23
Medlem
J.Pauluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utter
Vad fan skulle det vara bra för? Barnsligt tilltag.

Tanken slog dig aldrig att vi har dålig grannsämja ?

Vadå barnsligt ? motsatsen skulle jag vilja säga, Det här är ju direktverkande karma om alla trodde på karma skulle världen vara en bättre plats, se det här som mitt bidrag !
Citera
2009-02-11, 13:57
Medlem
stevensegalls avatar
fan va skön grej om tjuven slänger alla sina pengar på pissdyra märkeskläder å sen inte har råd till tvättmedel , utan tar ditt varje gång sen kommer ditt fixade medel att förstöra alla! fy fan va fint det vore. ultimat hämd!! DO IT
Citera
2009-02-11, 14:05
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Paulus

Vadå barnsligt ? motsatsen skulle jag vilja säga, Det här är ju direktverkande karma om alla trodde på karma skulle världen vara en bättre plats, se det här som mitt bidrag !

Nej, det tänkte jag inte på, och jag vet inte varför ni har det. Men om det är så kan jag förstå det, jag tillämpar principen själv ibland.
Citera
2009-02-11, 14:58
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Paulus

Ja den lär ju inte bli bättre för att du provocerar fram en stöld och sen byter ut tvättmedlet mot nåt annat som förstör kläderna. Det trodde jag att en fjortis som du fattade.
Citera
2009-02-11, 15:09
Medlem
Adam87s avatar
Nu vill jag veta hur det går. Bra jäkla tråd
Citera
2009-02-11, 15:24
Medlem
Gabriel Knights avatar
TS har tydligen inte varit på forumet sedan den 3/2 men jag hoppas att han snart tittar in igen och ger en uppdatering av läget
Citera
2009-02-11, 15:28
Medlem
Adam87s avatar
Måste få påpeka att jag absolut röstar för att TS ser till att hon pajar hela maskinen. TS kan ju omöjligen bli beskyld att betala kalaset.

"Nämen det var TS som förstörde maskinen. Jag har satt i system att sno hans tvättmedel, och nu hade han blandat ut tvättmedlet med sprängmedel utan att jag visste om något. Det måste alltså bli han som betalar."
Citera
2009-02-11, 15:30
Medlem
Zomrazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h
Ja den lär ju inte bli bättre för att du provocerar fram en stöld och sen byter ut tvättmedlet mot nåt annat som förstör kläderna. Det trodde jag att en fjortis som du fattade.

Och när i helvete ska du sluta med dina jävla personangrepp?
Citera
2009-02-11, 17:01
Medlem
utters avatar
äsch..
Citera
2009-02-11, 20:37
Medlem
Ja det har verkligen dragit ut på tiden, ledsen för det. Men det går i vågor, ska jag verkligen förstöra hennes kläder? eller ska jag sätta upp en lapp så alla i huset vet att det bor en tjuv i huset?

Men nu när hon snott än mer och bilen gick sönder, så är det klart jag ska agera. Men som sagt, bor på annan ort i veckan och ska på konferens över helgen så är hemma först nästa helg.

Men jag lovar, då ska jag inhandla, ska gå till Coop och fixa.

Så håll ut, men jag vet inte hur roligt själva resultatet kommer bli av det hela. Jag, och vi, kanske får nöja oss med att gå som vinnare ur striden och gotta oss åt det?
Citera
2009-02-11, 21:08
Medlem
simpaj102s avatar
Förstör absolut inte tvättmaskinen!!! (inte allt för roligt att ha en förbannad hyresvärd efter sig)

Det vore väldigt kul om du skev på paketet " Välkommen till Sverige i vårat land betalar man för sitt tvättmedel! "

Ps. jag tror att du har blivit lite kulturberikad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in