2009-02-09, 18:51
Medlem
bongiovis avatar
Kan knappt hålla mig borta från den här tråden. Jag vill/måste få veta hur det går
Citera
2009-02-09, 19:03
Medlem
Dionyoss avatar
Snart 2 månader och inget har hänt. Kan det vara så att TS verkligen vill göra nåt men vågar icket?

Lillen kom igen nu. Förstör hennes kläder, ring på och skäll ut henne. Gör nåt............................................... ........................
Citera
2009-02-09, 19:47
Medlem
Kaustiksoda är ingen hit, luktar starkt även i pulverform. Dessutom så ligger det små biter av någon metall i. Zink eller aluminium ser det ut som.
Så även om det är en 08:a som dessutom studerar juridik, så lär den personen lägga ihop 1+1.
Citronsyra i pulverform lämnar fina hål i kläderna samt bleker rätt ordentligt. Stänker det upp, starkt koncentrerat på blåkläderna så tar det ordentligt.
Svarta kläder får en röd-aktig ton och då även små "mushål" som resultat.
Citera
2009-02-10, 01:40
Medlem
L_a_z_e_rs avatar
Ja nu är det dags att det händer någonting Lillen!
Citera
2009-02-10, 01:49
Medlem
J.Pauluss avatar
Jag har mitt tvättmedel i lägenheten så mina grannar har inte lyckats sno det än, funderar dock starkt på att placera ett preparerat paket i Tvättstugan !

Om nån tipsar om något pulver som är lätt att få tag på och ger synliga effekter så gör jag det garanterat !
Citera
2009-02-10, 10:51
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Paulus
Jag har mitt tvättmedel i lägenheten så mina grannar har inte lyckats sno det än, funderar dock starkt på att placera ett preparerat paket i Tvättstugan !

Om nån tipsar om något pulver som är lätt att få tag på och ger synliga effekter så gör jag det garanterat !

Vad fan skulle det vara bra för? Barnsligt tilltag.
Citera
2009-02-10, 11:08
Medlem
Pr3sts avatar
Citat:

Tänk om den lilla söta tjejen i porten bredvid är nere å tvättar och har glömt sitt eget tvättmedel. Eftersom hon är lite kåt på dig så blir hon glad när hon ser ditt paket tvättmedel eftersom hon då ser det som en chans att låna lite och sedan smyga upp till dig med en flaska vin och en avsugning som tack.. Tror du att du får den där avsugningen när du förstör hennes stringtrosor och blusar?

Jävla löjligt att provocera folk att stjäla från dig!
Citera
2009-02-10, 21:38
Medlem
Zomrazils avatar
Citat:

Jag tycker till skillnad från de andra att det är en finfin idé. Du är ju rättvisans förkämpe i så fall. Skriv typ "rör ej" på paketet också, då kan ju ingen skälla på dej heller Kör hårt för fan. Någon nämnde ju att coop hade fint blekmedel också, använd det
Citera
2009-02-10, 22:58
Medlem
Hur länge tänker du studenten tjyva ditt tvättmedel? Agera!
Citera
2009-02-11, 00:53
Medlem
Gabriel Knights avatar
Var är TS någonstans då? Jag vill ju veta hur det går
Citera
2009-02-11, 01:14
Medlem
Zomrazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Var är TS någonstans då? Jag vill ju veta hur det går

Jag är också sjukt intresserad. Hoppas verkligen inte att han trollat ihop allt för att trigga folks förväntningar, för att sedan bara skita i oss
Citera
2009-02-11, 12:30
Medlem
lelleps avatar
Kick some ass TS!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in