2012-01-11, 20:27
Medlem
Skartaks avatar
Känns som din granne och rätt många i tråden skulle behöva uppleva grymt, spontant sex och njutningen och berusningen det innebär
Citera
2012-01-11, 20:29
Medlem
Mikk0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skartak
Känns som din granne och rätt många i tråden skulle behöva uppleva grymt, spontant sex och njutningen och berusningen det innebär

Att ha sex hela natten i EN SÄNG med en kvinna som fejkskriker och tror att hon är porrstjärna är långt ifrån grymt sex.

Annat är det när man får alla djur i skogen att fly från vilddjuren som knullar mot ett träd
DÄR kan man väsnas, för där bor ändå ingen. Jävligt mycket mer spännande än att spendera hela natten i en tråkig säng. Tråkigt när man har dålig fantasi om man nu ska knulla högljutt
Senast redigerad av Mikk0 2012-01-11 kl. 20:34.
Citera
2012-01-11, 20:35
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skartak
Jag har haft bra sex så det räcker och blir över, jag vet också att det ibland kan låta, men det finns en gräns, den gränsen har TS och hans brutta gått över eftersom grannarna skrivit en lapp.
Enligt TS själv så hade det hänt förut också så det var ju inte bara en engångsföreteelse.
Citera
2012-01-11, 20:47
Medlem
BrittIngers avatar
Hade nog aldrig brytt mig, vare sig om jag var den som störde eller blev störd så länge det inte sker för ofta. Man får lära sig att kompromissa lite åt båda hållen om man skall bo sådär anser jag.

Men så bor jag numer ute i skogen också..
Citera
2012-01-11, 21:21
Medlem
pung-kulas avatar
Finns bara en sak att göra:

Tejpa upp ett par öronproppar på en lapp med texten:

"Använd dessa så slipper du höra oss nästa gång.

puss

P.S Det är inte min tjej, det är min dotter "

Den sista meningen skriver du i så små bokstäver att han måste luta sig fram o koncentrera sig på innebörden av orden.

Om du är för ung för att ha en dotter så skriver du syster istället.
Citera
2012-01-11, 22:53
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
Stör man sig så mycket så ska man inte bo i lägenhet.
Idiotkommentar och idiotresonemang....lägenhet är enda vettiga alternativet för många i sverige...
Citera
2012-01-11, 23:30
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Idiotkommentar och idiotresonemang....lägenhet är enda vettiga alternativet för många i sverige...

Under deras rådande livssituation ja. Men vem har sagt att de inte kan ändra på det?

Annars finns det "tysta" fastigheter.
Citera
2012-01-12, 13:14
Medlem
Mikk0s avatar
Citat:
Under deras rådande livssituation ja. Men vem har sagt att de inte kan ändra på det?

Annars finns det "tysta" fastigheter.

Finns inga "tysta" fastigheter om du säger att man inte ska bo i lägenhet om man inte klarar av ljud. För då kommer alla som vill ha tyst bo i hus och alla som vill ha det ljudligt kommer bo i lägenhet. Grejen är att tillsist kommer det inte finnas några hus kvar bara för att majoriteten faktiskt inte vill höra vad grannarna gör hela dagarna.

Vilket är smartast då? Att folk får bo EXAKT var de vill eller att flera blir hemlösa bara för att folk MÅSTE skrika hela natten i lägenheterna bara för de har sex? Det låter så jävla patetiskt om man inte kan ha sex lite tystare om man nu ska ha det hela natten.
Senast redigerad av Mikk0 2012-01-12 kl. 13:16.
Citera
2012-01-12, 16:15
Medlem
charliecokess avatar
Respektera dina grannar ditt jävla as. Vem fan tror du vill höra dig ligga och knulla med en tjej som låtsas skrika av njutning? Patetiskt.
Citera
2012-01-12, 20:59
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikk0
Finns inga "tysta" fastigheter om du säger att man inte ska bo i lägenhet om man inte klarar av ljud. För då kommer alla som vill ha tyst bo i hus och alla som vill ha det ljudligt kommer bo i lägenhet. Grejen är att tillsist kommer det inte finnas några hus kvar bara för att majoriteten faktiskt inte vill höra vad grannarna gör hela dagarna.

Vilket är smartast då? Att folk får bo EXAKT var de vill eller att flera blir hemlösa bara för att folk MÅSTE skrika hela natten i lägenheterna bara för de har sex? Det låter så jävla patetiskt om man inte kan ha sex lite tystare om man nu ska ha det hela natten.

Finns tyst hus brevid Polhemskolan i Lund. Extra ljudisolering mm.
Citera
2012-01-12, 21:03
Medlem
Mikk0s avatar
Citat:
Finns tyst hus brevid Polhemskolan i Lund. Extra ljudisolering mm.

Alla lägenheter borde ha extra isolering.
Bara för det finns ett tyst hus så funkar det inte om ALLA som vill ha det tyst eller vill väsnas flyttar dit, eller hur?

Du tycker fortfarande inte det är smidigare om folk börjar visa hänsyn och slutar väsnas hela nätterna?
Citera
2012-01-12, 21:10
Medlem
miLLuss avatar
Skitungar äggade precis mitt fönster. Känns skitkul när man flyttade hit för typ en månad sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in