2012-01-11, 14:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mercedes
bor man i lägenhet så får man lyssna på andras oväsen. inte fan håller man käften när man kommer hem från krogen två på natten och ska ha efterfest eller knulla på sin tjej för den delen.

ni som säger att man måste rätta sig efter minsta lilla klagomål
är såna som sitter helt tyst hemma och bara stööör er på att nånting låter.

Knulla tills du vräks
You can quote me on that.

And i will
Citera
2012-01-11, 14:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mikk0
Faktum kvarstår att du fortfarande inte har någon aning om hur andra har det och hur du kanske förstörde deras kväll för ni väsnades så.

Min poäng är att en dag kommer du med vilja ha det tyst och då är det inte kul om någon väsnas så hela byggnaden hör.

Om du är så fattig att du inte har råd med toapapper så föreslår jag att du är tyst efter 22, så du slipper börja leta ny lägenhet.
torkar mig ej i röven boxtavligt talat...
är du autist??

Jag är inte fattig.
Citera
2012-01-11, 14:34
Medlem
tuffkatts avatar
Det du ska göra, är att skit fullständigt i det. Kör på precis som ni gjorde innan. Vad ska din lilla granne göra? Han lär inte få er vräkta direkt på grund av att din brud låter i sängen. Skit bara i honom
Citera
2012-01-11, 14:40
Medlem
TS hur tjock och ful är din tjej? har sett en studie där det visar sig att desto fetar o fulare en tjej är desto mer väsnas hon, och me tanke på att du väkte hela grannskapet.. aru...
Citera
2012-01-11, 14:41
Medlem
cannaBes avatar
Finns ju massa olika fina lappar du kan skriva tillbaks! Här följer några exempel:

"Skicka en bild på dig själv så ska vi överväga om du kan få vara med nästa kväll!"

"Sluta ligga och runka till våra stön och skaffa dig ett eget knullbart kön!"

"Det som låter är ljudet av när jag njuter din jude!"
Citera
2012-01-11, 14:45
Medlem
All heder åt att ni har det mysiiiit, men håll er tysta, tvivlar starkt på att tjejen måste gorma så att flera grannar hör er.
Citera
2012-01-11, 14:45
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercedes
bor man i lägenhet så får man lyssna på andras oväsen. inte fan håller man käften när man kommer hem från krogen två på natten och ska ha efterfest eller knulla på sin tjej för den delen.

ni som säger att man måste rätta sig efter minsta lilla klagomål
är såna som sitter helt tyst hemma och bara stööör er på att nånting låter.

Knulla tills du vräks
You can quote me on that.
Men där har du fel och det är reglerat i lag, det är ju faktiskt tvärt om; väljer du att bo i ett hyreshus med fler lägenheter så är det du som måste ta hänsyn.

Jag säger inte att man inte får knulla högt eller hårt men var sak har sin tid och plats, din lägenhet är inte en diktatur, tyvärr. Vill man leva rövare utan att ta hänsyn till folk omkring en så får man bosätta sig därefter.
Citera
2012-01-11, 14:46
Medlem
Jag försökte vara hygglig och skriva en lapp istället för att ringa på eran dörr mitt i akten. Sluta upp med det ni håller på med, kan hon inta bara runka av dig?
Citera
2012-01-11, 14:56
Medlem
submariners avatar
hej,

föreslår att du lägger upp en kopia av lappen på www.argalappen.se för att glädja oss andra, och sedan tar en kopia, skriver ett eget trevligt meddelande med inbjudan om att höra av sig personligen längst ner i hörnet och sätter upp i trappen till berörd granne
Citera
2012-01-11, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lupane
Kopiera lappen och sätt upp den i trapphuset med tillägget VEM I HELVETET HAR LAGT DET HÄR SKITEN I MIN BREVLÅDA, JAG KNULLAR HUR FAN MYCKET JAG VILL I MIN LÄGENHET! KÖP ÖRONPROPPAR DIN JÄVLA TÖNT

haha lätt!!!! hatar folk som kastar ner lappar o inte vågar stå för det!!!! absolut respekt i all ära men vad fan!!!! skaka rätt på vem d är och fronta personen skulle jag gjort iaf!
Citera
2012-01-11, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starcraftbroodwar
Jag och tjejen hade det lite mysit i natt.

Detta är resultatet av en störig granne!

Lapp: "Börja men BDSM och använd munkavel på bruden eller håll er passiva efter klockan 22, hela byggnaden hör er...

Börjar bli drygt.

Dillemmat är att jag inte vet vem som skrivit den. ser ut som att en kille har skkrivit lappen (handstilen hackig med avsaknad av kvinnliga mjuka penndrag).

Vad sja kag göra?

Knacka på samtiliga grannar och fråga??

Vad ska du göra!? Håll din och din hora som du bor med ska hålla era horkäftar.

Skulle gjort detsamma om jag bott granne med likadana horor.

Tystnad.
Citera
2012-01-11, 15:04
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lupane
Kopiera lappen och sätt upp den i trapphuset med tillägget VEM I HELVETET HAR LAGT DET HÄR SKITEN I MIN BREVLÅDA, JAG KNULLAR HUR FAN MYCKET JAG VILL I MIN LÄGENHET! KÖP ÖRONPROPPAR DIN JÄVLA TÖNT

Tufft skrivet... om du är 9 år och vill försöka hävda dig inför jämnåriga.

Till TS: Låter som ett angenämnt problem... du får dock se till att hitta en lösning så att ert umgänge inte stör era grannar. Det hör såklart till vanligt hyfs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in