Citat:
Ursprungligen postat av
lizardangie
''Barnen från helvetet''
Grannarnas jävla ungar. Det börjar varje vår. De har bara en talvolym, och det är att skrika. Det låter som att barn mördas dagligen. De hoppar över min veranda, trots att jag upprepade gånger har bett föräldrarna att berätta för dem att inte springa över verandan. De springer ständigt upp och ner för trappan på min veranda. Jag väntar bara på att man blir allvarligt skadad och då är det mitt fel. Jag har en smal uppfart och förra sommaren cyklade han mellan mitt hus och min bilars passagerardörr, repade skiten ur den. I grund och botten går de bara vilda och föräldrarna bryr sig inte heller, eller är för berusade att märka ibland.
Jag känner igen detta snarlika problem, har bott i ett fridfullt tyst område , kunnat sitta å ta det lugnt på min uteplats , TILLS en barnfamilj flyttade in några dörrar bort! Ungjävlarna skriker å springer runt framför där jag bor, spelar frisby och bandy utanför som åker in på vårat utrymme ! Låg och solade och hux flux står det en snorunge å glor på mig å skriker för att jag ska uppmärksamma honom , morsan sitter bara å röker å bryr sig inte! Jag kokar inombords och har slutat hälsa på dom, jag har stått ut i tre veckor med detta men snart exploderar jag! Hur i helvete kan man inte säga till barn att visa hänsyn och inte leka faan utanför nån annans uteplats! Helt obegripligt ! 😡