Citat:
Ursprungligen postat av
Darrar
Jag håller med, jag undrar om detta inlägg skrevs på uppmaning av livvakten, han lär ju ha upptäckt att Flashback nu gräver runt honom. Detta inlägg lugnar inte läsare, det ställer fler frågor än tidigare.
Ja och nu när man läser senaste blogginlägg och där man ser hennes sätt att beskriva allt utan ett enda bevis, inga bilder med skuggade nr plåtar eller bilder från huset med skuggade ansikten så är jag rädd för att hon tappat det totalt.
Dessutom så lägger hon upp bilder på vart hon rör sig på Mallorca som tar 10 sekunder för en person att lokalisera.
https://goo.gl/maps/HD6egc6kUk42
Om dess gäng finns? Dessa reverser finns? Räntan på nästan 1 miljon i månaden? så skulle i vart fall jag till och med klippa simkort, aldrig i livet åka till en ö som har en stor skara Svenskar som bor och reser till dvs lätt att bli igenkänd.
Alltså hela den här soppan blir mer och mer märklig, jag är rädd för att regissören bakom allt är den märklige livvakten. Han korrekturläser sannolikt innan det publiceras och där kopplas hans fantasihjärna på tillsammans med IL.
OM det är som hon säger är det bara att sälja huset och begära skyddat boende samt ansöka om att få personnumret skyddat.