Citat:
Ursprungligen postat av
Fazt
Snackar vi 4% ränta i månaden som nämnts så är det ett lån på ca 25m.
Ingen vet och alla utom IL nekar till dessa personer. Bella kan inte av självklara själv outa dom heller så hon har svårt att bevisa vad hon säger tyvärr.
Börjar mer och mer tro att IL ljuger om att hon var helt ovetande om hans ekonomi men att HJ faktiskt har lånat pengar av skumt folk men nekar.
Hon visste garanterat om att H hade fuffens för sig, det tvekar jag inte på. Men hon har nog försökt bortse från det eller ignorera det eftersom hennes förhållande var så perfekt för henne och hennes image.
Hon har ju redan själv sagt att hennes magkänsla sedan långt innan berättat för henne att något inte stod rätt till.
Hon har dessutom sagt att hon blev
sur när H´s kort ej funkade på hotellet (och många andra tillfällen) - men sen när blir en kvinna sur för att någons bankkort inte funkar vid ett tillfälle?
Att hon blir sur skvallrar ju ganska starkt om att det ligger känslor "där" sedan innan och att det hänt förut, och därmed blir reaktionen starkare (därav sur) när nått "konstigt" händer igen.
Nä, jag tror hon visste ganska mycket längs hela vägen. Men hoppades väl på det bästa eftersom H var så bra för henne och livsstilen. Jag tror hon planerat sedan innan att om H avslöjas, så kommer hon slå på stora trumman och minsann visa att hon inte har någonting med saken att göra.
Kanske därav hon inte arbetat med H rent proffsigt och penga-mässigt.