2018-11-28, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Hur kan han dementera när han inte var där? Och om det bara är EN "ickekriminell" som söker honom varför beskriver han det då som att han medverkat till fler människors förluster och att han orsakat lidande? Nä, narcissist deluxe.
Det han kan säga är att han inte "lurat" någon gangster, men han kanske inte fattar att det är någon annan som varit där än dem han lurat. Det troligaste är att han lurat/investerat fel åt någon reko rik kille med skumma kontakter vilka han kanske inte kände till. Jag menar han måste vara bra galen om han bestämmer sig för att lura några gangsters på pengar..
Senast redigerad av TheHaven 2018-11-28 kl. 20:58.
Citera
2018-11-28, 21:27
Medlem
flashblakks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merci69
Han bor på Artillerigatan och hans pappan Malmö.

BOr ja.
Men det är väl knappast där han hänger nu.
Där har dom nog redan varit.

Vem är hans bästisar, har dom sommarstugor mm
sånt vet isabella
Citera
2018-11-28, 21:39
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheHaven
Det han kan säga är att han inte "lurat" någon gangster, men han kanske inte fattar att det är någon annan som varit där än dem han lurat. Det troligaste är att han lurat/investerat fel åt någon reko rik kille med skumma kontakter vilka han kanske inte kände till. Jag menar han måste vara bra galen om han bestämmer sig för att lura några gangsters på pengar..

Ärligt talat så är han ointressant, en spelare i lägsta divisionen. Det är bara min fascination för psykopater och narcissister som fått mig att läsa och kommentera i tråden. Ytterst temporärt.
Citera
2018-11-28, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
Tyvärr inte. Läs i blondinbellas senaste blogginlägg. 90% av läsarna (kvinnorna) är på hennes sida och har till och med hittat på egna argument.

Jag skulle sagt att det är förvånande men det är det inte.

Helt sjukt hur kvinnor tycker det är normalt att hänga ut män offentligt på det här sättet och kasta sten.

Isabella har ett modererat kommentarsfält. Det är någon som godkänner kommentarerna innan de syns.
Det är redan ganska känt att de endast godkänner positiva kommentarer. Ibland släpper de igenom negativa, men då är det för att det är mycket kommentarer och de ska balansera lite 😂
Citera
2018-11-28, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daxshandlaren
Hennes andel är ju dock inte värd så mycket.

Okej nehej. Vad är hennes andel värd då? Det räcker om du svarar på ett ungefär.
Citera
2018-11-28, 22:44
Bannlyst
Ansvarar alltid med pengar.
Har ingen sympati för folk som blåser andra.
Citera
2018-11-28, 22:54
Medlem
givemefives avatar
Folk verkar förvånade.

Själv tar jag min andra kopp kaffe och njuter av undergången, av dom båda.

Här skyddar man sitt, pengar. Its all about the money. Lilla Bella kunde ju inte bli inblandad med en sån idiot, hade riskerat hela sin verksamhet,nu dök ju Hampe plötsligt upp och gick inte helt under jorden som planerat, ajaj, Bella lilla, nu har du fått händerna fulla.

Ingen med seriösa mordhot hade gått ut i media. Men, man väntade ju bara lite på lilla Hampus. There he was. Bella leker drama Queen och ingen sätter kaffet i halsen.

Vad är nytt?
Citera
2018-11-29, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SollentunaMicke
Och hur vet du det? För att han själv har sagt på på nån hemsida som heter bloggbevakning?

Jag vet inte om H själv har någon aning, min analys kommer först och främst från sharkpoolen och de twitterflöden som florerar kring dom personerna och IG. jag ser det som näst intill omöjligt att något sådant inte skulle komma ut. sedan verkar det som att H har hyfsad kontakt med de som "lånat/investerat" mycket till honom. Men visst helt 100% säker kan man inte bli. framförallt på de som inte gått in med så mycket.

vad jag pratar om är om någon skulle sålt skulden till någon kriminell.......att några kriminella skulle vara inblndade redan från början känns mycket främmande med tanke på hur hans upplägg verkade vara
Senast redigerad av heros 2018-11-29 kl. 00:36.
Citera
2018-11-29, 00:37
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Och hur vet du det? För att han själv har sagt på på nån hemsida som heter bloggbevakning?

Nej för att Ljugengrip lider av kraftig Borderline! Hon är ett totalt psykfall, tror mer på han än henne. Har hon lagt fram något bevis för sina påståenden? Bilder på de bilar som åkt utanför? På personen som sökte han? etc. Tror alltihop är ett hopkok av massa lögner då hon förra veckan fick reda på att hennes Prins är bankrutt och det passar inte furstendömet Ljugengrip alls.
Citera
2018-11-29, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
Alltså egentligeeen vet vi inte det helt säkert, ännu.

Det är bara ett påstående, inget mer. Var kom uppgiften om att det skulle vara ett "kriminellt gäng" som han har blåst på pengar och nu är efter honom? Var det här på flashback eller var? Det är hursomhelst inte mycket till bevis. Sedan kan man påstå vad som helst, jag kan säga att jag hörde av någon att det var ett gäng arga kärringar i clowndräkter utrustade med svärd och spjut som är efter honom, men är det sant? Det vet vi inte helt säkert. Vi vet ingenting om någonting angående det som är syftet med tråden.
Senast redigerad av Pazzamo 2018-11-29 kl. 00:40.
Citera
2018-11-29, 00:48
Medlem
Citat:

det florerar också en del rykten att de personer som drabbats av H tillsammans har startat en grupp och kommer att anlita juridisk hjälp i frågan. finns ett visst rättsligt efterspel att vänta.. men som sagt rykten än så länge .........
Citera
2018-11-29, 01:27
Medlem
Heltutanklasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heros
det florerar också en del rykten att de personer som drabbats av H tillsammans har startat en grupp och kommer att anlita juridisk hjälp i frågan. finns ett visst rättsligt efterspel att vänta.. men som sagt rykten än så länge .........

Killen har alltså levt värsta jetset livet och blåst folk på tiotals miljoner och nu gnäller han om att nån skriver elaka saker om honom på Internet?

Han borde lämna Sverige fortare än kvickt för det finns en hel del riktigt otäcka typer som mer än gärna driver in en skuld av den storleken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in