2018-11-27, 19:13
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schnyggsomfan
Det där lär ju snarare rätt trovärdigt, redan igår var det uppenbart Bitcon han slutligen bränt sig på, han har legat lång senaste veckorna när Bitcoin nästan halverats, det stämmer till 100% med det hon skriver här.

Efterhandskonstruktion.

/C
Citera
2018-11-27, 19:16
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Hela tiden dyker det upp minnen och situationer som jag borde tagit på allvar gällande honom. Dels hur vi träffades på en aktiemiddag efter att ha hörts på twitter. När jag var mitt uppe i att skilja mig. Jag var så svag och från ena dagen till den andra fanns han där så intensivt. På vår första semester i Italien över midsommar (jag betalade fö alla våra resor) frågade han om jag ville bli hans flickvän och dagen efter började han gråta och berättade hur hans trading hade gått fel och han frågade mig om han fick låna 500 000 kr. Jag blev rasande över frågan, sa självklart nej, flög hem och bröt med honom i två månader. Jag bytte koder hemma (kodlås) och jag sa till mitt team att det var över. På något sätt var han tillbaka i mitt liv under hösten. Han bad om ursäkt och kom upp med en story jag trodde på.

Det stämmer ju inte någonstans.
Igår i Expressen: https://www.expressen.se/noje/kidnappare-hos-lowengrip-letar-efter-ex-pojkvannen/

Citat:
Du har ju fått dyra presenter och han köpte en Bentley. Ifrågasatte du aldrig varifrån han fick sina pengar?

– Det har varit en god ekonomi på hans konto sedan vi träffades och han har varit tydlig med att visa upp det. I förhållande till det så har en Bentley inte varit en sådan betydande summa.
Citera
2018-11-27, 19:18
Medlem
Nej nu ska han karaktärsmördas fullständigt, inte ett ord om hot eller kriminella gäng.
Citera
2018-11-27, 19:21
Medlem
Eldebrinks avatar
Enligt info från användare på twitter rör det sig om likviditetsaffärer för bolag han byggt upp fina fasader för men använt till att trejda istället.

Source: https://twitter.com/Pontus91/status/1067477433438400512
Citera
2018-11-27, 19:22
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jag tror att det just är när man har starka känslor för någon så kan man hänga ut och svartmåla . Hon var väl väldigt kär , han charmerande och manipulativ ? Och hon har kommit på nu att han bara var ute efter henne pga pengar och inte kärlek .

Han var ute efter hennes pengar? Vilka pengar?

Hon vill inte vara exklusiv. Hon ar en person som fragar efter hur mycket pengar den andra personen har pa forsta dejten da hennes forsta man visst vara en loser som inte direkt gjorde BB's fitta vat.

Nu efter hon gick vidare efter den enormt trakiga odd sa kande hon att hon nappat pa en rik och framgansrik aktiemaklare. Och da BB enligt egen utsago blivit mer intresserad av vardepappershandel och besokte den dar aktiemiddagen dar hon stotte pa H kande hon att hon kunde utnyttja bade hans kontakter och information.

Jag ar overtygad om, baserat pa vad som ar offentligt, att H inledde ett forhallande med BB pga statusen och kontaktnatet det skulle innebara.

BB inledde ett forhallande for det var pa hennes premisser. Ville BB suga annan kuk under veckan fick H helt sonika acceptera det.

Nu ar BB ett offer? Puh-lease.

/C
Citera
2018-11-27, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Efterhandskonstruktion.

/C

Vad skulle vara syftet med det? Är hon ens så insatt att hon skulle kunna få ihop en sån efterhandskonstruktion? Har hon suttit o kollat upp att Bitcion rasat senaste tiden och kokat ihop en story på det mitt i alltihopa?
Det rimliga är att det faktiskt är så det gått till som hon skriver.

Folks aversion mot IL gör att de flesta uppenbart missar skogen för alla träden.
Citera
2018-11-27, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Att som syster inte vilja bli trakasserad eller stalkad pga vad H nu ma har gjort ar fullt rimligt och inget konstigt och ar inget tecken pa att H skulle vara inblandad med kriminella. Hon vill helt enkelt inte dras in i detta. = rimligt.

Att BB ljuger och drar utomlands med barnen och pa ren dramaten maner diktar ihop en story om kriminella och att hon kanner sig hotad och inte visste nagot ar bara ett patetiskt satt att skydda sitt varumarke och rykte.

Ni maste forsta att det finns valdigt fa bolag i lilla sverige som vill ta i BB med tang om det 1. Visar sig att hon visste vad som forsigick och 2. Att BB omger sig med typer man ska halla sig borta fran.

Darav malar man upp en bild nu snabbt som fan som visar pa att bade 1 och 2 ar felaktiga.

/C

Jag ser ingen anledning för BB att överdriva/ljuga om det. Hampus har kriminella personer efter sig.
Citera
2018-11-27, 19:27
Bannlyst
Isabella är lika glasklar i sina uttalanden som hennes vännna Annie Lööf.
Lika barn leka bäst
Citera
2018-11-27, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G-mail
Jag ser ingen anledning för BB att överdriva/ljuga om det. Hampus har kriminella personer efter sig.

Har svårt att se att Bella talar sanning om allt. Tror att hon åker dit för förtal när detta gått över.
Citera
2018-11-27, 19:28
Medlem
Hon erkänner ju att redan dagen efter de blev tillsammans så ville han låna 500 00kr för att affärerna gick dåligt. Igår påstod hon att hon inte kände till något. Hon påstod att hon inte fick träffa honom i torsdags och nu att hon inte ville det. Hon motsäger sig själv.
Citera
2018-11-27, 19:30
Medlem
Ändå fascinerande att en kille bränt tiotals miljoner av andras pengar men de flesta här verkar upptagna med att försöka sabla ner IL, snacka om fel fokus.
Citera
2018-11-27, 19:30
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schnyggsomfan
Vad skulle vara syftet med det? Är hon ens så insatt att hon skulle kunna få ihop en sån efterhandskonstruktion? Har hon suttit o kollat upp att Bitcion rasat senaste tiden och kokat ihop en story på det mitt i alltihopa?
Det rimliga är att det faktiskt är så det gått till som hon skriver.

Folks aversion mot IL gör att de flesta uppenbart missar skogen för alla träden.

Du maste inse att BB gar pa hagvarv nu for att radda sitt rykte och anseende. Jag tror inte pa ett ord som blondinslampan haver ur sig. Hon kan inte ha kakan och ata den. Hon far bestamma sig.

/C
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in