Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2019-05-13, 21:57
  #49
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ozzydio
Hahaha jag lever o är där fortfarande, helt dött här i Mae Ramphueng Beach men jag softar med tjejen o käkar hemlagat nästan varje dag. Har åkt til Ban Phe några gånger där är det liiiite mer rörelse. Har varit i Pattaya i 3 dagar oxå.


Jag sa ju det. Sömnigaste platsen i hela Thailand. Tvivlar starkt på att jag någonsin återkommer.
Citera
2019-05-14, 04:49
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Tjejen från Ubon eller ny tjej?
Den nya
Citera
2019-05-22, 21:22
  #51
Medlem
Nu är jag hemma i ekorrhjulet igen o skulle gärna byta mot sömniga Mae Ramphueng Beach alla dar i veckan 😂😂😂
Citera
2019-05-23, 06:27
  #52
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ozzydio
Nu är jag hemma i ekorrhjulet igen o skulle gärna byta mot sömniga Mae Ramphueng Beach alla dar i veckan 😂😂😂


Du får samla krafter en månad tills industrisemestern i juli
Citera
2019-05-23, 09:04
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Du får samla krafter en månad tills industrisemestern i juli
Jag jobbar hela sommaren.
Citera
2019-05-23, 09:28
  #54
Medlem
Dollmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn

Men som sagt, Koh chang, max 2-3 dagar, sedan var alla "regnskogar" avklarade. Och det såg likadant ut på de flesta platserna måste jag säga. Att rida elefant har aldrig riktigt varit min grej eller sitta i grupper av horder av backpackers som käkar mama noodels i grupp...
Och jag var iväg till "Lonley Beach" tänkte, wow, kanske har denna ö något att erbjuda en när man rulla bort mot "reagge" haken. Frågade 10 ställen innan jag gav upp om en holk. FALSK marknadsföring!
Jag hade en feting (brunt)som jag tände dagtid när jag va där o kolla. Dom glodde som dom aldrig sett nått förut . Töntar
Citera
2019-06-10, 18:10
  #55
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ozzydio
Jag jobbar hela sommaren.


Då ska jag tänka på dig under industrisemestern.

Men du kommer säkert igen senare
Citera
2019-06-11, 12:33
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Då ska jag tänka på dig under industrisemestern.

Men du kommer säkert igen senare
Jag siktar på oktober/November
Citera
  • 4
  • 5
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2996398

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback