• 1
  • 2
2018-11-23, 15:12
Medlem
svarta människor är judar från början. det erkänner även alla vita "judar" själva.
vita "judar" kapade denna identiteten från svarta människor av skälet att dem svarta var guds utvalda folk och dem ville vara det istället.
hitler hatade dem vita "judarna" delvis för detta och att dem äger i princip alla banker och för att systemet är uppbyggt privat och korrupt med federal reserve som tar ränta på pengar helt i onödan dem inte ens trycker och lånar ut till regeringar m.m som hade kunnat trycka sina egna pengar.. har gjort trådar här som bevisar att kennedy t.ex försökte och under en kort tid lyckades ta bort det privata ägandet av banker och speciellt federal reserve innan han blev mördad. han tryckte egen statlig valuta utan ränta som en idag en är laglig. dagens dollar är olaglig som trycks av federal reserve. alla bevis som finns pekar på att familjen rothschilds var och är den enda eller den största ägaren av federal reserve. andra banker förutom den är garanterat bevisat iallafall.. dem är den rikaste jude familjen och var även långt innan hitler kom till makten. den som äger federal reserve är rikast i världen.. äger den personen/familjen även andra banker kan ni ju bara föreställa er dess rikedomar och makt.

svarta människor var med i wehrmacht (nazi tysklands arme) samt SS.. resten var vanliga medborgare i nazi tyskland under dess regim. dem blev inte mördade på några order av staten eller satta i koncentrationsläger.

hitler förklarade detta för folket att dem kapat identiteten av dem svarta då han tydligen var kristen..
finns bilder på google att mynten i nazi tyskland hade texten "god with us" men hittar inget officielt från wikipedia om det.. däremot hade nazi soldaterna bälten med denna text.
https://en.wikipedia.org/wiki/Gott_mit_uns

om hitler nu inte var kristen varför tillät han denna text på sina soldaters bälten och förklarade för folket om att dem svarta blivit bestulna av sin identitet som guds utvalda folk?

kan det vara så att hitler om han hade vunnit kriget hade förklarat för folket som ej förstod detta helt och på så sätt fått dem sympatisera och se upp till svarta människor?(äkta judar)
Senast redigerad av napster99 2018-11-23 kl. 15:23.
Citera
2018-11-23, 15:27
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av napster99
svarta människor är judar från början.
kan det vara så att hitler om han hade vunnit kriget hade förklarat för folket som ej förstod detta helt och på så sätt fått dem sympatisera och se upp till svarta människor?(äkta judar)
Jag tror att du har mycket att lära om det här.
Hitler var troligen upplyft av "Kyrkan" för att skrämma judarna till Palestina.
Och det gick enligt planen. Det blev dyrt, men dom motvilliga Judarna som bodde utspridda i världen började morska upp sig och grabbade spadar och gevär och drog till det eviga kriget om heliga landet.
Något som kanske inte skulle kunnat hända om det inte vore för Hitler och förintelsen och allt det där.
Citera
2018-11-23, 15:31
Medlem
vadå mycket att lära det är ju fakta..
om han nu var upplyft av kyrkan så förstår jag inte hur det motsäger heller att att han ville göra "rätt"

du menar typ i princip att rothschilds och/eller annan mäktig zionistisk judisk kraft skulle manipulerat det hela för försöka få det heliga landet eller?
Senast redigerad av napster99 2018-11-23 kl. 15:38.
Citera
2018-11-23, 15:34
Medlem
"Gott mit Uns" stod på den reguljära armens (Wehrmacht) bälten, på ss-soldaternas (Waffen-ss) stod det "Meine Ehre heißt Treue".

Resten är för snurrigt för att ens börja svara på.
Senast redigerad av Bananrepublikan 2018-11-23 kl. 15:40.
Citera
2018-11-23, 15:37
Medlem
ok, visste jag ej men största delen av folket som utgjorde armen hade liksom "god with us" då
Meine Ehre heißt Treue är ju inget som motsäger att dem var kristna eller troende på gud..
Senast redigerad av napster99 2018-11-23 kl. 15:41.
Citera
2018-11-23, 15:43
Medlem
Det är tveksamt, eftersom NS-regimens syn på svcarta inte var alltför posditiv, även om svarta var med och stred under senare delen av kriget.
Hitler menade exempelvis att judar - som enligt NS-doktrinen själva var "negrofierade" - använde sig av negrer för att förgöra de vita folkslagen. Följande utdrag från Mein Kampf;

Citat:
With satanic joy in his face, the black-haired Jewish youth lurks in wait for the unsuspecting girl whom he defiles with his blood, thus stealing her from her people. With every means he tries to destroy the racial foundations of the people he has set out to subjugate. Just as he himself systematically ruins women and girls, he does not shrink back from pulling down the blood barriers for others, even on a large scale.

It was and it is Jews who bring the Negroes into the Rhineland, always with the same secret thought and clear aim of ruining the hated white race by the necessarily resulting bastardization, throwing it down from its cultural and political height, and himself rising to be its master.
http://www.pitt.edu/~syd/hit.html

Följaktligen steriliserades de så kallade rhenlandsbastarderna sedermera: https://en.wikipedia.org/wiki/Rhineland_Bastard

Vad sedan beträffar NS-synen på judars rasliga komposition, så kan man i följande NS-pamflet från 1943 som handlar om just detta läsa att det menas att judar är delvis negrofierade;

Citat:
II a. The Racial Origins of the Jews
3. Jewry — a Counter-race

If we thoroughly study the racial nature of the Jew, we conclude that Jewry is not a race in the ordinary sense of the word. Instead, as Houston Steward Chamberlain wrote, it must be seen as a counter-race, although the term “counter-race” cannot be understood in a biological sense.
From a biological standpoint, Jewry is a stable, inbred mixture of extreme races and racial rubbish. The concept of “counter-race” primarily means the destructive and disruptive effect of Jewry within natural races.

(...)

Jewry is the result of the mixing of every possible race. It is the biggest racial mish-mash in history. This racial mish-mash is so dangerous for all peoples because it because it includes elements from every race. The bad characteristics of these races have been passed on for many generations through Jewry in ever stronger form. From this artificial, rootless, materialistic racial mish-mash, a parasitic counter-race has developed among the peoples.

(...)

This Jewish counter-race incorporated to the greatest degree the bad characteristics of nearly all races that it had inherited over the centuries by a process of negative selection. The Jewish racial mish-mash primarily carries the traits of the Middle Eastern and Oriental races, but also influences of the Eastern, Western, and Nordic races. Mongolian and Negro traits also are frequently present.
https://research.calvin.edu/german-p...eltparasit.htm

Kort sagt så hade inte NS-regimen alltför höga tankar om svarta, även om vissa svarta faktiskt behandlades väl, såsom exempelvis Jesse Owens, som efter hans besök till Berlin under de Olympiska Spelen 1936 med stolthet under många år bar med sig ett fotografi av Hitler varhelst han gick, och sa bland annat att han behandlades bättre i Nazi-Tyskland än i USA.
Citera
2018-11-23, 15:44
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
vadå mycket att lära det är ju fakta..
om han nu var upplyft av kyrkan så förstår jag inte hur det motsäger heller att att han ville göra "rätt"

du menar typ i princip att rothschilds och/eller annan mäktig zionistisk judisk kraft skulle manipulerat det hela för försöka få det heliga landet eller?
Fakta? Vad är fakta för något? Jag ser att där inte finns några fakta som inte innehåller bullskit också.

Ja, hela grejen med att utvisa Judarna var att få iväg dom till Palestina.
Nassarna och Zionisterna är samma folk eller i pakt med varandra. Det är fakta som ingen förnekar.
Citera
2018-11-23, 15:50
Medlem
du kan ju ej neka att svarta är judar från början? alla judar oavsett mild eller stark tro erkänner detta t.o.m? så du säger i prinicip att zionist ledarna(med rothschilds i fronten antagligen) och hitler o co sa ja vi sätter tryck på dem vita "judarna" så dem gittar till palestina och vill återta det heliga landet för dem är fan för lata annars? varför utvisade dem inte bara dem isåfall varför skulle dem hålla på o utrota..
finns ju folk som säger att det inte är bevisat att förintelsen ägt rum osv men undrar ändå..
Citera
2018-11-23, 15:50
Medlem
Citat:
ok, visste jag ej men största delen av folket som utgjorde armen hade liksom "god with us" då
Meine Ehre heißt Treue är ju inget som motsäger att dem var kristna eller troende på gud..

Punkt 24 i NSDAP's partiprogram förklarar deras syn på religion:

Citat:
Vi kräver frihet för alla religiösa trosriktningar i staten, såvitt deras bestånd inte sätt den germanska rasens sedlighets- och moralkänsla i fara. Partiet som sådant företräder en ståndpunkt av positiv kristendom, utan att binda sig konfessionellt till någon viss trosbekännelse. Det bekämpar den judisk-materialistiska anden inom och utom oss, och är övertygat om att ett varaktigt tillfrisknande hos vårt folk bara kan vara framgångsrikt på följande grund: Allmännytta före egennytta.

https://sv.m.wikisource.org/wiki/Nat...s_partiprogram
Citera
2018-11-23, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genderbender
Det är tveksamt, eftersom NS-regimens syn på svcarta inte var alltför posditiv, även om svarta var med och stred under senare delen av kriget.
Hitler menade exempelvis att judar - som enligt NS-doktrinen själva var "negrofierade" - använde sig av negrer för att förgöra de vita folkslagen. Följande utdrag från Mein Kampf;

http://www.pitt.edu/~syd/hit.html

Följaktligen steriliserades de så kallade rhenlandsbastarderna sedermera: https://en.wikipedia.org/wiki/Rhineland_Bastard

Vad sedan beträffar NS-synen på judars rasliga komposition, så kan man i följande NS-pamflet från 1943 som handlar om just detta läsa att det menas att judar är delvis negrofierade;

https://research.calvin.edu/german-p...eltparasit.htm

Kort sagt så hade inte NS-regimen alltför höga tankar om svarta, även om vissa svarta faktiskt behandlades väl, såsom exempelvis Jesse Owens, som efter hans besök till Berlin under de Olympiska Spelen 1936 med stolthet under många år bar med sig ett fotografi av Hitler varhelst han gick, och sa bland annat att han behandlades bättre i Nazi-Tyskland än i USA.

ja jag såg denna bilden faktiskt.. finns många som säger den är fake dock och hittade ingen trovärdig källa på att den är äkta..

dem helsvarta steriliserades inte utan bara barnen som var mixade mellan raserna..
(försöker styrka min teori om att han kanske då bara ville behålla sitt eget och dem svartas ras för det ändamålet jag sa i början av tråden) säger inte att jag har rätt bara diskuterar..
Citera
2018-11-23, 15:57
Medlem
Citat:
ja jag såg denna bilden faktiskt.. finns många som säger den är fake dock och hittade ingen trovärdig källa på att den är äkta..

dem helsvarta steriliserades inte utan bara barnen som var mixade mellan raserna..
(försöker styrka min teori om att han kanske då bara ville behålla sitt eget och dem svartas ras för det ändamålet jag sa i början av tråden) säger inte att jag har rätt bara diskuterar..

Vilken bild åsyftar du?
Jo, givetvis ville Hitler och NS-partiet bevara sitt eget folk, men inte för att skydda icke-vita folkslag per se, då de som sagt ansåg dessa vara 'lägre stående' ( med undantag för japaner ), inklusive de svarta.
Senast redigerad av Genderbender 2018-11-23 kl. 16:00.
Citera
2018-11-23, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Punkt 24 i NSDAP's partiprogram förklarar deras syn på religion:

https://sv.m.wikisource.org/wiki/Nat...s_partiprogram

"genderbender".. lol här har vi fått in en riktig expert^^

utifrån detta vet jag inte hur jag ska tolka det från det perspektiv jag började tråden med om dem säger att dem ville ta bort den judisk-materialistiska anden.. sammanfattat kan man säga att dem ansåg dem svarta som guds utvalda folk som alla andra men att dem kritiserade deras negativa egenskaper om materialism då eller och inte ville att man skulle mixa raserna?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in