Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-19, 18:31
  #1
Medlem
Drama-Llamas avatar
I skrivande stund är det några timmar kvar av det här årets upplaga av internationella mansdagen. Det här forumet är ju fullt av folk som säger sig kämpa för mäns rättigheter, så jag undrar helt enkelt hur ni har tagit vara på denna speciella dag?
Citera
2018-11-19, 18:43
  #2
Medlem
Som vanligt, planket på tunnelbanan,snott någons dams handväska och gått före i flera köer. Såna privilegium vi män måste bli bättre att ta tillvara på.
Citera
2018-11-19, 18:51
  #3
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Jag har piskat mig själv och bett alla kvinnor jag mött om ursäkt för allt män gjort under historien. Jag får nog ligga snart, tror jag.
Citera
2018-11-19, 18:58
  #4
Medlem
KlasseArbogas avatar
Ingenting eftersom jag inte är en Flashbackincel som är livrädd för feminism
Citera
2018-11-19, 18:59
  #5
Avstängd
Endast internationella kvinnodagen står med i min almanacka, vilket är märkligt om den nu faktiskt var erkänd.
Jag har aldrig märkt av denna dagen någonsin, knappt känt till den.

Men jag bryr mig inte direkt heller, kanske hade gjort det när jag var runt 10.
Citera
2018-11-19, 19:01
  #6
Medlem
Skojtens avatar
Har skrattat gott åt idioter som tror på konspirationsteorier som patriarkatet, lönegapet och glastaket.
Citera
2018-11-19, 19:07
  #7
Medlem
Kipps avatar
Inte ett skvatt. Anser att alla dessa uppmärksammande av olika "dagar" är trams.
Citera
2018-11-19, 19:45
  #8
Medlem
Stod ingenting i min kalender om internationella mansdagen.
Däremot fanns internationella kvinnodagen på 8 mars.
Det är tydligen skillnad på vad som ska firas.
Konstigt nog har jag inte läst något om alla elaka vita män i tidningen idag.
Kommer kanske på nyheterna?

På fars dag så var det dock massa negativt om pappor.
Bland annat en artikel om hur många män som förgrep sig på sina barn-
Citera
2018-11-19, 22:18
  #9
Medlem
Svea.Folks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drama-Llama
I skrivande stund är det några timmar kvar av det här årets upplaga av internationella mansdagen. Det här forumet är ju fullt av folk som säger sig kämpa för mäns rättigheter, så jag undrar helt enkelt hur ni har tagit vara på denna speciella dag?

Jag har klagat lite på feminister på forumet. Men egentligen borde vi nog ha en parad, kräva att kvinnor bjuder oss på middag och putsar våra skor.
Citera
2018-11-20, 16:05
  #10
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svea.Folk
Jag har klagat lite på feminister på forumet.
Är detta essensen av mansrörelsen? Skit i broderskap och synliggörande av mäns problem, huvudsaken är att man kan ägna sig åt feministbashing när tillfälle ges?
Citera
2018-11-21, 10:19
  #11
Medlem
Våldta, misshandla, hatar kvinnor o.s.v. Sånt vi män gör.

(skämt, om det inte framgick)
Citera
2018-11-21, 21:31
  #12
Medlem
Svea.Folks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drama-Llama
Är detta essensen av mansrörelsen? Skit i broderskap och synliggörande av mäns problem, huvudsaken är att man kan ägna sig åt feministbashing när tillfälle ges?

Feminism är ju mannens största problem. Därför jag uppmärksammade det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback