2018-11-25, 19:40
Medlem
semesteravels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagBlirVansinnig
Har du klippet och kan lägga upp det eller känner du till någon källa/länk?

https://youtu.be/0WL-cSmBct0

Den här va?
Citera
2018-11-25, 19:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av semesteravel
https://youtu.be/0WL-cSmBct0

Den här va?

Såg ut som en sån här https://www.youtube.com/watch?v=KpR-aahDdvg hade själv en när jag var kid.
Citera
2018-11-25, 20:13
Medlem
CarolusXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersfigur
Han ser rätt efterbliven ut. Har han rösträtt eller är han omyndigförklarad?
Driver du? Grabben är typ 15 bast. Han är inte myndig för fem öre.
Citera
2018-11-25, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarolusXII
Driver du? Grabben är typ 15 bast. Han är inte myndig för fem öre.

Tror att han är 17 och är som du skriver inte myndig. Men pojken hade tydligen psykologiska problem och hans hot bör tas på största allvar. Jag skulle vara livrädd.
Citera
2018-11-25, 20:22
Medlem
CarolusXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-mail
Tror att han är 17 och är som du skriver inte myndig. Men pojken hade tydligen psykologiska problem och hans hot bör tas på största allvar. Jag skulle vara livrädd.
Det sjuka i sammanhanget är att stackarn inte får tvångsvård. Han i sig är ett argument för att återinföra mentalsjukhus. Hur kan man låta sinnesförvirrade ynglingar springa runt och mordhota folk till höger och vänster. Sådanna människor förtjänar att få bra vård på en sluten mentalsjukhusavdelning.
Citera
2018-11-25, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarolusXII
Det sjuka i sammanhanget är att stackarn inte får tvångsvård. Han i sig är ett argument för att återinföra mentalsjukhus. Hur kan man låta sinnesförvirrade ynglingar springa runt och mordhota folk till höger och vänster. Sådanna människor förtjänar att få bra vård på en sluten mentalsjukhusavdelning.

Jag håller med dig. Jag hoppas han får den hjälp han behöver så att han får ett bra liv.
Citera
2019-04-19, 16:43
Medlem
någon som kan fixa vallebois (valentin) nr elr adress hade vart kul å veta
Citera
2019-04-19, 21:19
Medlem
Kingahzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snifferspliff
någon som kan fixa vallebois (valentin) nr elr adress hade vart kul å veta

Finns på hitta.se.

Jockiboi är en våldtäktsman, vidrig människa och mediahora. Låt ungarna vara dock.
Citera
2019-04-19, 22:32
Medlem
G.Silverbanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingahz
Finns på hitta.se.

Jockiboi är en våldtäktsman, vidrig människa och mediahora. Låt ungarna vara dock.

Vadå våldtäktsman... Snacka skit.. 😠
Citera
2019-04-20, 20:46
Medlem
Kingahzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.Silverbane
Vadå våldtäktsman... Snacka skit.. 😠

Varför inbillar du dig att du har någon aning om någonting när du uppenbarligen inte har koll på något?
Citera
2019-04-20, 20:53
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingahz
Finns på hitta.se.

Har ingen koll på ditt påstående så du kan väl visa upp en fällande dom på det. Om inte så ljuger du dig blå i ansiktet.
Citera
2019-04-22, 12:06
Medlem
Kingahzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawline
Har ingen koll på ditt påstående så du kan väl visa upp en fällande dom på det. Om inte så ljuger du dig blå i ansiktet.

Din smutsiga våldtäktsförsvarsare, lämnade din mor dig åt vargarna att uppfostra dig eller? Är du inte våldtäktsman för att det inte finns en fällande dom i ett rättssystem notorisk för att låta våldtäktsmän gå fria? Att han skrytit över det på sin fjortisblogg är bevis nog för mig. Han är en vidrig människa. Ett spel för gallerierna för att locka barnprenumeranter på Youtube ändrar inte på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in