2018-11-20, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoldenKiwk
Precis var den andra jag syftade på 😊 dock förstår jag inte varför man screena sin egen story när man ändå är inne på den? Laddar han ner den så stannar den exakt så på telen, därefter är det ju bara lägga upp den och redigera om man vill ändra, lägga till eller dylikt med texten. Första bilden är legit. Förstår dock inte andra bilden , känns som ett "misstag"
Därav jag frågade medlemmen som lagt ut bilden vart den kom ifrån. Men visst. Har du sett det på hans snapchat och vet det så förstår jag förklaringen du ger, men ändå inte 😂 jag förstår. Men jag förstår inte varför man screena sin egen bild för att lägga den igen på storyn, screena han så låg den ju på hans story, återigen, ladda ner ladda upp?

Anledning är väl just det att såna människor söker oerhört mkt uppmärksamhet, vill ha Credit för sitt arbete. Pratar generellt om narcisster vilket jsg antar man måste vara om man lägger upp sådant och är sedan stolt över, samt videoblogg etc etc. Var min tanke att eftersom ingen levererade bild gjorde han det själv till slut.
I mitt huvud är det märkligt. Jag är äldre, har dålig koll på alla funktioner, men sonen i samma ålder dom har stenkoll på allt.
Jag tror att han bara visade att han hade över 600 visningar på bilden.
Citera
2018-11-20, 21:28
Medlem
Men vilken sjuk människa. Släng in dåren på psyk och släng nyckeln. Är nog större risk att han skadar sig själv än barnet men bara att hota en bebis tyder på att det saknas för mycket i huvudet på killen för att han ska få vistas bland andra människor
Citera
2018-11-20, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoldenKiwk
Precis var den andra jag syftade på 😊 dock förstår jag inte varför man screena sin egen story när man ändå är inne på den?

Jag lade till honom på snap först idag, så jag är inte säker, men jag skulle tro att han screenade bilden och att den sedan försvann från storyn. Möjligtvis för att även få med hur många views den fått, som nämndes ovan.
Senast redigerad av fanskapet. 2018-11-20 kl. 22:04.
Citera
2018-11-20, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Under några dagar har Joakim Lundell aka. Jockeboi fått flertal hot riktad mot sin barn Luna*ell. GM har lagt upp snapchat videos och bilder där han skadar sig själv och berättar vad han ska utsätta Joakim Lundells barn för. Enligt Joakim Lundells story på instagram så har han gjort fem olika polisanmälningar på GM men han är fortfarande på frifot. Någon som vet vem GM är?

Källa:
Instagram @Joakimlundell
Tror mannen i fråga var helt frisk i hjärnan.
Citera
2018-11-20, 22:15
Medlem
Killen verkar ha en så allvarlig psykisk störning att jag skulle vara mycket förvånad om han inte redan är intagen på ett behandlingshem för personer med psykiska problem. Det är dock nog inte så lätt att förbjuda någon från använda sociala medier. Hjälper nog inte heller mycket att polisanmäla någon som redan "får vård" för sin problematik...
Senast redigerad av defunct 2018-11-20 kl. 22:59.
Citera
2018-11-20, 22:47
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Kan ingen kontakta grabbens pappa och berätta vad han sysslar med? Nån borde ju köra människan till psyk före det är för sent. Tror dock risken är större att han skadar sig själv, än Lunabelle.

GÖR DET DÅ!! >< eller har du telefonskräck? Ska någon annan göra det åt dig?
Citera
2018-11-20, 23:23
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funko
Någon måste skicka kniv videon, hittar den inte någonstans..
I kommentarsfält youtube om det tar dig/nån vidare i jakt på videon:
Citat:
Citera
2018-11-21, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troubleholder
Den där bilden där katten pissat ner sig av rädsla skar i mitt hjärta rejält. Säga vad man vill om Jockiboi men oskyldiga och försvarslösa barn ger man fan i.

Vidrig psykperson, påminner om kattmördaren i Frölanda för några år sen!

OT, by the way:
Underligt nog skäller alla på Joakim Lamotte när han berättar om andraS barn som utsätts!

Och inte "bara" för hot utan fullbordade vidriga grejer jag inte ens vill nämna här,
sen går dessutom förövarna fria och hånler åt 11-åringen, och alla skäller på jocke (Lamotte)som berättar om det

https://www.facebook.com/joakim.lamo...1566702604577/
Senast redigerad av Stina2017 2018-11-21 kl. 00:57.
Citera
2018-11-21, 03:11
Medlem
Men är det samma kille som de ringde till? Och pratade med hans 17 åriga syrra? Han sade då ATG han var/fyllde 15. Plus de sa att han hete ”Emil lol
Citera
2018-11-21, 06:49
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Här är bilderna på hans hand, obs endast 200h på bilderna

http://www.bilddump.se/bilder/201811....208.49.30.png

http://www.bilddump.se/bilder/201811....208.49.30.png

Den är verkligen helt jävla förstörd så varnar för känsliga

Det där är inte friskt alltså. Finns det någon form av sammanfattning utöver hydras yt-klipp?
Citera
2018-11-21, 07:43
Medlem
Någon som vet om han är anhållen ännu?
Citera
2018-11-21, 07:56
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AADUVETVEM308
grabben skulle behöva åka till aleppo, för han skulle bli den perfekta krigaren där nere!

Det är inget krig i Aleppo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in