Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2018-12-20, 17:06
  #61
Medlem
Luxuss avatar
Hur kan du ens misslyckas med att komma i tid till tentan? För det var väl inte så att du väntade tills denbörjat så att du i lugn och ro kunde gömma mobilen på toaletten?

Nädu orkar man inte ha marginal så att man kommer i tid till tentan, inte lyckas komma ihåg att man inte får ha mobil på sig på NÅGON TENTA, då är man troligen för dum för att förtjäna den där examen oavsett. Seså tillbaka till Burger King.
Citera
2018-12-20, 20:18
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av serhatu
hej igen allihopa efter ett långt tag. Idag hade jag mötet med diciplinnämnden och
fick 3 veckor avstängning som följd. Tycker att det var ett alldeles för strängt beslut av dem
eftersom jag anser att omständigheterna säger att jag med största sannolikhet inte fuskat.
Fick också ett dåligt samvete efter dagens möte eftersom tentavakten och jag var inte överens om att
hon hade kollat på facebook messenger. Hon sade på mötet att hon gav mig telefonen direkt när jag ville
att hon skulle kolla igenom det och hade bara kollat på meddelanden, men sen så nämnde hon också att hon inte hade själv facebook och inte visste mycket om det. Under dagen när jag tänkte på detta så
antog jag att hon kanske också såg facebook messenger som vanliga meddelanden och därför inte gick med på att hon kickade igenom det. I alla fall så är det nu över och jag tänker kanske överklaga detta beslut, men vill få eran åsikt om ni tror att det finns en chans att förvaltningsnämnden kan ändra beslutet och hur stor den chansen är då.
Jag tycker att du ska släppa det och gå vidare, tror det är nästintill uteslutet att du får till någon ändring vid ett överklagande.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback