Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-07-26, 19:03
  #625
Medlem
Såg en glimt av ena våldtäktskräkets namn , hette han Abdulkari* *oha*ed Alia Mahmoud? Eller har någon presenterat namnet här i tråden? Jag bläddrade tillbaka några sidor och hittad inget.
Citera
2019-07-27, 20:00
  #626
Medlem
Grillalites avatar
Sänkta straff.
https://www.expressen.se/nyheter/kri...yOM1lOgotL0MnA
Citera
2019-08-24, 00:57
  #627
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalande
Hur kan du i ena stunden anklaga domare för att inte ”respektera sitt folks kvinnor” för att i nästa sekund önska att kvinnor som är anhöriga till dessa domare blir utsatta för våldtäkt?

Fy vad ohederligt. Låtsas inte som att du bryr dig om kvinnor, för det gör du uppenbarligen inte. Du passar bara på att utnyttja kvinnors utsatthet som ett slagträ i invandrardebatten.

Någon som vet hur länge dessa herrar bott i Sverige och hur de försörjer sig?

Om jag fick önska skulle utvisning ske efter första brottet, oavsett psykisk status, oavsett läget i hemlandet och oavsett brott. Det är viktigare att vi lämnar plats åt hederliga människor som vill göra rätt för sig i sitt nya hemland.

Vad är det som är ohederligt?
Sitt du där och gör handhjärtan bakom din skärm.
Den domaren borde hängas med en fiskelina runt halsen ute på hötorget till offentlighetens beskådan, med våldtäktsmannens avskurna penis i munnen
Citera
2019-08-24, 03:29
  #628
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grillalite
Sänkta straff.
https://www.expressen.se/nyheter/kri...yOM1lOgotL0MnA
Stöd inte MSM: http://archive.is/NSzIR
Citera
2019-08-30, 12:44
  #629
Medlem
spoilers avatar
"De tre män som dömdes för en grov gruppvåldtäkt i Stockholm i höstas får inte prövningstillstånd i Högsta domstolen. En av männen, en man i 30-årsåldern, är bosatt i Gnesta.

Det innebär att hovrättens dom står fast. Mannen från Gnesta döms till fängelse i fem år samt utvisning.
De två andra männen döms till fängelsestraff och rättspsykiatrisk vård. I tingsrätten dömdes alla tre männen till utvisning, men hovrätten ändrade domen för en av männen och upphävde beslutet om utvisning."

https://sn.se/nyheter/gnesta/kant-va...sm5219682.aspx
Citera
2020-10-09, 17:19
  #630
Medlem
Abdi som fick rättspsykiatrisk vård misshandlar och antastar andra intagna inne på Rågården enhet 3. Han har redan rymt en gång när han fick frigång och han lider av schizofreni paranoid men vägrar ta mediciner. Han anser sig själv vara frisk och berättar hur tjejen ville bli våldtagen. Han ångrar inget och kommer att göra det igen. Han är snart ute och vill utbilda sig till undersköterska, nya offer tyvärr. Han ska flyttas till Helix som är rättspsyk i Stockholm då han saknar sin familj. Med sin aktivitetsersättning köper han märkeskläder och sitter vid datorn i timmar, personalen får be honom att delta i aktiviteter. Han skiter fullständigt i. Tack för att ni valde Sverige.
Citera
2021-06-28, 05:29
  #631
Medlem
Jag sa ju att det inte var "pundare" som gjort detta. Då för ca 3 år sedan - Då blev folk arga och sa att det visst kan vara "Söder-pundare". Jag sa att "pundare" mest vill ha knark och orkar inte våldta. FACIT AV DET HELA; Det finns våldtäktsmän som knarkar. - Riktigt bra elit-proffs-knarkare, orkar inte våldta, (tar fokus från knarket) eller behöver ej våldta - för de kan bjuda på "Feeling good all the time". Sluta skylla på knarkare! Ni knarkar också, luft o koffein. Hm, låter som en KENT-skiva.
Citera
2021-11-13, 19:59
  #632
Medlem
Någon som hört något mer om våldtäktsmännen? En av de, Yaxye Abdikarim Haashi bör ha släppts i juli och borde väl vara utvisad vid det här laget? Abdualrhman Omar bör släppas om tre månader, har Abdikarim Ismael Hasan släppts från vården?
Citera
2022-02-16, 18:53
  #633
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Åtminstone en är misstänkt för tidigare våldtäkt.Kan man hoppas på fällande dom och utvisning denna gång.

Utvisning, jojo. Tror du det med dessa Mari H som JK som ger hundratusentals kronor till dessa förövare och andra kvinnliga ÅK are, som tycker synd om dessa "pojkar". Men Morgon skulle inte ha börja utvisa - sa han inte det för ett tag sedan !?
Citera
2022-02-16, 18:55
  #634
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Åtminstone en är misstänkt för tidigare våldtäkt.Kan man hoppas på fällande dom och utvisning denna gång.

Ja hoppas kan vi iof alltid göra.
Citera
2022-02-16, 19:13
  #635
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flygandeflax
Det är så så jävligt det här. Vad är det för monster vi tagit in till vårt land? Varför görs inget DRASTISKT? Vi kan ju inte ha det så här, det är ju som någon dystopisk film eller nåt, fast verkligt?

Björns trädgård. Jag tillbringade en sommar i Sthlm 1998. Jag stämde ofta träff med mina kompisar vid BT. Det var fylla och pundare men kändes mest sunkigt och inte hotfullt på något vis. Massor av partyglada människor och bra stämning tillsammans med sunkig och alkisarna. Hela Medis var hektiskt, fullpackat men obehaglig stämning? Knappast.

Våra städer fylls med detta våldsamma sinnessjuka patrask. Jag ska inte ens nämna hur det är i Malmö...


Ja det är New Sweden, inte gamla Sverige som på 90 talet.
Citera
2022-02-16, 19:22
  #636
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Det har kommit in "aktivister" i rättsväsendet. Liknar politiska domstolar snart som i Adolfs Tyskland. Vi vet hur det slutade.

JA jag har följt det där en tid. Vi ser ju även på Uppdrag Granskning hur dessa kvinnor desutom, ger skadeståndpengar trots att de inte behöver det enligt lag. Samt hur dessa kvinnliga ÅK-are resonerar. Rena rama upp o nervända världen. Man tror de ska vara FÖR kvinnors rätt och frihet och mot "patriarkatet" nej då dessa "män" (pojkar) är det synd om för det kommer ju från -............
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback