• 4
  • 5
2025-01-25, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Var handlar invandrare någonstans

Willys Lidl va hette de där stället i Malmö lucu food. Finns några bra alternativ som faktiskt erbjuder bra priser. Men Ica har sämst priser av alla. Jag tror helt enkelt folk med mycket pengar älskar att ge sina pengar till chefen på Ica. Inte får man nån bättre kvalitet heller.
De ba lägger på 4-5 kronor på allt bara för att betala Ica Jerry eller va dom nu gör med stålarna. Förstår helt ärligt inte varför folk handlar där utom ren rasism eller klassism. Och får man något bra om man är stammis nä inte direkt jo nått värdelöst nyhetsbrev från utsugarna om vad man handlade mest av. Rant over...
Senast redigerad av drink40s 2025-01-25 kl. 23:39.
Citera
2025-01-26, 05:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Var handlar invandrare någonstans

I sina egna skitbutiker dit en normal svensk inte skulle sätta sin fot. Du trodde väl inte att de skulle gynna något som ägs av en svensk. Du ser dem även på Lidl, coop och willys om det är blattar som är chefen. Du ser det även på personalen. 99% hucklen och svarta ohygeniska skägg om butiken styrs av blattar
Citera
2025-01-26, 08:18
Medlem
jarhoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Hon är bara ett barn, fantisera vidare du.
Dels skriver du i fel post.
Ja jag skrev ju att det var fel tråd men eftersom rasister och homofober dominerar här tänkte jag att fältet borde vara öppet för allehanda störningar
Citera
2025-01-26, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralphie
Jag antar att de vill mjölka ut det göttaste så mycket det bara går och så länge marknadsföringen fungerar. När vet man som reklammakare att gränsen är nådd?

Otroligt egentligen. Om ett år firar den här tråden 20år... Och still going strong...

Till skillnad från Telia-familjen (som ju dök upp i en av ICA-filmerna om någon minns)

Eller OKQ8s försök, lite för sporadisk för att bli något...
Citera
2025-01-26, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarhois
Ja jag skrev ju att det var fel tråd men eftersom rasister och homofober dominerar här tänkte jag att fältet borde vara öppet för allehanda störningar
Nu är du ute och cyklar
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in