2025-01-25, 20:20
Medlem
jarhoiss avatar
Men satan så sexig hon är den där unga asiatiskan som flirtar med nån jämnårig kille i McDonaldsreklsmen. Vet någon vem hon är? Kanske borde gått under annan tråd men känns som de sjukaste människorna hänger på den här
Citera
2025-01-25, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarhois
Men satan så sexig hon är den där unga asiatiskan som flirtar med nån jämnårig kille i McDonaldsreklsmen. Vet någon vem hon är? Kanske borde gått under annan tråd men känns som de sjukaste människorna hänger på den här
Va? Vad menar du?
Citera
2025-01-25, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarhois
Hon är bara ett barn, fantisera vidare du.
Dels skriver du i fel post.
Citera
2025-01-25, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Hon är bara ett barn, fantisera vidare du.
Dels skriver du i fel post.
Är det hon med tandställning?
Citera
2025-01-25, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Är det hon med tandställning?
Gå inte ot nu ditt creep.
Citera
2025-01-25, 23:14
Medlem
Citat:
Gå inte ot nu ditt creep.
Creep? Jag? Vadfalls?
Citera
2025-01-25, 23:19
Medlem
Citat:
Creep? Jag? Vadfalls?
Eh ja? Släpp det nu.
Citera
2025-01-25, 23:20
Medlem
Citat:
Eh ja? Släpp det nu.
Jag har släppt det. Nu
Citera
2025-01-25, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralphie
Tjena!

De flesta har väl vid det här laget inte kunnat undgå ICA-reklamen, med sina "tokroliga" figurer. Det har producerats många olika "avsnitt" i serien och idéskaparna bakom reklamen har lyckats tvinga på en ett slags personligt förhållande till karaktärerna, vilket jag antar är själva kärnpunkten bakom skapandet av konceptet. Nya vinklingar dyker upp med jämna mellanrum, för att idén bakom reklamen inte ska upplevas som föråldrad och därmed fortfarande kännas fräsch och underhållande.

Det är nästan så att konceptet i sig självt är för bra. Jag frågar mig om de inte har bitit sig själva i svansen lite. Med det menar jag att de får svårare och svårare att lämna idén bakom sig och skapa någonting nytt. Allting dör förr eller senare, så även reklamkoncept. Frågan är bara när de kommer våga sig på någonting nytt? Jag antar att de vill mjölka ut det göttaste så mycket det bara går och så länge marknadsföringen fungerar. När vet man som reklammakare att gränsen är nådd?

Cheers
//Ralphie

Kanske den dagen dom faktiskt erbjuder mat till ett bra pris. Ica finns bara till för att vita människor ska kunna undvika invandrare och är villiga att betala för det. Varför annars skulle dom handla där?
Citera
2025-01-25, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drink40s
Kanske den dagen dom faktiskt erbjuder mat till ett bra pris. Ica finns bara till för att vita människor ska kunna undvika invandrare.
Handlar inte invandrare mat ?
Citera
2025-01-25, 23:25
Medlem
Citat:
Handlar inte invandrare mat ?

Jo men inte på Ica som tar överpris på alla varor utan anledning och därigenom blir utan kunder med mindre i plånboken.
Visst dom handlar där också men det är inte deras "main gig"
Dom handlar där om det inte finns något alternativ givetvis men de brukar de ju finnas.
Citera
2025-01-25, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drink40s
Jo men inte på Ica som tar överpris på alla varor utan anledning och därigenom blir utan kunder med mindre i plånboken.
Visst dom handlar där också men det är inte deras "main gig"
Var handlar invandrare någonstans
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in