Citat:
Ursprungligen postat av
tjockballe
Tack för berömmet.
Jag uppskattar att hela kalaset kommer upp i 10-15 papp, så som jag skissade upp det. 20-30 om någon fixar allt åt dig och levererar kreditkort och pinkod i din hand.
En betydligt billigare variant är om du kan hitta en bulvan. Kanske en äldre tant med dålig pension. I det läget tecknar hon nytt bankkonto som hon överlämnar till dig. Det rimliga är att hon regelbundet får en slant ifrån dig. Men berätta INTE att du håller på med telefonsex, eller något med sex överhuvud taget. Säg att du har en kontrollerande pojkvän som vill åt dina pengar.
Skulle en stalker ringa henne och säga "Jag vet nog vad du håller på med" svarar hon väl med "Vad? Prata högre!". Det kan bli rätt komiskt...
Förutom de 50k som måste in (om än kanske temporärt) i företaget först.
Sen ska betalkortslösning in, enkelt via stripe men då ska någon upp med en sida också
Det finns betydligt enklare sätt att koppla bort sig ett par steg från köparna än det där...
Sen tror jag TS pratar om att anonymisera sig från köparna, inte att anonymisera sig från alla i hela världen...
Enklast är väl att skapa ett paypal-konto som är typ Viktoria.Larsson96@gmail.com (eller något annat påhittat namn, förutsatt att du inte heter Viktoria, Larsson eller är född 96 då). Sen ber du dom betala med paypal dit. Enkelt gjort även om man inte har paypal. Sen skickar du pengarna själv från det kontot till ditt riktiga paypal-konto.
Så länge det inte är stora summor involverade bör detta fungera. Och de enda som kan se vem som pengarna egentligen går till är paypal. Och dom vet ju inte vad som handlas för dom...