Citat:
Ursprungligen postat av
tjockballe
Tack fr bermmet.
Jag uppskattar att hela kalaset kommer upp i 10-15 papp, s som jag skissade upp det. 20-30 om ngon fixar allt t dig och levererar kreditkort och pinkod i din hand.
En betydligt billigare variant r om du kan hitta en bulvan. Kanske en ldre tant med dlig pension. I det lget tecknar hon nytt bankkonto som hon verlmnar till dig. Det rimliga r att hon regelbundet fr en slant ifrn dig. Men bertta INTE att du hller p med telefonsex, eller ngot med sex verhuvud taget. Sg att du har en kontrollerande pojkvn som vill t dina pengar.
Skulle en stalker ringa henne och sga "Jag vet nog vad du hller p med" svarar hon vl med "Vad? Prata hgre!". Det kan bli rtt komiskt...
Frutom de 50k som mste in (om n kanske temporrt) i fretaget frst.
Sen ska betalkortslsning in, enkelt via stripe men d ska ngon upp med en sida ocks
Det finns betydligt enklare stt att koppla bort sig ett par steg frn kparna n det dr...
Sen tror jag TS pratar om att anonymisera sig frn kparna, inte att anonymisera sig frn alla i hela vrlden...
Enklast r vl att skapa ett paypal-konto som r typ Viktoria.Larsson96@gmail.com (eller ngot annat phittat namn, frutsatt att du inte heter Viktoria, Larsson eller r fdd 96 d). Sen ber du dom betala med paypal dit. Enkelt gjort ven om man inte har paypal. Sen skickar du pengarna sjlv frn det kontot till ditt riktiga paypal-konto.
S lnge det inte r stora summor involverade br detta fungera. Och de enda som kan se vem som pengarna egentligen gr till r paypal. Och dom vet ju inte vad som handlas fr dom...