2018-10-30, 18:38
Medlem
Jag tycker du ska kolla upp exempelvis Paypal noga. Den anonymiteten kanske rcker fr dig? Det mste ocks vara enkelt fr dina kunder att betala, annars lr de vnda sig till ngon annan.
Citera
2018-10-30, 19:24
Medlem
Snabbast o smidigast r vl Swish med en mlvakt som mottagare.
Hr med tiggaren utanfr ICA. Han/hon kan skert frmedla.
Provisonen till mlvakten kan du fixa med en avsugning lite d och d.
Med ett uttagskort till Swishkontot tar du ut kontanter.
Citera
2018-10-30, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Snabbast o smidigast r vl Swish med en mlvakt som mottagare.
Hr med tiggaren utanfr ICA. Han/hon kan skert frmedla.
Provisonen till mlvakten kan du fixa med en avsugning lite d och d.
Med ett uttagskort till Swishkontot tar du ut kontanter.

Jklar! Att jag inte tnkte p det. Mste vara fr att jag r en dum brud. Tack! 😍
Citera
2018-10-31, 00:01
Medlem
Dr.Jan.Itors avatar
Frr fanns ngot som hette ukash, verkar blivit uppkpt av Paysafecard
Senast redigerad av Dr.Jan.Itor 2018-10-31 kl. 00:03.
Citera
2018-10-31, 10:21
Medlem
tjockballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meankitty
Haha! Ltt bsta kommentaren! Tack fr engagemanget. Fr den marginella mngd jag ska slja r det allt fr ambitist, men hr av dig om du vill g i business.

Dock det absolut mest anonyma. 😂👏🏻

Tack fr bermmet.
Jag uppskattar att hela kalaset kommer upp i 10-15 papp, s som jag skissade upp det. 20-30 om ngon fixar allt t dig och levererar kreditkort och pinkod i din hand.

En betydligt billigare variant r om du kan hitta en bulvan. Kanske en ldre tant med dlig pension. I det lget tecknar hon nytt bankkonto som hon verlmnar till dig. Det rimliga r att hon regelbundet fr en slant ifrn dig. Men bertta INTE att du hller p med telefonsex, eller ngot med sex verhuvud taget. Sg att du har en kontrollerande pojkvn som vill t dina pengar.

Skulle en stalker ringa henne och sga "Jag vet nog vad du hller p med" svarar hon vl med "Vad? Prata hgre!". Det kan bli rtt komiskt...
Citera
2018-10-31, 11:02
Medlem
DontTrustVerifys avatar
Bitcoin/andra kryptovalutor fungerar kanon fr det hr.

Det enda problemet r att det krvs lite kunskap i omrdet. Bde frn dig och din kund. Det r det enda som r helt anonymt om man vet hur man gr. Det finns sklart alternativ som Tjockballe beskriver, men det r s mycket dyrare och du mste nd lra dig massa nya grejer.

N, kr p Bitcoin/kryptovalutor. Helt klart billigast och mest anonymt.

Annars var det ganska smart att ha ngon tredjepart som vissa andra nmnde. Det fungerar ocks.
Citera
2018-10-31, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DontTrustVerify
Bitcoin/andra kryptovalutor fungerar kanon fr det hr.

Det enda problemet r att det krvs lite kunskap i omrdet. Bde frn dig och din kund. Det r det enda som r helt anonymt om man vet hur man gr. Det finns sklart alternativ som Tjockballe beskriver, men det r s mycket dyrare och du mste nd lra dig massa nya grejer.

N, kr p Bitcoin/kryptovalutor. Helt klart billigast och mest anonymt.

Annars var det ganska smart att ha ngon tredjepart som vissa andra nmnde. Det fungerar ocks.

Jag tror knappast att srskilt mnga troskpare knner fr att stta sig in i kryptovalutors hantering bara fr att kunna kpa av just denna sljare. Det kanske kommer som en chock fr dig, men det r inte mnga procent av befolkningen som anvnder kryptovaluta eller har ngon lust att brja med det.
Citera
2018-10-31, 17:51
Medlem
8bitrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjockballe
Tack fr bermmet.
Jag uppskattar att hela kalaset kommer upp i 10-15 papp, s som jag skissade upp det. 20-30 om ngon fixar allt t dig och levererar kreditkort och pinkod i din hand.

En betydligt billigare variant r om du kan hitta en bulvan. Kanske en ldre tant med dlig pension. I det lget tecknar hon nytt bankkonto som hon verlmnar till dig. Det rimliga r att hon regelbundet fr en slant ifrn dig. Men bertta INTE att du hller p med telefonsex, eller ngot med sex verhuvud taget. Sg att du har en kontrollerande pojkvn som vill t dina pengar.

Skulle en stalker ringa henne och sga "Jag vet nog vad du hller p med" svarar hon vl med "Vad? Prata hgre!". Det kan bli rtt komiskt...

Frutom de 50k som mste in (om n kanske temporrt) i fretaget frst.
Sen ska betalkortslsning in, enkelt via stripe men d ska ngon upp med en sida ocks

Det finns betydligt enklare stt att koppla bort sig ett par steg frn kparna n det dr...

Sen tror jag TS pratar om att anonymisera sig frn kparna, inte att anonymisera sig frn alla i hela vrlden...

Enklast r vl att skapa ett paypal-konto som r typ Viktoria.Larsson96@gmail.com (eller ngot annat phittat namn, frutsatt att du inte heter Viktoria, Larsson eller r fdd 96 d). Sen ber du dom betala med paypal dit. Enkelt gjort ven om man inte har paypal. Sen skickar du pengarna sjlv frn det kontot till ditt riktiga paypal-konto.

S lnge det inte r stora summor involverade br detta fungera. Och de enda som kan se vem som pengarna egentligen gr till r paypal. Och dom vet ju inte vad som handlas fr dom...
Senast redigerad av 8bitrage 2018-10-31 kl. 18:01.
Citera
2018-10-31, 18:11
Medlem
tjockballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8bitrage
Frutom de 50k som mste in (om n kanske temporrt) i fretaget frst.

Kper man ett frdigt AB kan de dr 50k fyllas p senare.
Citera
2018-10-31, 19:07
Medlem
Be en killkompis vara mlvakt. D r det ett manligt namn p bankutdraget nr ni anvnder Swish.
Att slja begagnade klder r inte olagligt s viktigaste r att du slipper stalkers och de inte blir avsljade av sin partner.
Citera
2018-10-31, 19:12
Medlem
Kontanter och en postbox r ju ganska anonymt.
ppna en postbox hos en sdan firma, ta emot kuvert med kontanter i skicka tillbaka kuvert med trosor i.
Citera
2018-10-31, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Kontanter och en postbox r ju ganska anonymt.
ppna en postbox hos en sdan firma, ta emot kuvert med kontanter i skicka tillbaka kuvert med trosor i.
Postbox som hanteras av Postnord r inte direkt anonym, fr dylika vilka tillhandahllas av fristende fretag kan det vara annorlunda, men den sorten finns inte p s mnga orter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in