2018-10-30, 16:39
Medlem
Denoms avatar
Tar du emot verfringar till ditt konto gr det inte att se ditt namn nr det betalas, mycket enklare n bitcoin s lnge det inte r ngra kriminella pengar.
Citera
2018-10-30, 16:40
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnJensen
Ja? Med sitt namn.
yup my bad
Citera
2018-10-30, 17:17
Medlem
tjockballes avatar
Frst, det finns INGEN mjlighet att vara helt anonym vid betalningar med betalningstjnster som PayPal eller via banker. Noll.

Vidare, du kan vara DELVIS anonym, i det hr fallet mot dina kunder. Dremot r du inte anonym mot Polisen och Skatteverket. S akta dig noga fr olagligheter och se upp med att riskera sknstaxering. Sknstaxering kan vara ett vrre straff n finkan. Vid sknstaxering ligger ocks bevisbrdan p dig. DU skall allts bevisa att du INTE tjnat s mycket pengar som Skatteverket anser att du har. En hoppls kamp mot vderkvarnar.

Bitcoin och liknande fenomen passar inte dina behov i det hr fallet. Om jag frsttt frgan rtt vill du kra en viss verksamhet som har med telefonsex att gra. Och frsljning av anvnda trosor. Du vill i det lget vara anonym fr dina kpare. Risken finns att dina kunder fr ktslag som slr snett och ger sig p dig. Nu r ju denna risk iofs minimal, men det r fullt begripligt att du vill slippa den.

All kamouflering av transaktioner kostar antingen pengar eller anstrngning.

Hr r en id om hur du kan gra. Hur du borde gra.

Registrera ett bolag. Inte enskild firma, d den r kopplad till din person. Helst aktiebolag. Detta kommer kosta dig ngra tusen. Frdiga AB finns att kpa p ntet. Ange som huvudverksamhet "Samlivskonsultationer" eller ngot i den stilen. Kalla ditt AB ngot menlst, som "PB Konsult AB". Nr du ska hitta p ett bra namn, tnk p att det bsta namnet r det som sger en snokande fru rakt ingenting.

Ditt AB kan nu skaffa konton och kreditkort. Det kan ta emot betalningar och betala ut. En kund kan anvnda sitt kreditkort och betala till PB Konsult.

S hr lngt tcker ju ditt AB det mesta. Men det r ltt att kolla upp vilka som ger ett AB och vilka som sitter i dess styrelse mm. S har du en stalker, kommer allt detta ltt uppdagas fr honom. Drfr kan du g till nsta niv.

Du behver frivilliga som, kanske mot betalning, stller upp som styrelse och p andra poster. En hel del folk stller upp p snt hr mot en slant. Tex pensionrer. Den viktigaste posten blir firmatecknare. Den som har rtt att ta ut pengar frn kontot. Den vill du ha fr dig sjlv. Nu har du ett lager till, men du r nd synlig.

Fr att bli helt osynlig behver du lta ngon annan st som firmatecknare. Vilket r riskabelt. Men om du hittar en rlig eller okunnig person som stller upp kan du hr ta hand om kreditkortet och PIN-koden som hr till firmatecknaren och ta ut pengar sjlv.

En hel del arbete allts.
Citera
2018-10-30, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meankitty
Hej!

Jag har jobbat med cam tidigare och jobbar fortfarande sporadiskt med telesex. Detta sker naturligtvis under alias.

Det hnder att stamkunder vill kpa trosor, skor och liknande. Har nekat detta tidigare, men efter en garderobsrensning insg jag att jag faktiskt skulle kunna gra det.

Hur tar jag lttast betalt utan att betalaren ser mitt riktiga namn?

P telesexlinje eller privat?
Citera
2018-10-30, 17:32
Medlem
Citat:
Detta tnkte jag p med. Ta ett konto jag inte har pengar p, ge ut det och be happy about it. Men nr jag Googlade skrev flertalet p olika forum att det bara var att ringa banken och frga om kontoinnehavare, vilket jag dock finner mycket osannolikt. Speciellt med tanke p att de flesta brjat tnka lite mer p vad de faktiskt gr med personuppgifter efter infrandet av GDPR.

https://www.crowdrise.com anonym fundraising.
https://paygoo.se/cards/reload_card anonyma betalkort man kan fra ver pengar till varann.Funkar inte gllande mindre summor d det r lite utgifter att f kortet.
Kontanter till en postbox, mnga fretag frgar inte efter legitimation.
Citera
2018-10-30, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Tar du emot verfringar till ditt konto gr det inte att se ditt namn nr det betalas, mycket enklare n bitcoin s lnge det inte r ngra kriminella pengar.

Stmmer inte. Ring din egen bank utan att uppge personnummer och frga vem kontoinnehavaren r p ditt kontonummer. Mnga delar ut de, vet inte hur lagen ser ut.
Citera
2018-10-30, 17:36
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nordjoel
Stmmer inte. Ring din egen bank utan att uppge personnummer och frga vem kontoinnehavaren r p ditt kontonummer. Mnga delar ut de, vet inte hur lagen ser ut.
Nej de lmnar inte ut den informationen eftersom det vore att bryta mot lagen.
Citera
2018-10-30, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Besserschmitt
P telesexlinje eller privat?

Privat, sklart! Bara att Swisha.
Citera
2018-10-30, 18:26
Medlem
Citat:
Privat, sklart! Bara att Swisha.

Hmm... Det r vl knappast anonymt, vare sig fr dig eller fr kparen? Synd att det inte gr att skicka PM till dig.
Citera
2018-10-30, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Besserschmitt
Hmm... Det r vl knappast anonymt, vare sig fr dig eller fr kparen? Synd att det inte gr att skicka PM till dig.

Tnk lite mer s ska du se att poletten trillar ned s smningom.
Citera
2018-10-30, 18:31
Medlem
Citat:
Tnk lite mer s ska du se att poletten trillar ned s smningom.

Jag ber om urskt fr att jag r s trg, men jag fattar inte vad du menar 🙁
Citera
2018-10-30, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjockballe
Frst, det finns INGEN mjlighet att vara helt anonym vid betalningar med betalningstjnster som PayPal eller via banker. Noll.

Vidare, du kan vara DELVIS anonym, i det hr fallet mot dina kunder. Dremot r du inte anonym mot Polisen och Skatteverket. S akta dig noga fr olagligheter och se upp med att riskera sknstaxering. Sknstaxering kan vara ett vrre straff n finkan. Vid sknstaxering ligger ocks bevisbrdan p dig. DU skall allts bevisa att du INTE tjnat s mycket pengar som Skatteverket anser att du har. En hoppls kamp mot vderkvarnar.

Bitcoin och liknande fenomen passar inte dina behov i det hr fallet. Om jag frsttt frgan rtt vill du kra en viss verksamhet som har med telefonsex att gra. Och frsljning av anvnda trosor. Du vill i det lget vara anonym fr dina kpare. Risken finns att dina kunder fr ktslag som slr snett och ger sig p dig. Nu r ju denna risk iofs minimal, men det r fullt begripligt att du vill slippa den.

All kamouflering av transaktioner kostar antingen pengar eller anstrngning.

Hr r en id om hur du kan gra. Hur du borde gra.

Registrera ett bolag. Inte enskild firma, d den r kopplad till din person. Helst aktiebolag. Detta kommer kosta dig ngra tusen. Frdiga AB finns att kpa p ntet. Ange som huvudverksamhet "Samlivskonsultationer" eller ngot i den stilen. Kalla ditt AB ngot menlst, som "PB Konsult AB". Nr du ska hitta p ett bra namn, tnk p att det bsta namnet r det som sger en snokande fru rakt ingenting.

Ditt AB kan nu skaffa konton och kreditkort. Det kan ta emot betalningar och betala ut. En kund kan anvnda sitt kreditkort och betala till PB Konsult.

S hr lngt tcker ju ditt AB det mesta. Men det r ltt att kolla upp vilka som ger ett AB och vilka som sitter i dess styrelse mm. S har du en stalker, kommer allt detta ltt uppdagas fr honom. Drfr kan du g till nsta niv.

Du behver frivilliga som, kanske mot betalning, stller upp som styrelse och p andra poster. En hel del folk stller upp p snt hr mot en slant. Tex pensionrer. Den viktigaste posten blir firmatecknare. Den som har rtt att ta ut pengar frn kontot. Den vill du ha fr dig sjlv. Nu har du ett lager till, men du r nd synlig.

Fr att bli helt osynlig behver du lta ngon annan st som firmatecknare. Vilket r riskabelt. Men om du hittar en rlig eller okunnig person som stller upp kan du hr ta hand om kreditkortet och PIN-koden som hr till firmatecknaren och ta ut pengar sjlv.

En hel del arbete allts.

Haha! Ltt bsta kommentaren! Tack fr engagemanget. Fr den marginella mngd jag ska slja r det allt fr ambitist, men hr av dig om du vill g i business.

Dock det absolut mest anonyma. 😂👏🏻
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in