• 3
  • 4
2018-10-31, 22:47
Medlem
8bitrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArthurConanDoyle
Be en killkompis vara mlvakt. D r det ett manligt namn p bankutdraget nr ni anvnder Swish.
Att slja begagnade klder r inte olagligt s viktigaste r att du slipper stalkers och de inte blir avsljade av sin partner.

Och om killen har flickvn s kommer folk tro att det r hon som sljer. Smart!
Citera
2018-11-01, 10:59
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meankitty
Majoriteten r ju ldre grabbar med, vad jag upplever, ngot begrnsad teknisk kunskap. Tror inte ngon kommer spra mig, men palla ta chansen.
Ett enklare alternativ kan vara att du skaffar ntplnboken Neteller och ber att f betalningar i Paysafecard som finns hos olika kiosker t.ex 7Eleven , Pressbyrn m.m.
Kunden skickar dig insttningskoden som du anvnder hos Neteller mot en avgift p 2,5% dr som r svr att spra till kunden.
Citera
2019-08-06, 10:37
Medlem
Jag tnkte sjlv brja slja trosor.
Men mrkte snabbt att ens fulla namn visas om man anvnder PayPal och samma sak r det ju med Swish.
Minanakenbilder.se har ett tokensystem dr de sedan betalar ut pengarna till dig.
Enkelt och du slipper lmna ut uppgifter som gr dig sprbar.

Vet dock inte om det finns ngra kpare dr.
Citera
2019-09-03, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nordjoel
https://www.crowdrise.com anonym fundraising.
https://paygoo.se/cards/reload_card anonyma betalkort man kan fra ver pengar till varann.Funkar inte gllande mindre summor d det r lite utgifter att f kortet.
Kontanter till en postbox, mnga fretag frgar inte efter legitimation.

Kan ngon vnlig sjl frklara hur ngon annan (n jag sjlv) kan fra ver pengar till ett paygoo-kort? Procentkostnader fr det osv?

En annan frga: mste man registrera sitt personnummer nr man kper ett paygoo-kort, eller rcker det med ett anonymt kontantkort-telefonnummer (och phittat namn/adress, och ngon anonym email-adress)?

OBS: IFALL NI SVARAR P DETTA INLGG, VNLIGEN TRYCK P "CITERA-"KNAPPEN, ANNARS S VET JAG INTE ATT NGON HAR SVARAT.
Senast redigerad av Against-modernity 2019-09-03 kl. 03:37.
Citera
2019-09-10, 02:22
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meankitty
Hej!

Jag har jobbat med cam tidigare och jobbar fortfarande sporadiskt med telesex. Detta sker naturligtvis under alias.

Det hnder att stamkunder vill kpa trosor, skor och liknande. Har nekat detta tidigare, men efter en garderobsrensning insg jag att jag faktiskt skulle kunna gra det.

Hur tar jag lttast betalt utan att betalaren ser mitt riktiga namn?

Jag hade samma problem som du fast i ett annat sammanhang men min bank sger att banksekretessen gr att ingen fr reda p vem ett kontot tillhr.
Det r allts bara att uppge ett banknummer. Precis som flashback gr.
Det finns ocks ett standard clearingnummer s du slipper avslja vart i landet kontoret ligger.
Senast redigerad av Gertrud1 2019-09-10 kl. 02:30.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in