• 3
  • 4
2018-10-31, 22:47
Medlem
8bitrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArthurConanDoyle
Be en killkompis vara målvakt. Då är det ett manligt namn på bankutdraget när ni använder Swish.
Att sälja begagnade kläder är inte olagligt så viktigaste är att du slipper stalkers och de inte blir avslöjade av sin partner.

Och om killen har flickvän så kommer folk tro att det är hon som säljer. Smart!
Citera
2018-11-01, 10:59
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meankitty
Majoriteten är ju äldre grabbar med, vad jag upplever, något begränsad teknisk kunskap. Tror inte någon kommer spåra mig, men palla ta chansen.
Ett enklare alternativ kan vara att du skaffar nätplånboken Neteller och ber att få betalningar i Paysafecard som finns hos olika kiosker t.ex 7Eleven , Pressbyrån m.m.
Kunden skickar dig insättningskoden som du använder hos Neteller mot en avgift på 2,5% där som är svår att spåra till kunden.
Citera
2019-08-06, 10:37
Medlem
Jag tänkte själv börja sälja trosor.
Men märkte snabbt att ens fulla namn visas om man använder PayPal och samma sak är det ju med Swish.
Minanakenbilder.se har ett tokensystem där de sedan betalar ut pengarna till dig.
Enkelt och du slipper lämna ut uppgifter som gör dig spårbar.

Vet dock inte om det finns några köpare där.
Citera
2019-09-03, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nordjoel
https://www.crowdrise.com anonym fundraising.
https://paygoo.se/cards/reload_card anonyma betalkort man kan föra över pengar till varann.Funkar inte gällande mindre summor då det är lite utgifter att få kortet.
Kontanter till en postbox, många företag frågar inte efter legitimation.

Kan någon vänlig själ förklara hur någon annan (än jag själv) kan föra över pengar till ett paygoo-kort? Procentkostnader för det osv?

En annan fråga: måste man registrera sitt personnummer när man köper ett paygoo-kort, eller räcker det med ett anonymt kontantkort-telefonnummer (och påhittat namn/adress, och någon anonym email-adress)?

OBS: IFALL NI SVARAR PÅ DETTA INLÄGG, VÄNLIGEN TRYCK PÅ "CITERA-"KNAPPEN, ANNARS SÅ VET JAG INTE ATT NÅGON HAR SVARAT.
Senast redigerad av Against-modernity 2019-09-03 kl. 03:37.
Citera
2019-09-10, 02:22
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meankitty
Hej!

Jag har jobbat med cam tidigare och jobbar fortfarande sporadiskt med telesex. Detta sker naturligtvis under alias.

Det händer att stamkunder vill köpa trosor, skor och liknande. Har nekat detta tidigare, men efter en garderobsrensning insåg jag att jag faktiskt skulle kunna göra det.

Hur tar jag lättast betalt utan att betalaren ser mitt riktiga namn?

Jag hade samma problem som du fast i ett annat sammanhang men min bank säger att banksekretessen gör att ingen får reda på vem ett kontot tillhör.
Det är alltså bara att uppge ett banknummer. Precis som flashback gör.
Det finns också ett standard clearingnummer så du slipper avslöja vart i landet kontoret ligger.
Senast redigerad av Gertrud1 2019-09-10 kl. 02:30.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in