• 1
  • 2
2018-10-30, 16:19
Medlem
Hej!

Jag har jobbat med cam tidigare och jobbar fortfarande sporadiskt med telesex. Detta sker naturligtvis under alias.

Det hnder att stamkunder vill kpa trosor, skor och liknande. Har nekat detta tidigare, men efter en garderobsrensning insg jag att jag faktiskt skulle kunna gra det.

Hur tar jag lttast betalt utan att betalaren ser mitt riktiga namn?
Citera
2018-10-30, 16:24
Medlem
15minFames avatar
Bitcoin
Citera
2018-10-30, 16:24
Medlem
polagoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meankitty
Hej!

Jag har jobbat med cam tidigare och jobbar fortfarande sporadiskt med telesex. Detta sker naturligtvis under alias.

Det hnder att stamkunder vill kpa trosor, skor och liknande. Har nekat detta tidigare, men efter en garderobsrensning insg jag att jag faktiskt skulle kunna gra det.

Lttast vs mest sker r skert en frga du br kunna besvara nr du vljer tillvgagngsstt. Relativt eller vldigt skert r kryptovalutor som Monero. Men det krver lite av dig och dina kunder. Men det r skrast. Alla onlinebetalningar vis banker, Paypal, mm gr ju att spra.
Citera
2018-10-30, 16:25
Medlem
Strongmanx2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meankitty
Hej!

Kryptovalutor altn kontanter som blir skickade till en vns adress.
Citera
2018-10-30, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Bitcoin

Mste min kpare betala i Bitcoin eller kan han gra en verfring i SEK som blir Bitcoin hos mig?

Eller mste han kpa Bitcoin som sedan frs ver till mig?

Majoriteten r ju ldre grabbar med, vad jag upplever, ngot begrnsad teknisk kunskap. Tror inte ngon kommer spra mig, men palla ta chansen.
Citera
2018-10-30, 16:29
Medlem
TheReefs avatar
western union
Citera
2018-10-30, 16:31
Medlem
JohnJensens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheReef
western union

Skicka pengarna till ett fiktivt namn d eller? Hon vill inte outta sig, drfr funkar inte WU
Citera
2018-10-30, 16:31
Medlem
flaskborstes avatar
En vanlig bankverfring rcker oftast d bankerna inte lmnar ut namn och adress till kreti och pleti.
r det enbart folk som kper trosor/strip s vill de dessutom hlla detta under radarn d de kan riskera frhllanden eller att deras vnner fr reda p vad de sysslar med.

Polisen kan g in p konton men d du inte gr ngot brott s ser jag inte det som ngot problem. Dessutom s fr man tjna en viss summa utan att ta upp det i sin deklaration, speciellt om man sljer begagnade saker.
Citera
2018-10-30, 16:33
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnJensen
Skicka pengarna till ett fiktivt namn d eller? Hon vill inte outta sig, drfr funkar inte WU
Nej? Han fr bara ver pengarna och s hmtar hon upp dom i en annan stad
Citera
2018-10-30, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polagom
Lttast vs mest sker r skert en frga du br kunna besvara nr du vljer tillvgagngsstt. Relativt eller vldigt skert r kryptovalutor som Monero. Men det krver lite av dig och dina kunder. Men det r skrast. Alla onlinebetalningar vis banker, Paypal, mm gr ju att spra.

Paypal var min spontana tanke, men efter lite Googlande verkar det inte vattenttt. Dock r det, likt du sger, en avvgning mellan skerhet och lmplighet.

Hur ltt r det att spra via PP?
Citera
2018-10-30, 16:35
Medlem
JohnJensens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheReef
Nej? Han fr bara ver pengarna och s hmtar hon upp dom i en annan stad

Ja? Med sitt namn.
Citera
2018-10-30, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
En vanlig bankverfring rcker oftast d bankerna inte lmnar ut namn och adress till kreti och pleti.
r det enbart folk som kper trosor/strip s vill de dessutom hlla detta under radarn d de kan riskera frhllanden eller att deras vnner fr reda p vad de sysslar med.

Polisen kan g in p konton men d du inte gr ngot brott s ser jag inte det som ngot problem. Dessutom s fr man tjna en viss summa utan att ta upp det i sin deklaration, speciellt om man sljer begagnade saker.

Detta tnkte jag p med. Ta ett konto jag inte har pengar p, ge ut det och be happy about it. Men nr jag Googlade skrev flertalet p olika forum att det bara var att ringa banken och frga om kontoinnehavare, vilket jag dock finner mycket osannolikt. Speciellt med tanke p att de flesta brjat tnka lite mer p vad de faktiskt gr med personuppgifter efter infrandet av GDPR.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in