Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2018-11-01, 16:36
  #61
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tavlor
Han anses av många att vara den absolut STÖRSTA politikern genom historian, även mest känd kan bara hålla med.

Yep. Han spårade dock ur ganska rejält på sista tiden i sitt liv, vilket förärade honom och hans land en plats där hela världen helt plötsligt var EMOT dem, vilket resulterade i ett ganska skapligt nederlag och med MÅNGA döda egna civila som resultat.

Hitler och IS har en del gemensamt där.
Storslagna planer för Nu- och Framtid, men metodiken man väljer att använda för att försöka NÅ dessa resultat, suger hästpung.
Citera
2018-11-02, 09:06
  #62
Medlem
CokeLaRocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Man hade ju alltid kunnat klä ut ungen till 'Anne Frank'... Historisk person indeed.
Hade Du kunnat tänka dig att även försvara Det tilltaget?



Anne Frank är ju som bekant INTE av hankön, men förstår att personer som dig har svårt att se skillnaden.
Citera
2018-11-02, 12:17
  #63
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CokeLaRock
Anne Frank är ju som bekant INTE av hankön, men förstår att personer som dig har svårt att se skillnaden.


och det är i Din bok helt otänkbart för en man att klä ut sig till kvinna?
Citera
2018-11-02, 13:28
  #64
Medlem
CokeLaRocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
och det är i Din bok helt otänkbart för en man att klä ut sig till kvinna?

Det är helt otänkbart att klä ut ett litet barn till en kvinna, Ja.
En vuxen man kan ta sina egna moraliskt depraverade beslut.
Citera
2018-11-04, 11:48
  #65
Medlem
Alltså inte för jag bryr mig om sånna saker men om man som farsa inte förstår sig på att hela sverige är besatta i att vara PK och väljer att klä ut sin son till Hitler så är man nog lite tappad.
Citera
2018-11-04, 12:36
  #66
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkegolbog
Alltså inte för jag bryr mig om sånna saker men om man som farsa inte förstår sig på att hela sverige är besatta i att vara PK och väljer att klä ut sin son till Hitler så är man nog lite tappad.


Jag tror att en farsa i Kentucky bryr sig väldigt LITE om vad Sverige tycker om saker och ting.. Men.. han fick ju även lite problem på hemmaplan också för det här tilltaget.
Citera
2018-11-08, 19:52
  #67
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Jag tycker vi kan sluta upp att anamma amerikansk kultur så ingen känner sig kränkt när det är Halloween !
Nu för tiden är alla så "sännsliga" så de känner sig kränkta så fort de vaknar på morgonen.
Fy fn vilket äckligt land det här blivit , vi är t.o.m mer skadade än jänkarna!

Djävulen är OK men inte Hitler 🤣 i svärje hade SJW avrättat pappan med hysteriska skrin förmodligen

Betydligt mer komiskt och intressant kommer det bli att se vilken raketforskare efterträder Gudrun!

Djävulen är en sagofigur men Hitler har funnits och var ansvarig för en 12 år lång diktatur, samt ett sex år långt världskrig som tog livet av 50 miljoner pers inklusive 6 miljoner judar.


Kan nog tycka att det är lite skillnad.


Och visst, man ska ge fan i att ge sig på folk men allvarligt talat är det väl faderns fel att så skedde som klädde ut sin son i denna förklädnad? Grabben förstår förmodligen inte ens varför han blev attackerad men det kan ju hans ömma fader förklara för honom.
__________________
Senast redigerad av Hiitsme 2018-11-08 kl. 19:55.
Citera
2018-11-09, 11:17
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkegolbog
Alltså inte för jag bryr mig om sånna saker men om man som farsa inte förstår sig på att hela sverige är besatta i att vara PK och väljer att klä ut sin son till Hitler så är man nog lite tappad.

Inte så lite iofs. Och grabben lär nog, tyvärr, ha fått ett minne för livet.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback