2012-10-10, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hasselhoff
Utan att ha en aning, så gissar jag att det mesta är sant.

Det visar dock hur fattig/behov av uppmärksamhet/patetisk hon är som i en bok namnger svenska kändisar hon legat med på fyllan för 15+ år sedan...

Hon saknar väl annan inkomstkälla? Tror att hon enbart sjunker lägre i gemene mans ögon. Fylla lär det ha varit, hon har då inte utseendet med sig.
Citera
2012-10-10, 15:29
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tassie
Hon saknar väl annan inkomstkälla? Tror att hon enbart sjunker lägre i gemene mans ögon. Fylla lär det ha varit, hon har då inte utseendet med sig.
Det var elakt sagt. Camilla var en skönhet på sitt sätt. Sedan har livet inte farit nådigt fram med henne och det syns i viss mån.
Citera
2012-10-10, 18:08
Medlem
Skidaddles avatar
Jag tyckte att DN-artikeln var ganska bra. Till hennes förtjänst måste man ju faktiskt påpeka att hon höll tyst om affären ända tills kungen outade henne. Hade hon velat tjäna pengar på det så hade hon kunnat göra det för länge sen. Tänk vad frestande det måste ha varit när hon bokstavligen talat låg på samhällets botten som mer eller mindre hemlös. En gentlemannakvinna through and through...

Sen måste jag ju bara påpeka att det ser lite malplacé ut när Anna Brodin i DN kallar henne för "mätress". Det är väl en beteckning som inte har använts i vardagligt tal sen senaste gången Herman Lindkvist föreläste i historia...
Citera
2012-10-10, 18:39
Medlem
Racooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tassie

Hon dög i högsta grad.

http://www.flickr.com/photos/24869778@N07/2399249204/
Citera
2012-10-10, 18:47
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skidaddle
Jag tyckte att DN-artikeln var ganska bra. Till hennes förtjänst måste man ju faktiskt påpeka att hon höll tyst om affären ända tills kungen outade henne. Hade hon velat tjäna pengar på det så hade hon kunnat göra det för länge sen. Tänk vad frestande det måste ha varit när hon bokstavligen talat låg på samhällets botten som mer eller mindre hemlös. En gentlemannakvinna through and through...

..

Ja Henemark är ju en stabil och stark och rak personlighet som givetvis aldrig fantiserar, insinuerar eller far med osanningar. En sådan som inger starkt förtroende.

Att DN i hysteriska försök att hålla den sjunkande upplagan uppe förfaller till slasktidningsskvaller är ju en annan sak.
Citera
2012-10-10, 18:51
Medlem
GulligMulligs avatar
Har ni tänkt på att två saker tajmar nästan löjligt väl, dels ståhejet kring Elisabeth Olsson-Wallins bild och dels Camillas bok som utkommer den 17 oktober. Är damerna i maskopi månne?
Citera
2012-10-10, 19:29
Medlem
Schneeleopards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyven
Ja Henemark är ju en stabil och stark och rak personlighet som givetvis aldrig fantiserar, insinuerar eller far med osanningar. En sådan som inger starkt förtroende.

Att DN i hysteriska försök att hålla den sjunkande upplagan uppe förfaller till slasktidningsskvaller är ju en annan sak.

Om du läser om(?) artikeln bör du inse att ditt summariska avfärdande av såväl Henemark som DN-artikeln inte riktigt håller.

I övrigt håller jag med Skidaddle: en förvånansvärt intressant intervju/artikel för att i mångt och mycket handla om vad en helt ointressant grupp människor pysslat med. Kanske är det just pga. av Henemarks perspektiv? Över tid har hon stått både ovan och långt under de sällskap hon skildrar. Om hennes bok är läsvärd har jag ingen aning.
Citera
2012-10-10, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av birkaboo
Nu är Camilla på löpet igen. Expressen skriver om hennes nya memoar bok. " Adjö det ljuva livet" Den här gången namnger hon sina sexpartners. Berättat ogenerat om trekanter och i Expressen namnges Frank Andersson. Han i sin tur tycker att hon borde ha fått nog av uppmärksamhet med tanke på kungaaffären och förnekar allt.

Frågan är hur mycket sanning det ligger i den boken.

Personligen tror jag inte att något är sant i den boken. MEN jag har ännu inte läst den - men av det jag sett i pressen, tycker jag helt spontant det talar sitt tydliga språk. Lögnens språk.

OM och jag säger bara OM, HMK och CH skulle ha haft en romans, inte fåglarna skulle vi dödliga då få reda på det genom Expressen och CH inte. NEJ hovet brukar ta hand "om de sina" så att säga.
Kungafamiljen är ju som vilken vanlig svensk familj som helst, som har med och motgångar och saker som "bara sker". De vet hur de ska lindra skadeverkningarna av sitt eventuella handlande - jag lovar.

Därför tror jag inte, att la Camilla och HMK haft några dejtar - NEJ det är nog bara i hennes fantasier
Citera
2012-10-10, 19:47
Medlem
Racooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jofur
Personligen tror jag inte att något är sant i den boken. MEN jag har ännu inte läst den - men av det jag sett i pressen, tycker jag helt spontant det talar sitt tydliga språk. Lögnens språk.

OM och jag säger bara OM, HMK och CH skulle ha haft en romans, inte fåglarna skulle vi dödliga då få reda på det genom Expressen och CH inte. NEJ hovet brukar ta hand "om de sina" så att säga.
Kungafamiljen är ju som vilken vanlig svensk familj som helst, som har med och motgångar och saker som "bara sker". De vet hur de ska lindra skadeverkningarna av sitt eventuella handlande - jag lovar.

Därför tror jag inte, att la Camilla och HMK haft några dejtar - NEJ det är nog bara i hennes fantasier

Var det inte via boken "Den ofrivillige Monarken" som CH drogs in i det hela?
Citera
2012-10-10, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jofur

Jo hovet brukar ju ta hand om de sina, ett gammalt känt exempel är ju att skicka besvärliga älskare till Nazistfängelser. För övrigt håller jag för mer troligt att Henemark talar sanning än halvfiguren CG.
Citera
2012-10-10, 20:18
Medlem
wire2s avatar
Camilla Henemark trekant med två idrottslegendarer

På tal om Camilla Henemarks bok där hon talar om att hon har trekant!
http://www.expressen.se/nyheter/henemark-om-nar-hon-traffade-kungen/

Låter som det skulle kunna vara Björn Borg och Tomas Brolin med tanke på att det var två idrottare och två av Sveriges största idrottslegendar och av dessa två var en tennisspelare och en fotbollsspelare! Kan det vara några andra än de gamla kompisarna Brolin o Borg....?
Senast redigerad av wire2 2012-10-10 kl. 20:22. Anledning: länk saknades
Citera
2012-10-10, 21:48
Medlem
Läste en artikel av Camilla Henemark, där hon skrev att hon tänker anmäla Elisabeth Olsson-Wallin för ärekränkning, bara om hovet gör det inte annars. Mest för att testa, om det blir betraktat som mer kränkande för kungen än för henne. Rätt smart artikel. Dum i huvet är hon inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in