Citat:
Ursprungligen postat av birkaboo
Nu är Camilla på löpet igen. Expressen skriver om hennes nya memoar bok. " Adjö det ljuva livet" Den här gången namnger hon sina sexpartners. Berättat ogenerat om trekanter och i Expressen namnges Frank Andersson. Han i sin tur tycker att hon borde ha fått nog av uppmärksamhet med tanke på kungaaffären och förnekar allt.
Frågan är hur mycket sanning det ligger i den boken.
Personligen tror jag inte att något är sant i den boken. MEN jag har ännu inte läst den - men av det jag sett i pressen, tycker jag helt spontant det talar sitt tydliga språk. Lögnens språk.
OM och jag säger bara OM, HMK och CH skulle ha haft en romans, inte fåglarna skulle vi dödliga då få reda på det genom Expressen och CH inte. NEJ hovet brukar ta hand "om de sina" så att säga.
Kungafamiljen är ju som vilken vanlig svensk familj som helst, som har med och motgångar och saker som "bara sker". De vet hur de ska lindra skadeverkningarna av sitt eventuella handlande - jag lovar.
Därför tror jag inte, att la Camilla och HMK haft några dejtar - NEJ det är nog bara i hennes fantasier