2012-10-10, 22:05
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jofur
Personligen tror jag inte att något är sant i den boken. MEN jag har ännu inte läst den - men av det jag sett i pressen, tycker jag helt spontant det talar sitt tydliga språk. Lögnens språk.

OM och jag säger bara OM, HMK och CH skulle ha haft en romans, inte fåglarna skulle vi dödliga då få reda på det genom Expressen och CH inte. NEJ hovet brukar ta hand "om de sina" så att säga.
Kungafamiljen är ju som vilken vanlig svensk familj som helst, som har med och motgångar och saker som "bara sker". De vet hur de ska lindra skadeverkningarna av sitt eventuella handlande - jag lovar.

Därför tror jag inte, att la Camilla och HMK haft några dejtar - NEJ det är nog bara i hennes fantasier

Camilla sa det bäst själv- knugen dementerade ju inte ens det hela. Det är väl rätt uppenbart att CG var otrogen med sitt "vända blad"-snack. Om allt var påhitt hade hon aldrig vågat släppa en sån detaljerad bok, hon har sitt på torra.
Citera
2012-10-10, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Camilla sa det bäst själv- knugen dementerade ju inte ens det hela. Det är väl rätt uppenbart att CG var otrogen med sitt "vända blad"-snack. Om allt var påhitt hade hon aldrig vågat släppa en sån detaljerad bok, hon har sitt på torra.

Håller med. Avsaknad av dementi är helt klart ett säkert tecken. Att författarna inte blev stämda ett annat..
Citera
2012-10-10, 23:55
Bannlyst
Vem är kändisen Camilla knullade under inspelningen av ett tv-program? Vilka underhållningsprogram var horan med i under 90-talet?
Citat:
En av de namngivna stjärnorna, som enligt boken hade sex med Henemark under inspelningen av ett underhållningsprogram på 1990-talet, förnekar att han haft sex med Henemark.

– Det är fånigt att hon skriver så, säger han till Expressen. Vi har inte haft något sexuellt umgänge alls. Vi har varit kompisar, snackat och umgåtts men inget sådant.

I ett sms till Aftonbladet skriver han att han dementerar att de haft en intim relation.

– Inget av det som står stämmer. Jag tänker inte kommentera det ytterligare, skriver han.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15582734.ab
Citera
2012-10-11, 00:03
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronzesnakeMcSlieg
Vem är kändisen Camilla knullade under inspelningen av ett tv-program? Vilka underhållningsprogram var horan med i under 90-talet?http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15582734.ab

Frank Andersson i fångarna på fortet?
Citera
2012-10-11, 00:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Frank Andersson i fångarna på fortet?
Kanske det, eller Gunde Svan!?!.. Vilka mer var med i fortet?
Citera
2012-10-11, 00:39
Medlem
Bestebrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronzesnakeMcSlieg
Kanske det, eller Gunde Svan!?!.. Vilka mer var med i fortet?

Fader Foura? Eller killen som slog igång gonggongen
Citera
2012-10-11, 01:15
Medlem
Hirvis avatar
Det framgår att det är Frank Andersson som dementerar det.
Citera
2012-10-11, 08:24
Medlem
Följetong fortsätter idag i Expressen.
De namnger en del, här följer ett axplock och kommentarer.

Börje Salming - Vi hade fan inte sex i alla fall.
Christian Falk - Det var verkligen ingen affär. Verkligen inga trekanter med idrottsmän.
Anders Klerup - Tog mig på skrevet en gång. Hon sov över eller var i alla fall där. - Det här ger ju ett annat sken över kungaaffären säger han.

Tommy Körberg - Det här är löjligt, bara larvigt.
Dogge Doggelito - Jag hånglade med ganska många tjejer under den här tiden.
Paolo Roberto - Det kan ha varit så att en väldigt ung och snygg Camilla Henemark fick följa med hem någon gång, men hon var inte den enda på den tiden.

Frank Andersson - Det är bullshit, pinsamt.
Skönhetsmissen - namnges ej av Expressen men överväger att stämma Camilla för hon dementerar alla uppgifter om sexorgier på ett hotell. Hon är dessutom inte intresserad av tjejer och allra minst av Camilla säger hon,
Tv-chef- Namnges ej av Expressen men skulle enligt Camilla fått sparken efter incidenten på 90-talet. Han avböjer en kommentar.

Kungen skulle hon ha träffat första gången på det som idag är Nivå22. Där skulle de ha pussats, men ingen vanlig puss utan eskimåpussar Kungen skulle ha gnuggat sin näsa mot hennes, eller som Camilla säger "gnussade" Rullat runt på golvet och gosat.

Sen har vi tennisstjärnan och fotbollsstjärnan och minst 2 hockeyspelare från samma 5..

Källa: Expressen tidningsupplagan 11/10-2012
Citera
2012-10-11, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hasselhoff
Utan att ha en aning, så gissar jag att det mesta är sant.

Det visar dock hur fattig/behov av uppmärksamhet/patetisk hon är som i en bok namnger svenska kändisar hon legat med på fyllan för 15+ år sedan...

Jag tyckte ett tag lite synd om henne och gick på det här med att hon skulle stämma de som publicerat satirbilden ( Tiden ) av konstnären Elisabeth Ohlson Wallin. Men den bilden kunde lika gärna ha varit omslag till hennes memoarbok. Hon lämnar ut sig själv och andra utan att känna sig vidare kränkt. Den roll hon under ett år har ridit på.

Citat:
E.Merckx]Det mesta är nog sant. Skall bli kul att se vilka som pekas ut mer än knugen. )..

Ja mycket stämmer säkert, men frågan är hur mycket hon mins i detalj. Fick för mig att hon var ganska party-drogad under den här tiden. Vad händer om någon av de utpekade bestämmer sig för att stämma henne för förtal? Funderar på hur man så att säga garderar upp sig för sånt ? Eller anses det preskriberat i tid?
Citera
2012-10-11, 09:13
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
birkaboo skrev

Ja mycket stämmer säkert, men frågan är hur mycket hon mins i detalj. Fick för mig att hon var ganska party-drogad under den här tiden. Vad händer om någon av de utpekade bestämmer sig för att stämma henne för förtal? Funderar på hur man så att säga garderar upp sig för sånt ? Eller anses det preskriberat i tid?

Ha, ha. Jag tror nog inte att någon kommer att stämma henne. Men det vore ju kul om knullkungen gjorde det.

Journalisten Carina Nunstedt som skrivit boken tillsammans med Henemark säger i dagens AB:

"– Jag har intervjuat Camilla i många hundratals timmar, och *parallellt med det intervjuat ett 50-tal personer som har korsat *Camillas väg i livet. Jag har även gått igenom många hundra tidningsklipp om Camilla från 1980-talet och framåt för att säkerställa årtal och andra detaljer, säger Carina Nunstedt.

Hur säker är du på att alla uppgifter i boken är korrekta?

– Så säker man kan vara."

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15588824.ab
Citera
2012-10-11, 09:17
Medlem
StureSventons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wire2
På tal om Camilla Henemarks bok där hon talar om att hon har trekant!
http://www.expressen.se/nyheter/henemark-om-nar-hon-traffade-kungen/

Låter som det skulle kunna vara Björn Borg och Tomas Brolin med tanke på att det var två idrottare och två av Sveriges största idrottslegendar och av dessa två var en tennisspelare och en fotbollsspelare! Kan det vara några andra än de gamla kompisarna Brolin o Borg....?

En bra gissning, jag ser klara bi-vibbar hos dem.
Citera
2012-10-11, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av birkaboo
Följetong fortsätter idag i Expressen.
De namnger en del, här följer ett axplock och kommentarer.

Börje Salming - Vi hade fan inte sex i alla fall.
Christian Falk - Det var verkligen ingen affär. Verkligen inga trekanter med idrottsmän.
Anders Klerup - Tog mig på skrevet en gång. Hon sov över eller var i alla fall där. - Det här ger ju ett annat sken över kungaaffären säger han.

Tommy Körberg - Det här är löjligt, bara larvigt.
Dogge Doggelito - Jag hånglade med ganska många tjejer under den här tiden.
Paolo Roberto - Det kan ha varit så att en väldigt ung och snygg Camilla Henemark fick följa med hem någon gång, men hon var inte den enda på den tiden.

Frank Andersson - Det är bullshit, pinsamt.
Skönhetsmissen - namnges ej av Expressen men överväger att stämma Camilla för hon dementerar alla uppgifter om sexorgier på ett hotell. Hon är dessutom inte intresserad av tjejer och allra minst av Camilla säger hon,
Tv-chef- Namnges ej av Expressen men skulle enligt Camilla fått sparken efter incidenten på 90-talet. Han avböjer en kommentar.

Kungen skulle hon ha träffat första gången på det som idag är Nivå22. Där skulle de ha pussats, men ingen vanlig puss utan eskimåpussar Kungen skulle ha gnuggat sin näsa mot hennes, eller som Camilla säger "gnussade" Rullat runt på golvet och gosat.

Sen har vi tennisstjärnan och fotbollsstjärnan och minst 2 hockeyspelare från samma 5..

Källa: Expressen tidningsupplagan 11/10-2012

Jag tror Camilla talar sanning. På den tiden var hon en riktig heting, vem skulle ha sagt nej till henne? Dessutom sambo med Stakka Bo, de var ett credpar man gärna ville synas med. Varför dra till med Tommy Körberg av alla människor om det inte var sant? Han dementerar ju egentligen inte nånting, han tycker bara det är fjantigt. Cred till Paolo Roberto som inte skäms över att han fick ta del av Camillas gobitar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in