Citat:
Ursprungligen postat av Storblottarn
Vem har inte satt på henne?
Hon har ju nästan knullat halva Stockholm i sin ungdom och mår piss över det idag. Från menlöst stönande sångerska, till hemlös och alkis, till psykvården och sen Malou... och så tändes uppenbarligen ett ljus i den mossiga skallen. "Jag kan ju tjäna cash på att sälja ut alla de människor som gav mig en gnutta status i min ungdom."
Det kan ju inte sluta på annat sätt än misär. Hon drar ihop lite pengar på boken, men sen är de slut och hon återgår till samma misär som tidigare. Tror du att du kommer få se henne som en framgångsrik mamma eller? Hon är ju stenkörd.
Du har uppenbarligen inte gjort det
Jag tror inte att hon någonstans har klagat att hon har knullat för mycket och därför lider i dagsläget. Hon har klagat över sin ADHD och om jag kommer ihåg rätt så nämnde hon att hon har inte kunnat hålla i pengarna trots att hon tidvis har haft ganska gott om dem. Istället har hon bott på dyra hotell månader i sträck och slösat istället för att investerat klokt..
Hon har INTE dragit den vanliga snyftvalsen att hon blev förälskad i kungen som utnyttjade stackars lilla henne. Hon har INTE varit en "väder-Ulrika" nr 2 vars hela inkomst har kommit från kill-and-tell -stories.
Men jag förstår verkligen om hon blir irriterad över att ANDRA gör pengar, när hon själv har hållit käften.