2012-10-12, 01:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Bodde granne med mamma Gerds salong i Stockholm och klippte mig där periodvis.
Var mamma Gerd en stilig kvinna? Sexig?
Citera
2012-10-12, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akvamarin
Hon är inte en mediahora, allt det här hände för runt 20 år sedan, under dessa 20 år har hon levt ett tufft liv i perioder, men ingen enda gång har hon sprungit till pressen och babblat.
Hon är definitivt en konstnär, sångerska och performance artist samt expert i kärlekskonsten.

Hmm. Inte ens så långt baka i tiden. Hon pratar väl om slutet av 90-tal och början av 2000-tal. Nu är det 2012..
Citera
2012-10-12, 01:18
Medlem
Storblottarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Jag har inte hört la Camilla klaga en endaste gång över att det skulle vara gubbarnas fel att hon lever i misär.
Men hon utnyttjar ju dessa människor i boken för att skrapa ihop lite pengar så att hon slipper leva som hon annars gör.
Citera
2012-10-12, 01:27
Bannlyst
Citat:
Jag tror hon har en ganska gammaldags inställning och tankar kring en helig sexualitet, hon talade om sig själv som en kärleksprästinna och hon kallades sexgudinna.
För henne var sex inget snuskigt utan något upphöjt.
En "helig kärleksprästinna" med smak för billiga kändisar som Dogge, Frank Andersson, Kleerup och Tomas Brolin...? Påminner mer om ett stjärnluder, en groupie...
Citera
2012-10-12, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storblottarn
Vem har inte satt på henne?
Hon har ju nästan knullat halva Stockholm i sin ungdom och mår piss över det idag. Från menlöst stönande sångerska, till hemlös och alkis, till psykvården och sen Malou... och så tändes uppenbarligen ett ljus i den mossiga skallen. "Jag kan ju tjäna cash på att sälja ut alla de människor som gav mig en gnutta status i min ungdom."

Det kan ju inte sluta på annat sätt än misär. Hon drar ihop lite pengar på boken, men sen är de slut och hon återgår till samma misär som tidigare. Tror du att du kommer få se henne som en framgångsrik mamma eller? Hon är ju stenkörd.

Du har uppenbarligen inte gjort det

Jag tror inte att hon någonstans har klagat att hon har knullat för mycket och därför lider i dagsläget. Hon har klagat över sin ADHD och om jag kommer ihåg rätt så nämnde hon att hon har inte kunnat hålla i pengarna trots att hon tidvis har haft ganska gott om dem. Istället har hon bott på dyra hotell månader i sträck och slösat istället för att investerat klokt..

Hon har INTE dragit den vanliga snyftvalsen att hon blev förälskad i kungen som utnyttjade stackars lilla henne. Hon har INTE varit en "väder-Ulrika" nr 2 vars hela inkomst har kommit från kill-and-tell -stories.

Men jag förstår verkligen om hon blir irriterad över att ANDRA gör pengar, när hon själv har hållit käften.
Citera
2012-10-12, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BronzesnakeMcSlieg
En "helig kärleksprästinna" med smak för billiga kändisar som Dogge, Frank Andersson, Kleerup och Tomas Brolin...? Påminner mer om ett stjärnluder, en groupie...

En stjärnluder som duger till kungen..
Citera
2012-10-12, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BronzesnakeMcSlieg
Var mamma Gerd en stilig kvinna? Sexig?

Hon såg bra ut, sympatisk - inte det minsta vulgär, som dottern verkar vara ibland (delvis inspirerad av sin mormor, enligt intervjun med Camilla i DN häromdagen).

Minns tidningsreportage om hur mor och dotter firade pyjamasjul; tror de gav varandra varsin ny pyjamas i julklapp. Så strosade de omkring och hade en mysjul (Camillas pappa var väl i London och någon mormor nämndes inte) . De skapade sig en egen jultradition, de två.
Citera
2012-10-12, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storblottarn
Men hon utnyttjar ju dessa människor i boken för att skrapa ihop lite pengar så att hon slipper leva som hon annars gör.

Kungen utnyttjar oss skattebetalare. La Camilla utnyttjar honom för att tjäna lite pengar. Bokförfattare utnyttjar både la Camilla och kungen för att tjäna en slant. Målerikonstnären utnyttjar kungen, la Camilla och några andra för att göra sig ett namn och tjäna en hacka. DN utnyttjar storyn för att skriva om den för att tjäna lite pengar.

Alla utnyttjar alla - för att tjäna en slant. Varför skulle la Camilla vara en ENDA som inte utnyttjade situationen?

Jag tror inte la Camilla är ute efter en tapperhetsmedalj.
Citera
2012-10-12, 01:36
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Inte utseendet med sig?
Det är ju bara löjligt att säga, vet du ens vem hon är???

Hon såg ut som Marilyn Monroe men med midjelångt svart hår. Här sitter killar som inte är torra bakom öronen och vars enda älskarinna är fröken höger och dissar denna skönhet:

http://pics.wikifeet.com/Camilla-Henemark-Feet-258623.jpg

http://budobro.blogspot.se/2010/12/jos-malo-camille.html

Hon var ännu vackrare i verkligheten.

Visst var hon mycket vacker när hon var yngre, en av Sveriges absolut snyggaste kvinnor på 90-talet är ingen överdrift.
Hon ser inte alltför pjåkig ut idag heller, hon är ju trots allt hela 47 år gammal.
Kan tänka mig att hon hade en tung erotisk utstrålning som fick männen att falla när dom kom i hennes närhet, det är få kvinnor som har denna "gåva"
Citera
2012-10-12, 01:47
Bannlyst
Citat:
En stjärnluder som duger till kungen..
Men kungen verkar inte ha nån klass alls; om han inte blivit född till kung hade han förmodligen varit en sjaskig horkund på Malmskillnadsgatan, och vore han kvinna själv skulle hen med all säkerhet varit prostituerad... Vilken patetisk "kung" vi har! Helt naturligt att en sån billig "statschef" dras till riksskökan Camilla.
Senast redigerad av BronzesnakeMcSlieg 2012-10-12 kl. 02:09.
Citera
2012-10-12, 01:53
Medlem
hundensårs avatar
Citat:
Kungen utnyttjar oss skattebetalare. La Camilla utnyttjar honom för att tjäna lite pengar. Bokförfattare utnyttjar både la Camilla och kungen för att tjäna en slant. Målerikonstnären utnyttjar kungen, la Camilla och några andra för att göra sig ett namn och tjäna en hacka. DN utnyttjar storyn för att skriva om den för att tjäna lite pengar.

Alla utnyttjar alla - för att tjäna en slant. Varför skulle la Camilla vara en ENDA som inte utnyttjade situationen?

Jag tror inte la Camilla är ute efter en tapperhetsmedalj.

Din analys är bestickande, men felaktigt. Camilla är fattig idag och lär inte tjäna mer slantar på sin bok än levnadsomkostnader för ett par-tre månader. Böcker har ganska låg intäktsmarginal idag. Faktum är att Camilla är ett gott exempel på ett jävligt tragiskt luder. Har medkänsla med henne - men skulle helst undvika henne IRL.

Författaren har sannolikt tjänat en hacka - men inga större summor; några få hundratusen kanske. Författare är med några sällsynta undantag alltid fattiga.

Vinnarna sitter däremot fortfarande säkert i sadeln. Det gör de oftast i de här sammanhangen. Torskarna (inklusive idiot-kungen och hans idiot-son och deras idiot-vänner) mår fint, uppbär apanage i olika former och fortsätter att svina och sova gott om nätterna.
Senast redigerad av hundensår 2012-10-12 kl. 02:29.
Citera
2012-10-12, 02:04
Medlem
hundensårs avatar
Citat:
Framgår inte det av tråden?

Nej det gör det inte. Vari består Henemarks konstnärskap? Har hon fått stipendier, separatutställningar?
Sorry, men bruden är en misslyckad schlagerartist som har haft sex med några av Sveriges största äcklon. Nu har hon skrivit en bok om skiten. Jesus, finns det ngt mer sorgligt och patetiskt än gråtande clowner?
Skaffa ett jävla jobb och en lägenhet i förorten där du kan sitta och älta WT-prat med dina övertatuerade loserpolare, Camilla.
Senast redigerad av hundensår 2012-10-12 kl. 02:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in