Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
...Så slipper hon....!!!...
Lite mer kittlande är ju frågan,har "sillan" någon älskare..???..
Doc Alban vore ju en rolig motpol....

Nää, si det tror jag inte! I alla fall inte de senaste 30 åren.. Innan dess kanske något säpohjon fick kliva på , men det är nog mera osannolikt..
Törrfetta är nog ett mera passande ord i sammanhanget..
.