Sanningen har jag självklart ingen aning om, men Henemark måste vara svagbegåvad. Hennes utsagor förstör betydligt mer än boken. Dessutom lär hon bli portad där kungens kompisar har makt, läs företag. Hon uttalar sig för att rädda sitt eget skinn?? Knappast, bara plånboken.
Japp, håller med.
Äckligt att hon gav så mycket info till "författarna" som skrev skandalboken. Men det är ju totalt... vidrigt hur hon babblar på nu. Jag mår faktiskt illa.
Ett sådant tillfälle var i Sandhamn, dagen innan starten av Gotland runt 1999.
Men de här gångerna ni träffades, fick du förhållningsregler av Säpo? Hur du skulle vara, eller hur du skulle bete dig efteråt?
– Nej, men man märkte ibland deras stress, hur man skulle komma in och ut ur hus och ställen vi var på. Där var det så, ”nu måste vi ut härifrån på fem minuter och sedan tar vi dig”. Och som på båtturen, då kom de närmare med båten och sa att nu går ni ner under däck, för nu kommer det båtar.
– Det är enda gången jag varit med om att de sagt till honom… Eller, ja, inte enda gången, det kan jag inte säga.
När har de sagt till andra gånger?
– Ja, som när det börjar ljusna och det är dags att åka.
Och då knackade de på?
– Mmm, om det hade varit så väl, höll jag på att säga.
Jaha, de gick rakt in?
– Nej, men om man ignorerade när de knackade så gick de in. Då vart han arg, och jag också. Även på båten också. Det är lite kränkande. Då flög jag upp och tryckte igen dörren.
Då gick det över en gräns för dig?
– Ja, det är inte för att det försiggick nånting, men nånstans av respekt för mig och för honom så öppnar man inte dörren till två personer som är i ett rum. Sen vad som hände i rummet det… Det har ingen annan med att göra.
– Folk får dra vilka slutsatser de vill, bakom stängda dörrar är det bara vi som vet. Då får ni hitta någon som har sett på, det är inte omöjligt. Det kan hända.
Någon Säpovakt kanske? Är det så att de även har stått inne i rummet när det annars bara varit ni två där?
– De har nog sett en del. Men jag tänker inte prata om vad vi har gjort bakom stängda dörrar. Att bekräfta en sådan sak rakt ut känns lite too much.
Senast redigerad av Callas 2010-11-13 kl. 13:53.
Hon går väl och gör en ny ansiktsoperation.
Det kan inte vara lätt med kungavännen Aje som är 67 och har en 31-årig fru (Bathina). 36 års åldersskillnad.
Och sen har vi den andre kungavännen Carl Adam "Noppe" Lewenhaupt, född 1 augusti 1947.
År 2004 gifte han sig för tredje gången, med Lee Haeng-Wha, då 44 år gammal. Han 63, hon 50 okej ingen himlastormande skillnad.
Ena vännen fixar sig en arab, den andra en vad vet jag korean, kan tänka mig att kungen blev sugen på att testa ett mörkare rostat kaffe...
Jag tycker Camilla fortfarande är snygg i ansiktet, men visst ser man att hon är äldre.
En intressant aspekt kring det hemliga förhållandet är att NÄR DETTA HÄNDE så var hon en "postergirl", politiskt engagerad i socialdemokraterna...
Senast redigerad av LuluBrooksie 2010-11-13 kl. 16:43.
Va? Inte fan har Kungen satt på Leila K. Det tror jag ej på.
Ho-ho? Är du lite långsam??
MÅSTE vi förklara det för dig? Okej. Nej kungen har inte bonkat på Leila K. Men, fiktivt, så svär Leila K för sig själv, för att inte HON var den som pressade 200 papp från excessen för en story som ingen kan kontrollera och som kungen inte kommer dementera officiellt!
Förstår du nu?
Hon går väl och gör en ny ansiktsoperation.
Det kan inte vara lätt med kungavännen Aje som är 67 och har en 31-årig fru (Bathina). 36 års åldersskillnad.
Och sen har vi den andre kungavännen Carl Adam "Noppe" Lewenhaupt, född 1 augusti 1947.
År 2004 gifte han sig för tredje gången, med Lee Haeng-Wha, då 44 år gammal. Han 63, hon 50 okej ingen himlastormande skillnad.
Ena vännen fixar sig en arab, den andra en vad vet jag korean, kan tänka mig att kungen blev sugen på att testa ett mörkare rostat kaffe...
Jag tycker Camilla fortfarande är snygg i ansiktet, men visst ser man att hon är äldre.
En intressant aspekt kring det hemliga förhållandet är att NÄR DETTA HÄNDE så var hon en "postergirl", politiskt engagerad i socialdemokraterna...
Men, fiktivt, så svär Leila K för sig själv, för att inte HON var den som pressade 200 papp från excessen för en story som ingen kan kontrollera och som kungen inte kommer dementera officiellt!
Förstår du nu?
Inte ens Expressen är så korkade att de går på den grejen.