2010-11-26, 09:01
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Sluta trolla. Du har INGEN flickvän.

Hahaha, bildbevis kan du glömma så du får ta det som obekräftat uppgift.

@flashyourightback

Visst tusan vore det ett intressant projekt väl värt att fundera på. Uppgifter saknas knappast.
Citera
2010-11-26, 09:17
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashyourightback
Du den boken vill jag vara med och skriva ett kapitel på Men jag tänker skriva under pseydonym ta mig faen för jag vill ej ha henne lipande efter mig i hasorna ....
Samma här! Kan lägga in ett kapitel med snaskigt detaljerade kommentarer.
Citera
2010-11-26, 09:18
Medlem
flashyourightbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Hahaha, bildbevis kan du glömma så du får ta det som obekräftat uppgift.

@flashyourightback

Visst tusan vore det ett intressant projekt väl värt att fundera på. Uppgifter saknas knappast.

Jag tror faktiskt den boken skulle köpas av minst halva Sveriges befolkning .... för folk får ju mycket bättre garanti på snusk om La Camilla är centralfiguren ........

Hur många köpte kungaboken? Det var väl inte så många när allt kommer till kritan?
Citera
2010-11-26, 09:25
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Samma här! Kan lägga in ett kapitel med snaskigt detaljerade kommentarer.

Jo, det lär nog finnas många, bara här på Flashback, som har både egna och indirekta erfarenheter från henne.

Citat:
Ursprungligen postat av flashyourightback
Jag tror faktiskt den boken skulle köpas av minst halva Sveriges befolkning .... för folk får ju mycket bättre garanti på snusk om La Camilla är centralfiguren ........

Hur många köpte kungaboken? Det var väl inte så många när allt kommer till kritan?

Idag är hon garanterat känd av alla i Sverige tack vare att hon nu har trätt fram och inte lämnat någon oberörd.

Nu finns det säkert ett stort intresse från allmänheten att få veta vem Henemark är så jag tror säkert att en välskriven bok om henne skulle bli en succe, även i Tyskland.

Den skulle förmodligen slå ut kungaboken med hästlängder med tanke på att den skulle vara betydligt mer späckad med kändisar, skandaler och en fantastisk historia om en artist liv och hennes förfall.
Citera
2010-11-26, 10:31
Medlem
Undrar vem som blir först om en smaskig bok om La Camilla? Kan tänka mig att det finns ett antal därute som är kapabla att skriva ihop den riktigt bra ...... men framför allt släpa den ganska snabbt .... tror ni tomtarna som gjorde Kungaboken planerar att gör detta med, släppa en La Camilla bok? Trovärdigheten skulle inte va den bästa om just de gjorde denna boken med .... det skulle liksom bli lite pyspunka känns det som
Citera
2010-11-26, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Du är pinsam, hade det varit för drygt 10 år sedan hade hon varit påsättbar, då hade hon en kropp som nästintill är lika perfekt som min flickvän idag. Nu går det inte ens att tänka i de termerna utan att må illa.

http://4.bp.blogspot.com/_3sc4waZUes...0/CamNude2.jpg

Det var ju det jag menade med "jag hade gjort det".

I dagens läge så är luktar det lite för mycket kaninkokare om henne för att man ska våga..

.
Citera
2010-11-26, 17:18
Medlem
Evolution!s avatar
Hehe, som så många andra har jag, för typ tio år sedan, blivit bjuden på både ladd & brunt puff av henne. Min polare fick sätta henne också, så jag antar att han därmed blev buksvåger med knugen...
Citera
2010-11-26, 17:37
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evolution!
Hehe, som så många andra har jag, för typ tio år sedan, blivit bjuden på både ladd & brunt puff av henne. Min polare fick sätta henne också, så jag antar att han därmed blev buksvåger med knugen...
Minst halva stan har nog fiolat med CH.
Citera
2010-11-26, 21:31
Medlem
varanuss avatar
Skulle va kul med en "kändislista" över vilka som har varit där och gosat! Ny Lill-Babs?
Citera
2010-11-26, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av varanus
Skulle va kul med en "kändislista" över vilka som har varit där och gosat! Ny Lill-Babs?

Du vi snackar Lillbabs ggr 100 .... det är inte lite den här donnan har knullat i sina dar. Hon har inte haft något annat jobb så att säga .... vi andra dödliga har ju hela tiden oftast ett 40timmars/vecka jobb att ta hand om + barn osv .... La Camilla har legat i ryggläge minst 100gr än lillbabs .... så den där boken vi snackar om skulle bli ett band av böcker i nivå med national encyclopedin ... om man skall ha med allt godis vill säga ....

anledningen till att du inte får höra mer just nu är att folk skäms som varit där
Citera
2010-11-26, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av varanus

Personligen anser jag att Lillbabs antal partners är fullt normalt och har man inte kommit upp i den nivån då har man missat nått MEN La Camillas nivå där snackar vi sexmissbruk och grejen är att hon omöjligt kan komma ihåg alla partners .... så hög såofta .... det är snarare sunt för en person som La Camilla att gå i ekonomisk konkurs för då kan hon inte fortsätta som hon gjorde förr

Jag har satt på ganska många MEN jag kommer ihåg varenda en om jag tänker efter ... mitt antal partners är en bit under 100 men det är ganska normalt för jag är i åldern 40-50 ....
Citera
2010-11-27, 00:03
Medlem
De intressant i sammanhanget med La Camilla och kungaboken är att missbrukare (alkoholister tänker jag först på) ofta skyller på sin omgivning i väldigt stor utsträckning.
- JAG har inte alkoholproblem nej nej, inte möjligt det är du som inte osv

Här har vi ett praktexempel på en sexmissbrukare som svärtar ner andras rykte men inte har insikt om sitt eget grundproblem. Jag vet inte hur det är med övriga s.k. "kaffeflickor" men kaffeflickan La Camilla levde genom att agera ut sig själv som sexobjekt väldigt frekvent

... och så säger de att de är gubbarnas "fel" att de har unga tjejer kring sig .... kanske i vissa fall ... men inte om man talar om en sexmissbrukare som La Camilla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in