2009-02-14, 20:43
Medlem
StoneWolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle

Tycker inte resonemanget är särskilt OT, eftersom det handlar om "bevis" på att Camilla Henemark skulle vara den skyldiga.

Ähh! Dominika är ju uppenbarligen den fulare av de två och får således inte de killar Camilla får. Det är den eviga kvinnliga svartsjukan.

Camilla tror jag har fått sitt rykte pga sin höga profil och sitt "udda" utseende. Jag börjar fundera om det inte stämmer att kvinnor inte kan vara på ett visst sätt för att det skall vara socialt accepterat?
Citera
2009-05-20, 12:44
Medlem
21Nyheternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Den där människan är ju en komplett idiot har jag hört. Otroligt arrogant och egocentrisk. Ser närmast ned på alla andra och beter sig som ett svin. Och sedan tror hon på fullaste allvar att människor ska sitta och tycka synd om henne efter att hon bölat som en tafatt dampunge i tidningen nu? Så patetiskt att det inte finns ord för det hela. Försökte med ett synonymlexikon men det var fan helt öken där också.

Först gick hon ut och dementerade det hela i tidningen. Sa att det var lögner och en massa annat. Sedan dyker psykot upp i annan skepnad och bölar som ett mongo. Enligt mig tyder det på att nu har hon haft lite tid att fila på sin story. Tid att hitta på en tragisk story som skall förklara hennes äckliga beteende för alla oss andra. Det verkar ju som i allafall de andra medlemmarna ur Army of Lovers lever hyffsade liv idag, så varför klarar inte hon av det för? Nej, förmodligen för att hon lider av mera saker än PMD. Try Insanity!

Om hon tror att jag ska tycka synd om henne så tar hon helt fel. En sådan där artikel får helt motsatt effekt. Jag avskyr henne bara mer nu. Otroligt att mentalvården har misslyckats något så fasansfullt idag. Jag menar, vad som helst går ju fritt på gatorna idag.

Well, om du tror att att din empatilösa framtoning, ditt sjuka nickname och störda avatarbild hjälper dig att framstå som något annat än en människa med flertalet diagnoser, så tror du fel.
Citera
2009-05-20, 14:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 21Nyheterna
Well, om du tror att att din empatilösa framtoning, ditt sjuka nickname och störda avatarbild hjälper dig att framstå som något annat än en människa med flertalet diagnoser, så tror du fel.

Bry dig inte om KönsKlas. Han är ett välkänt troll och bara värd att ignorera. Fattar inte att idioten orkar fortsätta med sina provicerande inlägg. Han är inte en s ett roligt troll
Citera
2009-05-20, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Bry dig inte om KönsKlas. Han är ett välkänt troll och bara värd att ignorera. Fattar inte att idioten orkar fortsätta med sina provicerande inlägg. Han är inte en s ett roligt troll

Vem fan är ett troll om inte du?
Citera
2009-05-20, 15:29
Medlem
z2joiss avatar
Men seriöst, både Camilla o Dominica är väl runt 50 vid det här laget. Det är nog både enklare, billigare och trevligare att sätta på en bratbrud på 24 om man hänger i de kretsarna. Skulle någon dessutom betala för det? Kom igen.

Vad gör Michaela De la Cour idag? Hon var den snyggaste i det gänget.
Citera
2009-05-20, 15:35
Medlem
Dominika besudlade mitt favoritfik häromveckan med sin närvaro (med något ex kanske?). Hon var snorig, degig, fet och allmänt bedrövlig. Satt och drog en eller annan fyllehistoria om en eller annan bekant som hamnat i kurran i asien nånstans.
Det sägs ibland att hon ska vara klyftig. Hon lät inte så.
Citera
2009-05-21, 10:00
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Men seriöst, både Camilla o Dominica är väl runt 50 vid det här laget. Det är nog både enklare, billigare och trevligare att sätta på en bratbrud på 24 om man hänger i de kretsarna. Skulle någon dessutom betala för det? Kom igen.

'

Kan så vara, men jag satte med nöje på Camilla om tillfälle yppades.
Citera
2009-05-21, 13:03
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:
Lärare.
Citera
2009-05-21, 13:36
Medlem
William Hainess avatar
Citat:

50? Snarare 40. Tror Dominika är 36 eller 37.

Rent offentligt så håller Michaela på med smycken och har en musikkarriär som inte verkar lyfta. Hon släppte någon låt häromåret som inte hördes av någon.

För övrigt var det La Camilla som sjöng i H&M-reklamen...
Senast redigerad av William Haines 2009-05-21 kl. 13:39.
Citera
2009-05-22, 17:27
Medlem
För ett tag sen stod jag i toakö på 2.35:1. Då kommer Camilla fram och puttar undan flera av oss i kön och skriker: AKTA ER, ELITEN GÅR FÖRE!
Ingen av oss vågade säga till henne, så hon slank in.
Jag tror att hon e psyko på riktigt
Citera
2009-05-22, 20:06
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
50? Snarare 40. Tror Dominika är 36 eller 37.

Rent offentligt så håller Michaela på med smycken och har en musikkarriär som inte verkar lyfta. Hon släppte någon låt häromåret som inte hördes av någon.

För övrigt var det La Camilla som sjöng i H&M-reklamen...

Kollade på Wikipedia. La Camilla blir 45 i år och Dominika 38. Jag skulle nästan kunna svära på att det var tvärtom. Lustigt, jag som alltid sett Dominika lite som en tant. Och så är hon yngre än vad jag är...
Citera
2009-09-18, 08:41
Medlem
fredrikdenstores avatar
Någon som har något nytt om den här slampan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in