Citat:
Storblottarn skrev
Om man har lite kunskap i hur saker och ting ser ut för människor med denna problematik, så är det ganska självklart. Du saknar uppenbarligen erfarenhet i frågor som dessa och då förstår jag att du har svårt att tro på vad jag säger. Men det är inte upp till mig att bevisa någonting då du kan skaffa dig all information i ämnet på egen väg, om du nu vill ta reda på det. Det är inte svårt alls.
Men jag kan ju ge dig ett tips- En människa utan inkomst och lägenhet, dessutom med missbruk och psykiska problem, är helt enkelt en "människa utan inkomst och lägenhet, med missbruk och psykiska problem."
Behöver jag göra det tydligare?
Om man har lite kunskap i hur saker och ting ser ut för människor med denna problematik, så är det ganska självklart. Du saknar uppenbarligen erfarenhet i frågor som dessa och då förstår jag att du har svårt att tro på vad jag säger. Men det är inte upp till mig att bevisa någonting då du kan skaffa dig all information i ämnet på egen väg, om du nu vill ta reda på det. Det är inte svårt alls.
Men jag kan ju ge dig ett tips- En människa utan inkomst och lägenhet, dessutom med missbruk och psykiska problem, är helt enkelt en "människa utan inkomst och lägenhet, med missbruk och psykiska problem."
Behöver jag göra det tydligare?
Ja, absolut.
Det du gör är att svepande generalisera.Det du skrev om just Camilla var: "Du är medveten om att Camilla säkert har levt på bidrag under större delen av hela sitt liv va?"
Nu när du nu tydligen vet detta om Camilla, så varför inte säga, hur du vet det?
Citat:
Som jag också skrev i inlägget handlar artikeln endast om bröllopet, och dessa summor stiger därmed. Men vad du totalt bortser ifrån är att Pungens "arbetsuppgifter" är detsamma oavsett det gäller bröllop eller ej. När Pungen är utomlands är det sällan för att ha semester, det trodde jag verkligen du hade förstått. Du verkar var väldigt dåligt insatt, så jag rekommenderar dig att gräva lite i ämnet själv, så kommer du bli förvånad över vad lätt du kommer fram till en annan åsikt.
Tråden handlar om Camilla och inte Pungen, så det arbetet får du göra själv. Jag har själv fått varningar för att gå OT när det gäller vår kära Pung. Men se det som lite vanlig allmänutbildning. Det gör dig bara gott och du har uppenbarligen stor nytta av det i framtiden.
Tråden handlar om Camilla och inte Pungen, så det arbetet får du göra själv. Jag har själv fått varningar för att gå OT när det gäller vår kära Pung. Men se det som lite vanlig allmänutbildning. Det gör dig bara gott och du har uppenbarligen stor nytta av det i framtiden.
Ber du mig gräva i något som du påstår?
Om du nu är rädd för OT, så kan väl du ta det i Kungatråden?