2006-03-08, 00:54
Medlem
mollydotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidoff
fy fan hon suger
Just nu?
Citera
2006-03-08, 01:00
Medlem
davidoffs avatar
inte mig.... Men sakert. 2000 kr och en 5a sa e du nog hemma en lang natt... Men jag vet inget sakert om henne
Citera
2006-03-08, 09:26
Medlem
filmfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mollydott
Fattar inte. Trodde hon hade koll men det måste ju vara tomt mellan öronen när hon väljer att sälja sin bostadsrätt för att bo på HOTELL och resa till Goa för slanten.

Gissningsvis har hon varit skuldsatt med fodringar hos Kronofogden. Hon har inte fått låna mer pengar på bostadsrätten trots att det funnits låneutrymme för detta (marknadsvärde -(lån + skulder)). Så hon tvingas att antingen sälja lägenheten på exekutiv auktion eller att göra det på egen hand för att betala av de ihärdigaste fodringsägarna. Troligtvis det sistnämnda eftersom jag antar att hon fortfarande har obetalda skulder. Alldeles oavsett trillar det ut en slant i handen på henne som hon inte kan låta bli att bränna upp, kanske som en tröstpresent till sig själv för att hon tvingats sälja sitt hem. Problemet för henne är att hon knappast blir godkänd som hyresgäst även om det finns lediga lägenheter.
Citera
2006-03-08, 15:19
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geno
Kondom skulle ju dock vara en självklarhet.

Den som inte har kondom vid mötet med en glädjeflicka spelar rysk roulette med pitten
Citera
2006-03-08, 15:21
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajajaj
Det var verkligen inte billigt!

Hon borde ju inte ha ekonomiska problem om hon kör lite sånt då och då...

kokain är dyrt
Citera
2006-03-08, 17:16
Medlem
Ajajajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
kokain är dyrt
Är hon colatorsk? Eller är det mest spekulation?
Citera
2006-03-08, 21:10
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajajaj
Är hon colatorsk? Eller är det mest spekulation?

Av vad jag hört av de vänner jag känner som till skillnad från mig är aktiva i Stockholms krogvärld lär det vara ett mycket välgrundat påstående.

"Det är bara att fråga vilken krogjobbare runt Stureplan som helst" brukar vara en stående kommentar för de som tar upp ämnet...
Citera
2006-03-08, 21:52
Medlem
Ajajajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
Av vad jag hört av de vänner jag känner som till skillnad från mig är aktiva i Stockholms krogvärld lär det vara ett mycket välgrundat påstående.

"Det är bara att fråga vilken krogjobbare runt Stureplan som helst" brukar vara en stående kommentar för de som tar upp ämnet...
Jahap!

Har själv aldrig förstått grejen med knark! Verkar mest jobbigt och bli helt uppfuckad, sjuk och totalt utblottad...

Camilla verkar på G att bli en ny Leila K.
Citera
2006-03-08, 22:53
Medlem
davidoffs avatar
alla kanarkar pa stureplan
Citera
2006-03-09, 16:00
Medlem
freeplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidoff
alla kanarkar pa stureplan

kan alla arkar?
Citera
2006-04-16, 12:40
Medlem
Four Rosess avatar
Något nytt om denna donna? Har varit djävligt tyst ett tag nu. Kan det vara möjligt att hon inte trampat i klaveret på flera månader!!? Tror inte det. By the way, jag tror hon knullar numera för pengar, Håller enligt rykte till runt Stureplan och jagar torskar för pengar till stimulantia, Stackars sate!
Citera
2006-04-16, 13:27
Medlem
apanola IIs avatar
Hon fyller 42 i år, tror inte många skulle vilja betala för en avdankad gammal mulatt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in