2012-05-14, 13:53
Medlem
razaones avatar
Jag satt och hoppades av konungen var tillbaka i matchen. Men han har väl inte samma uthållighet som en hockeyspelare.
Citera
2012-05-14, 15:18
Medlem
Kepatugos avatar
Blir rent utsagt äcklad av att läsa artikeln om Camilla Henemarks nya "romans". Är säkert en materialare i det norska landslaget. Eller nej, inte ens det. Materialare i det italienska landslaget. Seriöst, det kan omöjligt vara en spelare då äldsta spelaren i VM är född 1972.

Fyfan alltså, jag är äcklad. Usch.
Citera
2012-05-14, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kepatugo
Blir rent utsagt äcklad av att läsa artikeln om Camilla Henemarks nya "romans". Är säkert en materialare i det norska landslaget. Eller nej, inte ens det. Materialare i det italienska landslaget. Seriöst, det kan omöjligt vara en spelare då äldsta spelaren i VM är född 1972.

Haha!

Normalt så går hela FB bananer då äldre kvinnor kommer på tal... Milf vettu..!

Jag är mera spänd på vem det är. Ryktet har nog redan spridit sig till laget och dom har nog varskott "stjärnan" ifråga. Så då återstår det bara att se om han har förhållande på hemmafronten som han riskerar?

Har "stjärnan" det så är romansen redan över skulle jag tro...

.
Citera
2012-05-14, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kepatugo

Att du ens orkar känna dig äcklad. Jag tror att du bara är avundsjuk. Dock oklart på vem.
Citera
2012-05-14, 18:31
Medlem
Mr.Majestics avatar
Hmm, ar riktigt nyfiken pa vem den har "VM-Stjarnan" kan vara.

VM spelas ju bade i Sthlm och Helingfors, men om vi antar att det var i Sthlm som dem traffades sa har vi foljande nationaliteter att valja pa, da dessa lander ingar i Group Stockholm.

Tjeckien
Danmark
Tyskland
Italien
Lettland
Norge
Ryssland
Sverige

Sverige gar ju bort direkt, Norge och Danmark gar ocksa bort. Da sitter vi kvar med Tjeckien, Tyskland, Italien, Lettland och Ryssland.

Tippar pa nagot av Ryssland, Lettland eller Tjeckien. Men! Osteuropeer/Ryssar ar val valdigt rasitiska i grunden? Och skulle nagon av dem fa for sig att knulla en Neger? Italienare ar val ocksa riktiga negerhatare?

Slutgiltiga tipset, Ersnt Hofner, Ass. Coach i Tyskland
Citera
2012-05-14, 18:46
Medlem
episcopuss avatar
Fattar ni inte att allting som har med Henemark och ishockey-vm är fabricerat för att hålla henne aktuell ett tag till.
Citera
2012-05-14, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Majestic
Hmm, ar riktigt nyfiken pa vem den har "VM-Stjarnan" kan vara.

VM spelas ju bade i Sthlm och Helingfors, men om vi antar att det var i Sthlm som dem traffades sa har vi foljande nationaliteter att valja pa, da dessa lander ingar i Group Stockholm.

Tjeckien
Danmark
Tyskland
Italien
Lettland
Norge
Ryssland
Sverige

Sverige gar ju bort direkt, Norge och Danmark gar ocksa bort. Da sitter vi kvar med Tjeckien, Tyskland, Italien, Lettland och Ryssland.

Tippar pa nagot av Ryssland, Lettland eller Tjeckien. Men! Osteuropeer/Ryssar ar val valdigt rasitiska i grunden? Och skulle nagon av dem fa for sig att knulla en Neger? Italienare ar val ocksa riktiga negerhatare?

Slutgiltiga tipset, Ersnt Hofner, Ass. Coach i Tyskland

ok då chansar jag på att det är petr caslava i tjeckien
Citera
2012-05-14, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av episcopus
Fattar ni inte att allting som har med Henemark och ishockey-vm är fabricerat för att hålla henne aktuell ett tag till.

Nej, varför skulle det vara så!??

Hon är ju redan mitt uppe i värsta smöret... Om ett par månader kanske, men inte just nu när alla media vill prata med henne..

.
Citera
2012-05-14, 19:40
Medlem
Med tanke på tyskarnas storförlust mot Norge, så kanske det var en tysk målvakt som hade lite svårt att fokusera på matchen p g a en massa ångest efter en fling med Henemark.
Citera
2012-05-14, 19:59
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ok då chansar jag på att det är petr caslava i tjeckien

Petr Caslava har ju lirat ett ar i Elitserien, 2009/2010 Timra. Ett ar ar nog for kort for att plocka upp spraket, men det ar fragan om han kande till Camilla Henemark vid den tiden. Var hon pa tapeten 2009/2010?
Citera
2012-05-14, 19:59
Medlem
episcopuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Nej, varför skulle det vara så!??

Hon är ju redan mitt uppe i värsta smöret... Om ett par månader kanske, men inte just nu när alla media vill prata med henne..

.

Just därför. Hon är mediaaktuell och håller sig fräsch genom att vilseleda med en annan aktuallitet. Att dessutom tala om att man är upp över öronen förälskad i en person man vill hålla hemlig möjliggör för CH att själv bestämma när det skall avslutas i media. Skulle det vara sant så är det ju bara att gratulera. Men jag misstänker starkt att det blir en följetong på några dagar sen hör vi inte mer.
Citera
2012-05-14, 20:00
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ms20
Med tanke på tyskarnas storförlust mot Norge, så kanske det var en tysk målvakt som hade lite svårt att fokusera på matchen p g a en massa ångest efter en fling med Henemark.

Var det Endras som stog mot Norge? Pojkstackarn ar ju bara 26, sicken munsbit for gamla rugg-ugglan Henemark.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in