2006-02-21, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckholm
De umgicks inte så mycket, trots att de "var ett par". Jag minns att hon i någon tv-intervju sa att han aldrig var hemma och att hon knappt kom ihåg hur han såg ut.
Jag minns att HAN sa att hon brukade sova i samma säng som honom. Om han hade tur vissa kvällar.

CH är en personality, i och för sig en störd sådan.

Däremot har hon inga talanger.

Det finns ju många kreativa människor, författare mm som faktiskt inte har nån vidare personlighet.

Men som sagt nu höll det i tjugo år...
Citera
2006-02-24, 16:14
Medlem
freeplays avatar
Hon har stora problem tydligen, synd för hon är en färgstark person!

För en 7-8 år sedan var hon och jobbade som gästbartender på en krog jag jobbade på, det vart lite efterfest på natten.

Då dansade jag en liten tryckare med henne, där stod jag på dansgolvet med 80 kg negress i händerna och sa till henne att jävlar vad jag gillar mörka tjejer! Vad gillar du att göra med dom då frågade hon!

Jag hade siktet inställt på att haka på till hennes hotellrum, men insåg att jag definitivt inte ville vakna med denna jättenegressen i en tre kronor tröja tidigt en söndagsmorgon! Så jag la ner detta.

Men 10 min senare stod hon med en ny kille med tungan en meter ner i hennes hals, så nog slapp hon att "sova" själv den natten.

Tur att man tänker till ibland.
Citera
2006-02-24, 20:39
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeplay
Hon har stora problem tydligen, synd för hon är en färgstark person!

För en 7-8 år sedan var hon och jobbade som gästbartender på en krog jag jobbade på, det vart lite efterfest på natten.

Då dansade jag en liten tryckare med henne, där stod jag på dansgolvet med 80 kg negress i händerna och sa till henne att jävlar vad jag gillar mörka tjejer! Vad gillar du att göra med dom då frågade hon!

Jag hade siktet inställt på att haka på till hennes hotellrum, men insåg att jag definitivt inte ville vakna med denna jättenegressen i en tre kronor tröja tidigt en söndagsmorgon! Så jag la ner detta.

Men 10 min senare stod hon med en ny kille med tungan en meter ner i hennes hals, så nog slapp hon att "sova" själv den natten.

Tur att man tänker till ibland.

I det fallet hade tom jag frångått min regel om att ONS inte är min kopp te
Citera
2006-02-25, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freeplay
insåg att jag definitivt inte ville vakna med denna jättenegressen i en tre kronor tröja tidigt en söndagsmorgon
var det du eller La Camilla som hade tre-kronor-tröja?
Citera
2006-03-02, 14:16
Medlem
freeplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan2
var det du eller La Camilla som hade tre-kronor-tröja?

Det var givetvis hon, hon e ju hockeytokig. Jag äger inte en trekronor tröja.
Citera
2006-03-03, 23:10
Medlem
kunde inte hindra mig..... Bilden är tagen i November förra året

www.safk.se/eken.JPG

kan tillägas att killen på bilden skulle få nuppa men pallade inte pga för stort alkoholintag.
Citera
2006-03-03, 23:26
Medlem
marcarolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av combatt

www.safk.se/eken.JPG

kan tillägas att killen på bilden skulle få nuppa men pallade inte pga för stort alkoholintag.

Södertälje Amatörfiskeklubb
Jag trodde att det var i vattnet ni fiskade? Men ok, så länge det doftar fisk.
Citera
2006-03-04, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av combatt

www.safk.se/eken.JPG
Detta är stort... riktigt stort!

Mer detaljer tack!

Citat:
Ångrar du dej?
Citera
2006-03-04, 13:57
Medlem
Ajajajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
Jag minns att HAN sa att hon brukade sova i samma säng som honom. Om han hade tur vissa kvällar.

CH är en personality, i och för sig en störd sådan.

Däremot har hon inga talanger.

Det finns ju många kreativa människor, författare mm som faktiskt inte har nån vidare personlighet.

Men som sagt nu höll det i tjugo år...
Hon kan ju alltid böra jobba på ICA.

Leila K och Camilla H kanske kan slå sina kloka huvuden ihop och bilda en "supergrupp"!
Citera
2006-03-05, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mollydott
Fattar inte. Trodde hon hade koll men det måste ju vara tomt mellan öronen när hon väljer att sälja sin bostadsrätt /.../
Jag tycker synd om den som skötte flyttstädningen! Min syster hamnade för ca ett år sedan på en efterfest hemma hos Henemarkskan. Hon (syster min) är fortfarande chockskadad över att ha beskådat vilket bedrövligt skick lägenheten befann sig i.
Citera
2006-03-05, 17:08
Medlem
Mysonoxens avatar
undrar om det där hor-ryktet man hört stämmer. För ett par dar sen påstod en jobbarkompis att hans brorsa betalat för att få knulla La Camilla
Citera
2006-03-05, 18:47
Medlem
Ajajajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
undrar om det där hor-ryktet man hört stämmer. För ett par dar sen påstod en jobbarkompis att hans brorsa betalat för att få knulla La Camilla
Ingen rök utan eld?

Jag har också hört liknande att hon skulle vara något slags call girl i mindre omfattning, hur mycket pröjsade han?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in