2006-02-21, 00:19
Medlem
mollydotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monika
Kommer ni ihåg förr om åren, när hon var som folk och ihop med Stakka Bo och de var ett coolt par?
Sedan gick det utför.
Det är fan tragiskt.
Kan hon inte bete sig lite mer värdigt.
Fattar inte. Trodde hon hade koll men det måste ju vara tomt mellan öronen när hon väljer att sälja sin bostadsrätt för att bo på HOTELL och resa till Goa för slanten.
Är det någon här som pratat med henne på sistone? Är hon svår på droger?
Citera
2006-02-21, 00:24
Medlem
Monikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mollydott
Fattar inte. Trodde hon hade koll men det måste ju vara tomt mellan öronen när hon väljer att sälja sin bostadsrätt för att bo på HOTELL och resa till Goa för slanten.
Är det någon här som pratat med henne på sistone? Är hon svår på droger?

Hon hade koll en gång i tiden. Något har gått snett. Vet inte om droger är förklaringen, men hon lär gilla dem vad jag har förstått och det hjälper nog knappast.

Vilka är pojkvännerna hon säger hon har försörjt de senaste åren?
Citera
2006-02-21, 00:28
Medlem
mollydotts avatar
Citat:
Hon hade koll en gång i tiden. Något har gått snett. Vet inte om droger är förklaringen, men hon lär gilla dem vad jag har förstått och det hjälper nog knappast.

Vilka är pojkvännerna hon säger hon har försörjt de senaste åren?
Kungen får vi väl räkna som självförsörjande?
Resten får jag för mig är småpojkar. Har jag fel?
Citera
2006-02-21, 00:34
Medlem
Monikas avatar
Citat:
Kungen får vi väl räkna som självförsörjande?
Resten får jag för mig är småpojkar. Har jag fel?
Tror du har rätt. Bara flings i princip väl.
Men var hennes affär med kungen stadig.
Jäkligt märklig tjejsmak har han.

Det blir bättre om dessa brudar utan särskild talang ger upp sitt bekräftelsebehov och upplåter sitt mediautrymme åt någon yngre och skaffar sig en välbeställd snubbe att skaffa barn att passa med.
Citera
2006-02-21, 00:41
Medlem
mollydotts avatar
Citat:
Tror du har rätt. Bara flings i princip väl.
Men var hennes affär med kungen stadig.
Jäkligt märklig tjejsmak har han.

Det blir bättre om dessa brudar utan särskild talang ger upp sitt bekräftelsebehov och upplåter sitt mediautrymme åt någon yngre och skaffar sig en välbeställd snubbe att skaffa barn att passa med.
Det där med Kungen vet jag inte hur sant det är ens. Ingen rök utan eld
Vi är lika gamla hon och jag och det är många som krachar i vår ålder, runt fyrtio alltså. Det är som att all gammal skit kommer ackumulerat och landar framför fötterna på en och då är det bara att ta itu med eländet. Har man inte skaffat sig ett liv redan blir det en tung uppförsbacke.
Citera
2006-02-21, 01:19
Medlem
I hennes fall borde hon köra porr för hela slanten.. hon kan bli stenrik och hon skulle älska det
Citera
2006-02-21, 02:14
Medlem
HGs avatar
Porrklubbar och CH

Har för mig att hon för några år sen var kraftigt involverad i sexklubbsmaffian. Läste någon rapport att hon var synlig på inneställen med Tony T som äger två sexklubbar i Stockholm. Sonen till Serung alltså! CH var tydligen porrvärdinna? Någon som vet mer?
Citera
2006-02-21, 07:36
Medlem
wojteks avatar
Hur är det med hennes engagemang i AIK då? Har för mig att hon var med i nån dokumentär i höstas där hon förberedde sig för match hemma i kvarten (som väl är den som sålts nu) och kramades med några fulla gnagare utanför Råsunda... är det äkta eller fick hon en femhundring av producenten för att kränga på sig en gulsvart tröja och vara med?
Citera
2006-02-21, 07:49
Medlem
Dennos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wojtek
Hur är det med hennes engagemang i AIK då? Har för mig att hon var med i nån dokumentär i höstas där hon förberedde sig för match hemma i kvarten (som väl är den som sålts nu) och kramades med några fulla gnagare utanför Råsunda... är det äkta eller fick hon en femhundring av producenten för att kränga på sig en gulsvart tröja och vara med?

Jag såg också det programmet. Blev jävligt förvånad att se henne där.Kändes inte så äkta.
Citera
2006-02-21, 07:55
Medlem
Citat:
Det är som att all gammal skit kommer ackumulerat och landar framför fötterna på en och då är det bara att ta itu med eländet. Har man inte skaffat sig ett liv redan blir det en tung uppförsbacke.
Ligger mycket i det du säger. Svårt att inse när framtiden inte längre ligger framför en,
utan redan är här.
Citera
2006-02-21, 08:54
Medlem
Säga va man vill om Camilla...

Men äkta gnagare är hon faktiskt. Hon var framförallt mkt hockeyintresserad på 80-talet.

Sen fick hon ju sparken från Army of L på liknande misskötsel som nu. Minns ni när Stina Dabrovski förskte få Bard och Barda att försvara varför i en tv-studio, med en imsmygande Camilla i kulisserna?

Camilla är ändå en intressant figur som typ:

Hon är snygg.

Hon har en viss talförhet/svada/verbalitet, som kan misstas för allmänbildning och intelligens

Antagligen ett stort kontaknät, som kanske tunnas ut nu...

Saknar ödmjukhet för att sy ihop ovannämda egenskaper. Därför är spokespersonkarriären helt fel...
Citera
2006-02-21, 12:24
Medlem
Lyckholms avatar
Citat:
Kommer ni ihåg förr om åren, när hon var som folk och ihop med Stakka Bo och de var ett coolt par?

De umgicks inte så mycket, trots att de "var ett par". Jag minns att hon i någon tv-intervju sa att han aldrig var hemma och att hon knappt kom ihåg hur han såg ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in