2018-10-16, 12:25
Medlem
Gick in på G.S Instagram. Han har fått några kommentarer som känns märkliga att man vill ha för hela världen att se.
Men sitter man upptagen så man inte kommer åt att raderar...??
Citera
2018-10-16, 12:25
Bannlyst
Hanna Ferm var i med idol studion förra veckan då gamla artister gästade, idol studion ligger i Stockholm.
Citera
2018-10-16, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av midnightrambler
Alltså bara hur han håller om/i sin fru ger mig kalla kårar!

https://z.cdn-expressen.se/images/c5/1e/c51eb4f3ae7b4850bb1c164b1d389120/16x9/original.jpg

http://www.shimoda.se/wp-content/uploads/2017/02/IMG_0541-1024x768.jpg

https://stoppapressarna.se/sites/default/files/styles/flexslider_full/public/artikelalbum/ahlberg_stor10.jpg

Lite halv pillerkäkande alkovarning på den mannen (och hans ögon).
Citera
2018-10-16, 12:27
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korinne
Tycker det är lite skumt att GM har en "Porrtjej" som vän på FB. Hon har bara porrbilder på sig själv och snuskgubbar som kommenterar...
Känns ju inte helt moget och sunt.

GM har 3088 "vänner" på fb till att börja med...

Vilken är "porrtjejen"?
Citera
2018-10-16, 12:29
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Att hon sov över tycker jag verkar annorlunda. Bor hon inte i Sthlm? Eller var hon så full att hon inte klarade av att ta sig hem?

Tycker synd om Monika med tanke på att han har erkänt att sex har förekommit även om han påstår att det är frivilligt. Han har ju utan tvekan varit otrogen mot henne. Hon har definitivt otur med sina män.

De och deras umgänge kanske drar sig för att gå hem sent på kvällen numera?
https://unv.is/expressen.se/noje/kandisparet-overfallna-och-ranade-pa-stan
Citera
2018-10-16, 12:29
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
Eftersom BO är under 18 är jag tveksam till att hon skulle vara "känd från sin medverkan i ett populärt tv-program". Får en känsla av att någon lyckats blanda ihop BO med den sovande frugans medverkan i Nyhetsmorgon i TV4.
Någon från Idol?
Citera
2018-10-16, 12:31
Medlem
Nyfikenpalasts avatar
Man undrar hur kändiskocken Monik* Ahlber* mår nu.
Gift två gånger. Först med notorisk otrogen Tommy Berggren och sista 10 åren med Gle** Schi**er - som hon sov tillsammans med i lägenheten på Karlaväge* 88 i Stockholm när Gle** gick på toa....

https://www.expressen.se/tv/noje/monika-ahlbergs-berattar-sin-sanning-om-berggren/
Citera
2018-10-16, 12:32
Bannlyst
Undrar hur de 3 088 vännerna som Glenn Schiller visar upp offentligt på sin facebook känner sig att de är vänner med en våldtäktsman som antastar minderåriga? Pinsamt är bara förnamnet.
Citera
Medlem
nittonhundrafyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Brottet har begåtts på Karlavägen. Där bor bara en fotbollspelare i 60-årsåldern som vunnit 3 SM - nämligen GS. Så just det verkar ju vara klart. Likaså erkänner han att han haft sex. Oavsett om det är frivilligt eller ej, så är det ganska svinigt att göra det med en minderårig flicka medan ens fru sover. Så just därför tycker jag synd om Monika. Antingen är hon gift med en våldtäktsman eller med en man som är otrogen med en minderårig tjej i deras hem medan hon är där. Ingetdera är ju ett bra exempel på hur en äkta man ska uppföra sig.

Karlavägen, är det verkligen bekräftat?

Hur som helst, att en 60-årig gubbe tror att en 16-17-åring har något som helst intresse av honom tyder ju på en allvarlig självuppfattningsstörning. Om jag ligger och sover efter att ha druckit och en hund hoppar upp i sängen och slickar mig i arslet kanske jag också säger "mmm" innan jag vaknar och blir chockad och äcklad. Hunden vet väl inte bättre, men det ska man nog kunna kräva av en 60-åring.
Citera
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jravmsa
Gick in på G.S Instagram. Han har fått några kommentarer som känns märkliga att man vill ha för hela världen att se.
Men sitter man upptagen så man inte kommer åt att raderar...??
lDu kommer inte åt något från arresten. Kan du länka till vad du skriver om?
Citera
2018-10-16, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cisto
Han har ju förvisso en tendens att knulla yngre flickor på fyllan, konstigt att han aldrig dök upp i metoohärvan

Finner det extremt märkligt att unga flickor vill knulla gamla gubbar om de inte får betalt för det. Varför vill de annars? Vad finner man på att ligga med en föredetting som dessutom ser ut som stryk?

Edström och Schiller är knappast långa eller snygga. Det är inga hockeygrabbar som B.Salming eller Foppa vi pratar om. Då hade jag förstått
Citera
2018-10-16, 12:33
Medlem
RobertoSavianos avatar
Lol. Karlavägen är inte bekräftat. GS är inte bekräftat. Chilla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in