2018-10-16, 15:50
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
Konstigt att expressen tv nu rapporterar att BO inte är under 18 när det var expressen från allra första början som påstod att BO var under 18?

Expressens trovärdighet sjunker till botten, vilken skämttidning.
Det kanske är lite känsligt att det har bjudits på vin till minderåriga på en middag. I normalfall ingen stor sak, men i det här fallet ett undantag. Extra känsligt (nåja, allt är relativt) om hustruns caféverksamhet har alkoholtillstånd. Eller så har de sk ”journalisterna” på Expressen räknat lite fel och fått 2018 minus 18 till 2001. Har för mig att just Expressen underströk att kvinnan var under 18.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Där har jag ingen koll. Såg bara att MGM röker ibland.

Hon kanske var chockad? Nypullad, nyvaken och en vansinnig fru till MGM som stryker runt och skriker.
Folk har börjat röka för mindre.

HF lade ut ny Instabilt I söndags. Inte hon.
Citera
Medlem
SpiderMCs avatar
Någon som vet om GS har egna barn eller om han bara är styvpappa?
Citera
2018-10-16, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Kolla på dina patetiska cat-fight klipp och dra en runk istället. Du behöver slappna av.

Baserat på de uppgifter Expressen uppgav tydde ingenting på att det var G.S.

Nu har de reviderat sina uppgifter samt officiella papprena har kommit fram så självklart är det lätt att snacka nu.

När man spekulerar är det viktigt att förhålla sig till uppgifterna man har tillhanda. I detta fall så var det de uppgifterna jag hade tillhanda expressens felaktiga och det var dessa jag förhöll mig till när jag argumenterade för att det inte var G.S.

Var har jag uppgett att det var Expressens uppgifter jag litade till? Jag gick på mina egna när det gäller Schiller. De som jobbar på arresten är inga enstöringar utan familjer och nära vänner som de sprider saker till om nu folk trodde det.

Som sagt - när jag skriver har jag på fötterna. Gissningslekar får andra ägna sig åt. Vet jag inte skriver jag inget. Det borde fler göra.
Citera
2018-10-16, 15:52
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hovsjöhooligans
Och vi gissade rätt, du har ogrundat gått emot att det skulle vara Glenn i flertalet inlägg. Sen att tidningarna säger 60-årsåldern menas att det är någon som är 60 +/- några år.

Jaja. Nu är det bekräftat att det är han.

Ja, men jag gick emot det på grund av att expressen skrivit att det skedde i en lägenhet i norra stockholm. Självklart måste jag då ifrågasätta att det skulle vara G.S. då det inte var rimligt då han inte bor i norra stockholm eller har någon lägenhet där.

Kan vara bra att vara lite skeptisk när det finns sådana uppgifter på bordet innan man dömer någon.
Citera
2018-10-16, 15:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
HF lade ut ny Instabilt I söndags. Inte hon.

hon ber om styrka i den bilden och hennes morbror är vän med mgm på fb och hon var i stockholm i fredags dessutom är målsägandes från göteborg precis som HF
nämnts ett par ggr i denna tråden
Citera
2018-10-16, 15:54
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Var har jag uppgett att det var Expressens uppgifter jag litade till? Jag gick på mina egna när det gäller Schiller. De som jobbar på arresten är inga enstöringar utan familjer och nära vänner som de sprider saker till om nu folk trodde det.

Som sagt - när jag skriver har jag på fötterna. Gissningslekar får andra ägna sig åt. Vet jag inte skriver jag inget. Det borde fler göra.

Okej, eftersom du hävdar att du hade info på att det var G.S. innan det officiellt kom ut. Kan inte du vara så snäll och berätta vem BO är?
Citera
2018-10-16, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpiderMC

Han har i alla fall en son i 24 års åldern. Från tidigare äktenskap.
Citera
2018-10-16, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
hon ber om styrka i den bilden och hennes morbror är vän med mgm på fb och hon var i stockholm i fredags dessutom är målsägandes från göteborg precis som HF
nämnts ett par ggr i denna tråden

Hon syftade förmodligen på muggen i bilden när hon skrev den caption hon skrev
Citera
2018-10-16, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Okej, eftersom du hävdar att du hade info på att det var G.S. innan det officiellt kom ut. Kan inte du vara så snäll och berätta vem BO är?

Vid denna tiden kan man bara anta att det faktiskt är HF. Flashback tenderar på att vara rätt ute på saker och ting. Speciellt sånt här.. Man brukar ha lite insider info. Någon här inne läcker alltid ut information i förväg
Citera
2018-10-16, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpiderMC

Han har minst en egen son som nu ser sin farsa pulla eller rentav våldföra sig på småflickor.
Citera
2018-10-16, 15:57
Medlem
Sulacoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MILFMAN
För er som gillar statistik kan jag meddela att de sjunkit till 2946 vänner nu. Vad kan det bero på?
Stämmer inte. 3086 i skrivandes stund. Har du lässvårigheter? Nån som vet hur många han hade innan detta drogs igång?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in