Citat:
Ursprungligen postat av
Castorchamp
Ja och hur kan man anse det osmakligt att bo synliggör det hon varit och är utsatt för på sitt eget instagram ? Nu när förövaren är dömd. Är det inte mer osmakligt att förminska bo på det sätt brevskrivaren gjorde. Svaret borde vara givet.
När det gäller att sätta ner foten på riktigt i att inte längre acceptera sexuella övertramp tycker jag JB gott representerar sin generation väl. Det skickar skamen (sic) dit den hör hemma. De tar ingen skit.
Glenn är ingenting. Vad representerar han, ja möjligen har han gett gubbslemmet ett ansikte.
Jag har ingen aning om hur den som menar att det är osmakligt att bo synliggör det hon varit och är utsatt för på sitt eget instagram resonerar, så det får du nog fråga vederbörande. Själv tycker jag mest det är tacky med hela instagram där folk viker ut sina privatliv, men det är jag det.
Hur som helst det verkar finnas minst tre andra som gläds åt att tjafsa med varandra i post efter post här om en massa fåniga åsikter och vantolkningar de har, gärna samma hela tiden, så tråden blir helt förpestad så om du också gillar sånt så är jag övertygad om att du kan tjata dig blå i fejset tills fingrarna domnar med dom om vad du tycker om det ena eller andra.
Själv är jag mest intresserad av brottet i sig och det skvaller som kan komma fram kring det. Av förklarliga skäl blir det ju kanske en liten svacka fram till HR men som tur är har ju Michael Blahablahavadfanhannuheter ordnat så tråden fått lite fart igen i väntan på det. Eller egentligen är det nu BO som bjuder på det så i det här fallet får vi ju bara tacka både henne och Instagram.
Just när det gäller Michael Blablablavadfanhannuheter så kan man ju iofs tycka att hans brev verkar rätt harmlöst. Han framstår ju som lite svagsint och menade nog väl så att kalla det trakasserier är nog lite att ta i. Men vad vet jag, jag har vare sig blivit trakasserad eller trakasserat nån. Man får väl också förstå BO som nog är i helt fel stämning efter allt elände och därför inte tar emot såna brev med öppna armar direkt.