Citat:
Ursprungligen postat av
everythingis
Rubriken säger att han är MISSTÄNKT, men nu när dom fallit ändras rubriken då,eller hur brukar det gå till? Sedan undrar jag om det är ok att skriva GM fulla namn när en dom fallit, eller är det kotym att *** namnet ändå?
Jag ställde samma fråga igår ! Kanske någon moderator kan vara vänlig och svara.
Sen undrar jag också varför tidningar som aftonbladet och expressen inte namnger " den kända fotbollsprofilen" nu när han är en dömd brottsling. Det gick ju utmärkt att namnge honom tidigare när han var ett brottsoffer. Han är knappast att betrakta som mindre känd för allmänheten idag. Samma tidningar namndroppar folk dagligen ibland innan rättegång så det vore intressant om någon i tråden vet vad det kan bero på. Minderåriga barn att ta hänsyn till saknas också.
Eftersom detta är en skvallertråd så undrar jag också om någon vet varför Glenns tidigare fru hatar honom. Vad har han gjort ? I förhör mellan polis och Monika säger hon - inte ens Glenns tidigare fru tror detta om honom och då hatar hon ändå honom ! ( fritt citerat ur minnet )