2018-12-07, 15:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDemuynck
Det missade jag i så fall.

Var utläste du det?

Det går att utläsa från de textade ljudinspelningarna som postades tidigare i tråden. BO stönar och svarar tvekande till GS uppmaningar. BO har även varit en frekvent besökare utav incestporr och trekanter , det kommer att vägas in i bevisbördan också så klart. Jag får känslan av att det här var inte första gången som det skedde, med tanke på GS öppna och något framfusiga inviter, så låter det som att dom tillsammans med Monika har haft det trevligt sen innan med rollspel och sex där då BO har agerat styvdotter.

Det skulle också förklara Monika's aggresiva framtoning mot BO , där hon mer eller mindre lägger all skuld på BO i förhören. Hon är uppgiven och besviken på BO helt enkelt.
Citera
2018-12-07, 15:11
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
BO:s sexsökningar om trekanter med gifta par, mm, är gjorda FÖRE besöket hos familjen S. Juridiksökningarna om skadestånd för våldtäktsoffer, och hur man definierar "frozen fright syndrome" är gjorda strax EFTER intermezzot på Karlavägen 88.

Det ser ju inte så snyggt ut, faktiskt.
Nej, det är jag benägen att hålla med om. Nu svänger jag lite igen....Inte ett solklart fall faktiskt. Det verkar som hon har läst på om frozen fright och skadestånd för våldtäkt efter händelsen. Jag blir inte riktigt klok på detta. Undrar om de har haft trekant vid ngt tidigare tillfälle?
Citera
2018-12-07, 15:13
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Det går att utläsa från de textade ljudinspelningarna som postades tidigare i tråden. BO stönar och svarar tvekande till GS uppmaningar. BO har även varit en frekvent besökare utav incestporr och trekanter , det kommer att vägas in i bevisbördan också så klart. Jag får känslan av att det här var inte första gången som det skedde, med tanke på GS öppna och något framfusiga inviter, så låter det som att dom tillsammans med Monika har haft det trevligt sen innan med rollspel och sex där då BO har agerat styvdotter.

Det skulle också förklara Monika's aggresiva framtoning mot BO , där hon mer eller mindre lägger all skuld på BO i förhören. Hon är uppgiven och besviken på BO helt enkelt.

Förstod att du menade från ljudinspelningen men var i denna i så fall?

Jag läste inget medgivande. Bara nej och åter nej.

Att BO skulle vara frekvent besökare av incestporr och trekanter är inte fastställt. Bara att hon gjort dessa sökningar. Men det framgår inte vilka andra sökningar hon har gjort.

Om de tre skulle ha varit involverade på ett sexuellt sätt tidigare skulle väl Glenn och M ha nämt detta i sina uttalanden eller hur?

Du drar väldigt kraftiga antaganden på väldigt lösa grunder.
Citera
2018-12-07, 15:17
Medlem
Misters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Nej, det är jag benägen att hålla med om. Nu svänger jag lite igen....Inte ett solklart fall faktiskt. Det verkar som hon har läst på om frozen fright och skadestånd för våldtäkt efter händelsen. Jag blir inte riktigt klok på detta. Undrar om de har haft trekant vid ngt tidigare tillfälle?

Min hypotes var tidigare att de haft trekant en eller flera gånger, men inget i förhören tyder på det, varken JB, Monika eller G*** säger något som antyder det.

Visst kan man fundera på sökningarna på frozen fright och skadestånd men det är väl inte helt orimliga sökningar för att dels försöka förstå vad som hänt men också vad som kan hända i framtiden?
Citera
2018-12-07, 15:22
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister
Min hypotes var tidigare att de haft trekant en eller flera gånger, men inget i förhören tyder på det, varken JB, Monika eller G*** säger något som antyder det.

Visst kan man fundera på sökningarna på frozen fright och skadestånd men det är väl inte helt orimliga sökningar för att dels försöka förstå vad som hänt men också vad som kan hända i framtiden?
"Kan du inte klä av mig som jag är nu?" "Kan du ta av mig den här tröjan?" DET skulle jag inte tolka som annat än att hon är med på noterna. Sen en hel del stön från BO och för all del en hel del nej men en väldig mix. Väldigt osäker på hur det här ska sluta...
Citera
2018-12-07, 15:22
Medlem
Monika är bara en vidrig, sunkig liten människa.

Sedan la jag även märke till skissen på deras lägenhet att Glenn inte alls kunnat gå förbi Rakels rum (där BO låg och sov) så som han säger det.

Glenn säger att han gick förbi Jenny där hon låg och sov i Rakels rum för att gå på toa, MEN båda toaletterna går till höger från Glenns dörr och för att gå förbi Rakels rum måste han alltså medvetet svänga åt vänster, alltså BORT från toaletterna.

Han gick inte alls slumpmässigt förbi Rakels rum där BO låg och sov utan han gick medvetet dit. Och inte såg han heller någon röra sig där inte, utan han klampade medvetet dit.

ALLTSÅ han gick medvetet dit, inte såg han slumpmässigt någon röra på sig och då bestämde han sig för att gå in, detta är då en stor lögn från Glenn.

Han gick dit, det var inte BO som gick någonstans.

Fy fan.
Senast redigerad av Martlet 2018-12-07 kl. 15:26.
Citera
2018-12-07, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Har svårt och se hur det kan bli en fullbordad våldtäkt. BO har samtyckt till slickeriet enligt ljudinspelningarna.
Om någon stoppar in sina fingrar i ditt anus eller slickar på den efter att du säger NEJ, ja då är det våldtäkt.

Eller du tycker uppenbart inte det?
Citera
2018-12-07, 15:33
Medlem
MassiveBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
"Kan du inte klä av mig som jag är nu?" "Kan du ta av mig den här tröjan?" DET skulle jag inte tolka som annat än att hon är med på noterna. Sen en hel del stön från BO och för all del en hel del nej men en väldig mix. Väldigt osäker på hur det här ska sluta...

+ Glenn ber henne faceslappa honom, vilket hon gör och sedan skrattar…
Citera
2018-12-07, 15:41
Medlem
MassiveBs avatar
Ser framför mig GS och BO pratat innan om att ha trekant med MA (troligvis utan att MA vet om det, utöver det som står i förhör om GS fantasier). Hon sitter och kåtar upp sig inför träffen på porrsidor. Hon åker dit och fixar till sig. Men det verkar inte som det blir något av det hela under kvällen. Då glider GSin som en kåt akademiledamot och försöker få BO på humör. Hon försöker, men känner att det känns fel att ha trekant. Kanske om båda hade kommit in istället för bara GS. Sedan känner hon sig snuskig och ångerfull, i kombination att GS är tjatig och inte kan läsa av att nu inte passar.
Citera
2018-12-07, 15:47
Medlem
knight1056s avatar
Stackars, JB. Hon ville att det skulle bli så lite uppmärksammat som möjligt och nu får sin porrhistorik uthängd till allmän beskådan. Jobbigt, minst sagt.

Ja, jag inser att jag genom detta inlägg bidrar till att öka intresset och att jag därför kan anklagas för att vara hycklare.
Citera
2018-12-07, 15:47
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MassiveB
+ Glenn ber henne faceslappa honom, vilket hon gör och sedan skrattar…
Ja det ser inte så solklart ut för henne i mina ögon. En liten teaser?
Citera
2018-12-07, 15:53
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister

Att hon söker på skadestånd efter hädelsen ser jag som normalt. Skulle det skett innan skulle det se misstänkt ut tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in