Citat:
Ursprungligen postat av
vigusa
Tror inte det här har handlat om något samtycke över huvud taget.
Reagerade med en gång när jag läste det första läckta polisförhöret med GS,och han säger att BO ligger fullt påklädd i sin säng mitt i natten.
Troligtvis finns det en orsak till det.Hon kan ha blivit våldtagen/ofredad tidigare på natten och då tagit på sig kläderna och kanske tänkt sig att försöka ta sig ut ur lägenheten så fort tillfälle gavs.
Kan mycket väl vara så att hon efter första övergreppet messade någon i sitt chocktillstånd,och så kommer GS in igen och förgriper sig på henne,vilket jävla trauma.
,Att hon hittar på tror jag inte ett ögonblick på,hon har absolut inget att vinna på det,snarare tvärt om med all ryktesspridning.
Måste vara fruktansvärt att bli utsatt för detta av sin goda vän och chefs make.
Tänk er själva att ni nyss kommit tillbaks till Sverige och ni ställer upp för er vän och tidigare arbetsgivare när hon akut behöver hjälp i sitt café.
Hon tar tåget upp till Stockholm och skall sova över hos MA och GS under helgen hon skall arbeta,hon har helt klart varit i en utsatt situation.
Just för att hon skall arbeta tillsammans med MA och de har varit vänner i flera år,så tror jag inte att hon druckit speciellt mycket,hon och MA skulle upp tidigt och arbeta,är nog GS som druckit det mesta vinet och därmed förlorat omdömet.
Vilken idiot GS är.Han gifte sig med en fantastisk kvinna för 2 år sedan,och utåt sett har de varit väldigt lyckliga.
Det här med trekant och annat han svamlar om kan jag inte riktigt tro på,var nog snarare något desperat försök till förklaring till MA när han nu inte kunde hålla k*ken i styr.
Varför kan du inte riktigt tro på trekant?
OM det stämmer att han bett om det så är det ju mest troligt att MA vetat om det, man drar inte in en tjej till frun helt oförberett. De kanske hade pratat om det alla tre tidigare. Men.
Det som får mig att reagera på att något är fel är snarare tillvägagångssättet. Ska man nu ha en trekant så borde äta, dricka, ha sex och sen sova vara det rimliga.
Inte gå och lägga sig i olika sängar och sova, det tyder ju på att kvällen var slut och hon inte var intresserad av någon trekant eller sex för den delen.
Tror han var lite för full, trodde hon ville mer än vad hon ville och tog inte till sig signalerna, ett gubbslem. Hoppas MA lämnar honom, hon verkar ha otur med män