2018-10-16, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo08
Behöver ju inte tycka allt för synd om Monika innan vi med säkerhet vet att det är GS.

Förövrigt blir man ju besviken när det kommit fram att det var en person under 18 och att han erkänt sexuell handling även fast det enligt honom var frivilligt. 60 bast och ger sig på någon som är under 18, va fan! Hade det varit EP eller BS hade jag bara tyckt det var lite roligt med ett swingersprojekt som gick överstyr...

När man fick veta att det är Karlavägen så fanns ju inget tvivel kvar. Det är ju där dem bor.
Citera
2018-10-16, 12:15
Bannlyst
En 58-åring offentlig profil som våldtar en minderårig? jösses detta är värre vad jag trodde

vidriga Glen Schiller
Citera
2018-10-16, 12:16
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Är det inte oetiskt & mot god journalistisk sed att Expressen ger ledtrådar till ett offer som är under 18?
Citera
2018-10-16, 12:16
Medlem
Jarvsofakss avatar
Eftersom BO är under 18 är jag tveksam till att hon skulle vara "känd från sin medverkan i ett populärt tv-program". Får en känsla av att någon lyckats blanda ihop BO med den sovande frugans medverkan i Nyhetsmorgon i TV4.
Citera
2018-10-16, 12:18
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damm
Mycket troligt att gå på kocktemat att BO är någon tidigare deltagare i "Sverigen yngsta mästerkock", som tydligen haft framgångar i programmet. Kanske fruns bakgrund gör att kontakter med vissa sådana deltagare finns. Övriga brottsoffer försvinner bort, då de ofta är runt 18 år då de deltar i programmen och i annat fall snart fyller.
Sveriges yngsta mästerkock känns tveksamt. Vinnaren 2015 skulle i så falla bara vara 15 och tvåan 2014 skulle vara 16.
Citera
2018-10-16, 12:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
Eftersom BO är under 18 är jag tveksam till att hon skulle vara "känd från sin medverkan i ett populärt tv-program". Får en känsla av att någon lyckats blanda ihop BO med den sovande frugans medverkan i Nyhetsmorgon i TV4.

Idol känns som mest lämpligast där är de flesta som medverkar 16-17 åringar
Citera
2018-10-16, 12:21
Bannlyst
Kan BO vara Hanna Ferm tro? Glen Schiller är väl göteborgare precis som henne?
Citera
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Sveriges yngsta mästerkock känns tveksamt. Vinnaren 2015 skulle i så falla bara vara 15 och tvåan 2014 skulle vara 16.
Det står bara under 18 år. Hur unga vet vi ej.
Citera
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo08
Behöver ju inte tycka allt för synd om Monika innan vi med säkerhet vet att det är GS.

Förövrigt blir man ju besviken när det kommit fram att det var en person under 18 och att han erkänt sexuell handling även fast det enligt honom var frivilligt. 60 bast och ger sig på någon som är under 18, va fan! Hade det varit EP eller BS hade jag bara tyckt det var lite roligt med ett swingersprojekt som gick överstyr...

Brottet har begåtts på Karlavägen. Där bor bara en fotbollspelare i 60-årsåldern som vunnit 3 SM - nämligen GS. Så just det verkar ju vara klart. Likaså erkänner han att han haft sex. Oavsett om det är frivilligt eller ej, så är det ganska svinigt att göra det med en minderårig flicka medan ens fru sover. Så just därför tycker jag synd om Monika. Antingen är hon gift med en våldtäktsman eller med en man som är otrogen med en minderårig tjej i deras hem medan hon är där. Ingetdera är ju ett bra exempel på hur en äkta man ska uppföra sig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Det står i Expressen att hon kom med vin, choklad och ost hem till dem. Och är under 18. Det låter ju superkrångligt att nån som är under 18 tar med vin hem till ett 60-årigt par. Hon får ju inte ens köpa det lagligt. Vinet borde ju de isåfall ha stått för kan man tänka.

Hon kan väl ha kommit för att hälsa på tvillingdöttrarna! Inget ovanligt alls att tjejer på Ö-malm träffas över en flaska vin med tilltugg. Det börjar de med redan i 14-årsåldern (ofta med föräldrarnas goda minne). Så har det alltid varit och så kommer det nog alltid att vara.
Citera
2018-10-16, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks

Ja, hans fru har ju haft ett eget tv-program så det kan ju vara så...

Tyvärr så verkar både Aftonbladet och Expressen sista tiden ha unga oerfarna inkompetenta personer som skriver deras artiklar på dålig svenska, syftningsfel, otydliga så man ej förstår osv.
Citera
2018-10-16, 12:24
Medlem
Troians avatar
Är det bekräftat att det är GS? Rör sig om rätt allvarliga anklagelser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in