2018-10-23, 11:02
Medlem
tinkyminkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fortunae
Kan tro att hon vet exakt vad som står här i tråden och ligger jävligt lågt (det hade jag gjort) jag hade inte gjort ett skit som kunde länka ännu mer till mig som brottsoffer. Tar hon bort honom och frun ”helt plötsligt” så är det ju som att säga :Ja, det är jag👋🏻

Ja, det har du iofs helt rätt i..
Citera
2018-10-23, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tinkyminky
Om det nu är JB som har blivit utsatt, hur kommer det sig att dom fortfarande är vänner på FB? Nu är ju alla människor olika och agerar olika, men det känns ju bara konstigt att ha kvar sin våldtäktsman på sociala medier. 🤔

Och hur uppenbart hade det inte varit då? Nu var det iofs uppenbart när hennes Insta
sattes privat strax efter det att poster från GS och M citerats här.
Citera
2018-10-23, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Det mesta pekar väl att åt att scenariot var ett precis sådant. Utifrån vad som kommit fram. MGM berättelse och det måhända skvaller som kommit ut hur frugan reagerat på saken. Dvs de är överens om detta tror givet den yngre kvinnan också är det. Han går in och "värmer" upp den yngre kvinnan för att det senare ska bli en trekant. Den yngre kvinnan kanske var med på detta först med ändrade sig sedan. Möjligen för att det skulle vara en fjärde person med också som uteblev av någon anledning och då kanske det inte var lika kul för henne att fortsätta med detta och ha sex med två ca 30 år äldre än henne.

Nej tror inte om så att frugan kan tänkas vara ansvarig det minsta. Det är ju i så fall inte att de gemensamt bestämd att våldta den andra kvinnan. Utan hon trodde givet att den yngre kvinnan var med på det eller att mannen då inte ens skulle försöka om hon inte ville.

Jag tror inte att frun var med på det men att de har haft trekant förut så han fick för sig det i sin berusning. Jag tror förklaringen är att han var väldigt berusad eller påtänd och var spontan i stunden.

Min teori är även att JB blev chockad i stunden över vad chefens man gör och hamnade i fryst läge, och kunde inte säga, "Nej, det här är inte okey", så hon lät det pågå.... Sedan efter cigaretten, när han gått och lagt sig så är hon inte "den artiga anställda" längre och får tillbaka förnuftet och ringer hon polisen.
Citera
2018-10-23, 14:05
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korinne
Jag tror inte att frun var med på det men att de har haft trekant förut så han fick för sig det i sin berusning. Jag tror förklaringen är att han var väldigt berusad eller påtänd och var spontan i stunden.

Min teori är även att JB blev chockad i stunden över vad chefens man gör och hamnade i fryst läge, och kunde inte säga, "Nej, det här är inte okey", så hon lät det pågå.... Sedan efter cigaretten, när han gått och lagt sig så är hon inte "den artiga anställda" längre och får tillbaka förnuftet och ringer hon polisen.

Om detta senario skulle vara sant.

Tycker du då att GS skall dömas för våldtäkt?
Citera
2018-10-23, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDemuynck
Om detta senario skulle vara sant.

Tycker du då att GS skall dömas för våldtäkt?

Absolut! Men domstolen dömer... Inte "du". Nya lagen säger:
Enligt lagen blir det förbjudet att ha sex med en person som inte uttryckligen sagt ja eller aktivt visar att den vill delta. Det ska inte längre krävas att gärningsmannen har använt sig av våld eller hot, eller utnyttjat offrets särskilt utsatta situation.
Citera
2018-10-23, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korinne

Varför skulle GS vilja ta med sig BO in till frugan om frugan inte var med på det? Även om man gillar trekanter så innebär väl inte det att man kan tänka sig ha trekant med precis vem som helst?
Citera
2018-10-23, 15:10
Medlem
https://stoppapressarna.se/svenskt/fotbollsprofilen-slog-till-i-styvdotterns-sang
Citera
2018-10-23, 15:41
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utmaningen
Varför skulle GS vilja ta med sig BO in till frugan om frugan inte var med på det? Även om man gillar trekanter så innebär väl inte det att man kan tänka sig ha trekant med precis vem som helst?
Klart som korvspad att de haft trebellon tidigare, och GS skulle ju aldrig dragit upp det i förhöret. För tänk vilken galen kärring han skulle fått om det kommit henne till livs i ett förhör, det skulle vid ett ev. förhör sågas fett av Monika.
Citera
2018-10-23, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Klart som korvspad att de haft trebellon tidigare, och GS skulle ju aldrig dragit upp det i förhöret. För tänk vilken galen kärring han skulle fått om det kommit henne till livs i ett förhör, det skulle vid ett ev. förhör sågas fett av Monika.

Ja, att de är swingers är uppenbart. Men jag tror också att Monika diskuterat med GS innan om att ha trekant med just BO.

För även kvinnor som är swingers gissar jag fortfarande har sexuella preferenser och vill förbehålla sig rätten att åtminstone få vara med och välja vilka personer hon ska swinga loss med.
Citera
2018-10-23, 15:51
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Gokväll. Något som jag personligen reagerar på i detta är dom inblandades ( förutom BO ) totala avsaknad i att tänka på sina barn .Hur tänkte GS när han uttalade sig som han gjorde i sitt ena förhör förstod han inte att d skulle komma ut till allmänheten. Det står var och en fritt att leva sitt liv som man vill swingers el ej men för guds skull se till att sköta det snyggt. Tycker mest synd om deras respektive barn samt det ev BO. För övrigt ett mkt märkligt fall med tanke på att alla inblandade kände varandra sedan lång tid.

Han tänkte inte öht och ingen vet vem han menar då han säger att han frågat målsägande om att gå in till xxxxxx. Det kan lika väl vara den manliga i sällskapet som varit sjuk, så att man direkt utgår ifrån att det rör frun är ju inte 100% säkert. Vill man ha trekanter tar man inte en som ska arbeta på ens cafe och som är betydligt yngre. Dom är ju lite äldre och inte direkt attraktiva. Så nej, han ljuger för att det låter bättre helt enkelt. MA verkar ju inte fatta att hon stöter på ett svin för andra gången.
Jag tycker han ser gubbsjuk ut. Han pratar för mycket och ingen sätter sin fru/man i klistret det är ett som är säkert. Det här stinker lögn.
Senast redigerad av Moosky 2018-10-23 kl. 15:58.
Citera
2018-10-23, 15:53
Medlem
Märklig historia.

Läser länken till Stoppa Pressarna.

Dom skriver att Glenn slickar fitta och stjärt på BO i styvdotterns säng ”som är så smutsigt att man smäller av”.

Vad är det för fel på familjen?

Dysfunktionell känns lindrigt
Senast redigerad av Spritsson 2018-10-23 kl. 15:55.
Citera
2018-10-23, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Han tänkte inte öht och ingen vet vem han menar då han säger att han frågat målsägande om att gå in till xxxxxx. Det kan lika väl vara den manliga i sällskapet som varit sjuk, så att man direkt utgår ifrån att det rör frun är ju inte 100% säkert. Vill man ha trekanter tar man inte en som ska arbeta på ens cafe och som är betydligt yngre. Dom är ju lite äldre och inte direkt attraktiva. Så nej, han ljuger för att det låter bättre helt enkelt. MA verkar ju inte fatta att hon stöter på ett svin för andra gången.
Jag tycker han ser gubbsjuk ut.

Även oattraktiva människor vill ha sex med attraktiva människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in