2018-10-19, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
Som alla nog förstår har en riktig våldtäkt begåtts här då kvinnan flyr från lgh och polisanmäler direkt händelsen. Bevisbördan också utomordentligt stark.

MA har inget med detta att göra.

Han har våldfört sig på kvinnan då gubben blivit kåt unde kvällen. Däckat tjejen och sedan smugit iväg när frugan somnat.

Då har du inte läst MGM:s redogörelse. Enligt den kan man dra slutsater om att frun absolut kan ingå i bilden om MGM inte blåljuger.
Citera
2018-10-19, 09:34
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utmaningen
Är väl inte så märkligt. Hans fru hade tillgång till kontot och gjorde kontot privat.
Någon kåkfarare i tråden har förklarat att man, under övervakning, kan få stänga ner sina konton i sociala medier inne från häktet.
Citera
2018-10-19, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
"Hans lyxiga liv före den misstänkta våldtäkten"

https://www.expressen.se/sport/fotbollsprofilens-glamourosa-liv-innan-misstankta-valdtakten/

"flera miljoner kronor"

Finns det någon bostad i Stockholms innerstad som inte är värd flera miljoner kronor?
Citera
2018-10-19, 09:37
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Då har du inte läst MGM:s redogörelse. Enligt den kan man dra slutsater om att frun absolut kan ingå i bilden om MGM inte blåljuger.
Om han blåljuger om detta så är han totalkörd, vilket han givetvis själv inser. Därför tror jag inte det är lögn. Hade han velat ljuga så hade han självklart ljugit om sådant som inte går att kontrollera.
Citera
2018-10-19, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Någon kåkfarare i tråden har förklarat att man, under övervakning, kan få stänga ner sina konton i sociala medier inne från häktet.

Det har jag aldrig hört om innan. Vore intressant om det gick att få en bättre källa på att det är så och inte bara ett anonymt Flashback-inlägg vars trovärdighet jag ej kan avgöra.
Citera
2018-10-19, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson

Frun var säkert med på en trekant. Även om GS skulle hävda att det till och med var frugan som uppmanade honom att försöka förföra BO så ser jag inte vilket brott frugan skulle ha gjort sig skyldig till?
Citera
2018-10-19, 09:42
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Det har jag aldrig hört om innan. Vore intressant om det gick att få en bättre källa på att det är så och inte bara ett anonymt Flashback-inlägg vars trovärdighet jag ej kan avgöra.
Här är det aktuella inlägget.
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
En fråga man får vid häktning är om man vill redigera sina sk sociala konton, en tant satt bredvid och kontrollerade allt när kompisen var åtalad. Brukar skötas smidigt efter häktningen är klar.

Sanningshalten kan jag inte garantera.
Citera
2018-10-19, 09:45
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Frun var säkert med på en trekant. Även om GS skulle hävda att det till och med var frugan som uppmanade honom att försöka förföra BO så ser jag inte vilket brott frugan skulle ha gjort sig skyldig till?
Inget av det som framkommit tyder på att frugan aktivt skulle ha uppmanat GS att förföra tjejen.
Men mycket tyder på att han var övertygad om att frun inte skulle ha något emot det.

Jag får be att citera mig själv:
Citat:
Nej, inte vad jag sett. Det är bara GS uppgifter i förhöret som antyder detta. Om han talar sanning så kan man anta att dom är utövande swingers. I annat fall känns det hela ganska kamikaze-liknande.

-"Hej älskling, jag vet att vi aldrig tidigare pratat om trekanter eller liknande. Men här kommer jag, mitt i natten, med en mycket yngre tjej än dig & undrar om du är sugen på att knulla lite"-
Citera
2018-10-19, 09:47
Medlem
Citat:
Inget av det som framkommit tyder på att frugan aktivt skulle ha uppmanat GS att förföra tjejen.
Men mycket tyder på att han var övertygad om att frun inte skulle ha något emot det.

Jag får be att citera mig själv:

Nej, precis. Men vad jag menade var att även om det skulle framkomma att frugan aktivt uppmanat GS så är det ju knappast ett brott.

Citat:
Här är det aktuella inlägget.

Sanningshalten kan jag inte garantera.

Det där är en notorisk tramsare som går in i var och varannan våldtäktstråd och påstår att MGM måste vara svenne, white trash eller SD:are. Givetvis har han alltid fel.
Citera
2018-10-19, 09:49
Medlem
perVers2.1s avatar
Tråden verkar nyktrat till betydligt under natten, tack för det.

Inspelningen, det kan knappast vara så att hon tryckte på "rec" fullt synligt, så

Hon var för full / påverkad för att göra motstånd verbalt eller fysiskt (men lyckades ändå spela in)

Ett mer utdraget händelseförlopp där han först fick nej och gick ut men hon inte litade på honom och startade inspelningen.

Kanske inte lika troligt men det kan även varit mer eller mindre planerat så till vida att hon ville hämnas för tidigare händelser.
Citera
2018-10-19, 09:49
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Det där är en notorisk tramsare som går in i var och varannan våldtäktstråd och påstår att MGM måste vara svenne, white trash eller SD:are. Givetvis har han alltid fel.
Kan så vara. Jag får fråga en polis jag känner. Återkommer.
Citera
2018-10-19, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
"Hans lyxiga liv före den misstänkta våldtäkten"

https://www.expressen.se/sport/fotbollsprofilens-glamourosa-liv-innan-misstankta-valdtakten/

"flera miljoner kronor"

Och? De flesta bostadsrätter i Stockholms (Uppsalas, troligen flera andra städer), minsta lilla etta, kostar idag ett par miljoner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in