2018-10-23, 19:09
Medlem
Misters avatar
Här kommer mina tankar som är högst sannolika.

I förhöret säger han att det inte hänt innan. Jag tror således inte att de haft trekant tidigare. Om GS haft någon intimitet med henne tidigare hade det varit lätt och bra att upplysa om i ett förhör. Om paret är swingers eller inte låter jag vara osagt men jag tippar att det är något av följande alternativ.

1. M har haft sex med JB. GS och M har sen pratat om det här, vilket hetsat upp GS och tanken på en eventuell trekant.
2. De har pratat och skämtat om ämnet. Kanske tidigare eller så sent som den ödesdigra kvällen.

GS har antagligen inte sovit oavsett ovanstående alternativ. M och JB är trötta och berusade och somnar gott efter att ha druckit av vinet. GS som är tålig av många års drickande ligger och hetsar upp sig själv, tar på morgonrock och ger sig ut på äventyr. Får någon form av gensvar när han går ner på JB såväl vaginalt och analt. Åtminstone får han inte ett uttalat nej eller avvisande. Det här talar för att det är något som pratats eller skojats om under kvällen. GS föreslår att de går in till M, JB svarar nej. Där tappar han intresset eftersom han haft samtalet i åtanke och tror inte M skulle uppskatta att han knullar JB själv.

JB vaknar å sin sida upp. Halvt vaken och halvt i sömn känner hon upphetsning och stönar. Kanske även klär av sig som GS uppger i förhör. När hon vaknat till och blir klar i tanken känns det fel. Hon svarar nej på frågan att gå in till M, till hennes lättnad avbryts det då. Efter den rökstund som GS säger ha skett går hon och lägger sig igen. Kan inte somna och tänker igenom vad som hänt. Hon känner sig kränkt, skymfad och våldtagen. Det har inte varit något aktivt ja eller deltagande i vaket tillstånd. Hon bestämmer sig för att anmäla efter att ha fått ångest av tankarna på nattens händelser. Kanske finns det även en tanke att M skulle bli förbannad och tro att det är hon som förfört maken och utan M:s vetskap och medgivande.

Kanske har M varit allvarlig i samtalet om en eventuell trekant, eller de facto haft sex med JB tidigare. Men det här är hon inte beredd på. Möjligtvis tycker hon maken har betett sig klantigt men med historien i åtanke drar hon slutsatsen att JB överdriver och hittar på. Någon våldtäkt har inte skett och hon backar upp maken till 100 procent.
Citera
2018-10-23, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HellsKitchenNoMore
Är det denna tjejen som gjort en #metoo nu?

https://www.expressen.se/gt/vardfamiljen-sop-hela-tiden/
Gammal skåpmat du kommer med. Läs tråden!
Citera
2018-10-23, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utmaningen
Det utgick de väl inte från heller? GS säger ju själv att han la ner när hon inte visade sig vara intresserad av att gå in till frugan.

Han försökte..!
Samt utgick från att hon skulle ha sex med honom, 35 år äldre...eeeww!
Citera
2018-10-23, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Han försökte..!
Samt utgick från att hon skulle ha sex med honom, 35 år äldre...eeeww!

Ej olagligt att försöka. Så länge man respekterar ett nej.
Citera
2018-10-23, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utmaningen
Ej olagligt att försöka. Så länge man respekterar ett nej.

Absolut! Inte olagligt alls!!
Bara ofräscht som fan!
Citera
2018-10-23, 20:10
Medlem
Citat:
Bara ofräscht som fan!

Har inga problem med åldersskillnad. Att vara swingers eller att vilja slicka JB:s ostdoftande bak ser jag som mycket mer ofräscht.

Dock är ju det brott GS är anklagad för inte att ha brutit mot din eller min sexualmoral.
Citera
2018-10-23, 20:17
Medlem
Fortunaes avatar
Citat:
Men bleah, hon typ 25 och de 60...de kan väl knappast utgå från att hon helt självklart ska vara sugen på det om hon inte är uttalad gerontofil...!

Ja usch, svin äckligt.
G*lenn kanske tror att han fortfarande ”har det” som på 80-talet och vägrar inse faktumet att han är ett gubbslem.
*kräks lite i handen
Citera
2018-10-23, 20:18
Medlem
hovsjöhooliganss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peoparteno
Tror det blir svårt att kräva att alla ska läsa igenom en tråd med över 3000 inlägg. Sammanfattning i trådstarten kanske vore rimligt.

Jag har redan ändrat i mitt ursprungliga inlägg så jag kan inte göra det igen. Jag skrev till en moderator och frågade om personen kunde lägga in en sammanfattning i trådstarten, men fick som svar att dem inte ändrar i de ursprungliga inläggen längre, så tyvärr går det inte.
Citera
2018-10-23, 20:23
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister
Här kommer mina tankar som är högst sannolika.

I förhöret säger han att det inte hänt innan. Jag tror således inte att de haft trekant tidigare. Om GS haft någon intimitet med henne tidigare hade det varit lätt och bra att upplysa om i ett förhör. Om paret är swingers eller inte låter jag vara osagt men jag tippar att det är något av följande alternativ.

1. M har haft sex med JB. GS och M har sen pratat om det här, vilket hetsat upp GS och tanken på en eventuell trekant.
2. De har pratat och skämtat om ämnet. Kanske tidigare eller så sent som den ödesdigra kvällen.

GS har antagligen inte sovit oavsett ovanstående alternativ. M och JB är trötta och berusade och somnar gott efter att ha druckit av vinet. GS som är tålig av många års drickande ligger och hetsar upp sig själv, tar på morgonrock och ger sig ut på äventyr. Får någon form av gensvar när han går ner på JB såväl vaginalt och analt. Åtminstone får han inte ett uttalat nej eller avvisande. Det här talar för att det är något som pratats eller skojats om under kvällen. GS föreslår att de går in till M, JB svarar nej. Där tappar han intresset eftersom han haft samtalet i åtanke och tror inte M skulle uppskatta att han knullar JB själv.

JB vaknar å sin sida upp. Halvt vaken och halvt i sömn känner hon upphetsning och stönar. Kanske även klär av sig som GS uppger i förhör. När hon vaknat till och blir klar i tanken känns det fel. Hon svarar nej på frågan att gå in till M, till hennes lättnad avbryts det då. Efter den rökstund som GS säger ha skett går hon och lägger sig igen. Kan inte somna och tänker igenom vad som hänt. Hon känner sig kränkt, skymfad och våldtagen. Det har inte varit något aktivt ja eller deltagande i vaket tillstånd. Hon bestämmer sig för att anmäla efter att ha fått ångest av tankarna på nattens händelser. Kanske finns det även en tanke att M skulle bli förbannad och tro att det är hon som förfört maken och utan M:s vetskap och medgivande.

Kanske har M varit allvarlig i samtalet om en eventuell trekant, eller de facto haft sex med JB tidigare. Men det här är hon inte beredd på. Möjligtvis tycker hon maken har betett sig klantigt men med historien i åtanke drar hon slutsatsen att JB överdriver och hittar på. Någon våldtäkt har inte skett och hon backar upp maken till 100 procent.

Utifrån vad vi vet i nuläget delar jag helt ditt resonemang men hur får du in inspelningen?

/Provokatör
Citera
2018-10-23, 20:49
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Bara ofräscht som fan!
Du vädrar dina förutfattade meningar och fördomar.
Citera
2018-10-23, 21:04
Medlem
Misters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Utifrån vad vi vet i nuläget delar jag helt ditt resonemang men hur får du in inspelningen?

/Provokatör

Den är klurig. Om det är GS som spelat in blir det rimligt. Kanske har han satt på mobilen på inspelning när han gått till hennes säng. Tanken är att få lite kinky film att titta på senare, han utgår väl från att hon är lättklädd eller naken. När hon vaknar till lägger han ner mobilen och börjar ta på henne, prata och senare slicka.

Är det JB som spelat in får jag inte riktigt ihop det. Det förutsätter i så fall att hela händelseförloppet sker under längre tid men snarare än att ha sinnesnärvaro att ta upp mobilen och filma skulle hon kunna säga nej eller fösa undan honom. Så pass liten lägenhet med en fru sovandes i närheten och eventuellt en person till gör att det är riskfyllt för GS.

Jag tror på första alternativet. Att hans mobil är beslagtagen talar för det.
Citera
2018-10-23, 21:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
Stefan Rehn?

Hur kan du ens med och nämna hans namn i samband med detta... en snällare och goare kille är svår att hitta.. som fortfarande har både hjärnceller och kropp intakt. Dessutom har han jobbat i flera år inom damfotboll så om någon tror att han skulle skjuta sig själv i fötterna för ett begär/infall så tror ni fel...

Rehn och Mild sha-lala-lala...sha-la-lalala...

Nämner någon Rehn’s namn igen i dessa sammanhang blir det troligen prygel..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in