Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-11, 05:46
  #1
Medlem
Påmindes om ett inlägg jag gjorde för några år sen där jag påpekade att Tony Olsson har väldigt röda läppar likt mig själv. Kan det ge någon ledtråd till allmän hälsa eller kroppskonstitution (i brist på bättre uttryck)?

Se på google:
https://www.google.se/search?rlz=1C1...Bxovo8hjlRY1M:
Citera
2018-10-11, 08:47
  #2
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Påmindes om ett inlägg jag gjorde för några år sen där jag påpekade att Tony Olsson har väldigt röda läppar likt mig själv. Kan det ge någon ledtråd till allmän hälsa eller kroppskonstitution (i brist på bättre uttryck)?

Se på google:
https://www.google.se/search?rlz=1C1...Bxovo8hjlRY1M:

Transvestit?
Citera
2018-10-11, 10:34
  #3
Medlem
Drillas avatar
Slickar du på läpparna och torkar av dom med tröjan? Gjorde så konstant tills jag blev utskälld sen sved det som fan om läpparna efteråt
Citera
2018-10-11, 13:02
  #4
Medlem
JuhuSumialas avatar
Bra blodomlopp, tunn hud, hälsosam syreupptagningsförmåga och hematokrit eller att en kvinna är gravid eller använder läppstift.
Citera
2018-10-11, 20:26
  #5
Medlem
Myst1cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuhuSumiala
Bra blodomlopp, tunn hud, hälsosam syreupptagningsförmåga och hematokrit eller att en kvinna är gravid eller använder läppstift.

Du kan inte se en persons hematokrit, eller om en kvinna är gravid baserat på deras läppar.
Citera
2018-10-11, 20:38
  #6
Medlem
JuhuSumialas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myst1c
Du kan inte se en persons hematokrit, eller om en kvinna är gravid baserat på deras läppar.
Hematokrit anger andelen röda blodkroppar av blodets totalvolym. Att utveckla röda läppar är kvinnors evolutionära/naturliga sätt att behålla mannen under hennes graviditet.
Även kåthet kan ge rödare läppar.

Be mig nu om ursäkt för att jag fick ta mig tid att bemöta dina felaktiga påståenden.
Citera
2018-10-11, 21:13
  #7
Medlem
Myst1cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuhuSumiala
Hematokrit anger andelen röda blodkroppar av blodets totalvolym. Att utveckla röda läppar är kvinnors evolutionära/naturliga sätt att behålla mannen under hennes graviditet.
Även kåthet kan ge rödare läppar.

Be mig nu om ursäkt för att jag fick ta mig tid att bemöta dina felaktiga påståenden.

Det du skriver har absolut ingen koppling till mitt påstående. Du påbörjade bara en ny diskussion.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback