Citat:
Ursprungligen postat av scheele
Jag vet inte, ibland tänker jag som dig. En annan del av mig inser att grabben kan ju fan inte ha det lätt. Det är ju offentligt uttalat att kungen är mycket besviken på att man i förändringen ändrade sucsessionsordningen och fråntog pojken kronprinstiteln. Vilka förväntningar tror du inte den grabben känner på axlarna från farsan och både det ena och andra. Farsan får knulla runt och supa bäst han vill, men inte duger prinsens val osv.
Dyslexi kombinerat med tonvis av ångest och fjortonhundra förväntningar från en farsa som tänker som en relik från 1930. Tror fan killen gillade det militära där man är rak mot varandra och får arbetsuppgifter som endast kräver halva vänstra frontalloben att utföra. Alla behöver inte vara smarta, men dum, det är ett fåtal. Tror inte prinsen är dum, bara halvmogen.han behöver mer tid än andra bara.
Gaffeln har det lätt. Väldigt lätt. Alltför lätt. Han är som påpekats många gånger trettio år fyllda och klarar ännu inte av att fullfölja några studier eller försörja sig. Uppenbarligen finns det inga krav, då han framåt juletid 2011, fortfarande studerar på Alnarp under våren 2011.
Krav från den runtknullande och supande farsan att han ska skaffa dugligare fru? Du menar att han baxnar under kraven, men att han är så duktig att han, (återigen vid trettio år fyllda), själv väljer flickvän?
Klart han gillade det militära. Åka båt fram och tillbaka i Östersjön med sina kompisar.
Gaffelns kompis: - Ska vi inte åka till Visby nu under medeltidsveckan?
Gaffeln: - Nej, alla tjejer är så fula där. Vi åker till Båstad.
Gaffelns kompis: - Det kan vi inte.
Gaffeln: - Jag beordrar dig att åka till Båstad.
Gaffelns kompis: - Vi får inte åka utanför Östersjön.
Gaffeln: - ???